Werk ze! Je hoort van onsquote:
Hmm... Maar misschien had zij kei veel?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik weet het niet, las net iemand die best veel had besteld in d'r uppie en 27 euro moest bijbetalen. Maar laten we maar positief blijven toch?
Ik heb ook maar snel iets in elkaar gezet.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ken de merken uit de OP niet. Ik heb zelf vrij veel tarts van Lure Beauty (www.lurebeauty.com) en Serene Dream Shop (http://www.theserenedreamshop.com ; in het begin heel goed, later minder) maar zoveel aangeschaft in korte tijd twee jaar geleden, dat het allemaal nog niet op is
Jeej, welkom!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:41 schreef Cat22 het volgende:
Melts.![]()
Ik gooi altijd wat stukjes in een leeg waxinecupje en dat gaat in het schaaltje van de brander. Kan je tussendoor nog eens wisselen en geen gedoe met omruilen van melts.
Wat een mooie kunstwerkjes zitten daarbij!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:44 schreef Cat22 het volgende:
Candlewick greens heeft trouwens een nieuwe site zie ik, eerst zat ze nog op Etsy. Hij ziet er en stuk professioneler uit dan eerst. Maar ook toen waren haar orders altijd prima verzorgd, ben er nog steeds erg blij mee.
Het is een patroon.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Dan heb je wel een gruwelijke stash ingeslagen Cat![]()
Ik bestel liever minder tegelijk denk ik, dan kan ik lekker eens in de zoveel tijd bestellen. Vind ik altijd zo leuk!
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:45 schreef Maria2.0 het volgende:
Neeeeee, weer een nieuwe site![]()
Die bevallen heel goed, Cat?
Prachtig he?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat een mooie kunstwerkjes zitten daarbij!
Ja, vond ik wel. De eerste keer was perfect, tweede keer ruim voldoende/ goed en de derde keer matig. Daarna niet meer besteld (ook i.v.m. de hoeveelheid tarts die ik nog hebquote:Op zondag 23 januari 2011 13:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ook maar snel iets in elkaar gezet.
Maria2.0 heeft het ook over Serene Dream Shop gehad, haha. Maar de kwaliteit werd dan minder of...?
Ooo oke, ik snap het! Hehe.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, vond ik wel. De eerste keer was perfect, tweede keer ruim voldoende/ goed en de derde keer matig. Daarna niet meer besteld (ook i.v.m. de hoeveelheid tarts die ik nog heb).
Volgens mij kunnen we elkaar de hand schudden he?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, vond ik wel. De eerste keer was perfect, tweede keer ruim voldoende/ goed en de derde keer matig. Daarna niet meer besteld (ook i.v.m. de hoeveelheid tarts die ik nog heb).
Ik denk dat wij gewoon niet meer te redden zijn, catquote:Op zondag 23 januari 2011 14:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we elkaar de hand schudden he?
Volgens mij moet je één geur voor alle zes vlinders kiezen. Heel groot zijn ze waarschijnlijk niet en dan is het voor haar niet te doen ze individueel te maken.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:50 schreef Maria2.0 het volgende:
Cat, wellicht weet jij het: Candlewick biedt bijvoorbeeld van die vlindertjes aan, 6 voor 3,50. Moet je ze dan alle 6 in dezelfde geur afnemen of kun je per stuk een geur kiezen?
Ik wilde komen tvp-en met een foto van mijn melt kastvak. Maar mijn camera ligt op het werk.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat wij gewoon niet meer te redden zijn, cat![]()
Ik zal kijken of ik straks een foto kan maken, automatic.
Och, die foto houden we wel tegoed!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wilde komen tvp-en met een foto van mijn melt kastvak. Maar mijn camera ligt op het werk.
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zal kijken of ik straks een foto kan maken, automatic.
Jemie... Hahahaquote:Op zondag 23 januari 2011 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je één geur voor alle zes vlinders kiezen. Heel groot zijn ze waarschijnlijk niet en dan is het voor haar niet te doen ze individueel te maken.
Maar, om even aan te geven: haar tarts!![]()
Daar gooi ik 1/4 van in mijn brander, die gaat 2 waxinelichtjes mee.
Dus met één hele tart doe ik 8 waxinelichtjes = 40 uur.![]()
Dus ik heb nog voor *rekent* zo'n 6doosjesx12 vakjes x 40 uur = 2800 uur geur.
En die 8 uur haal ik niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie... Hahaha
Gemiddeld 8 uur per dag. 2800 / 8 = 350 dagen
Oke... 2 jaar dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En die 8 uur haal ik niet.In de zomer brand ik sowieso al minder, dus dit wordt een meerjarenplan.
Oeh...quote:Dames alhier: van welke geurtjes houden jullie? Dan wil ik best wat opsturen. En ik hoef er NIKS voor terug.![]()
Zet het me in PM met je adres erbij. Dan ga ik mijn best doen het niet te vergeten tot ik een goede envelop heb.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke... 2 jaar dan?
[..]
Oeh...
Ik ben wel van de fruitige / frisse geurtjesOp zich ben ik ook wel in voor onwijs zoete spullen, maar dat ben ik eerder zat, haha. In ieder geval géén zware luchtjes (zoals Butter Cookie, haha)
Ik ga je er natuurlijk dagelijks aan herinneren!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zet het me in PM met je adres erbij. Dan ga ik mijn best doen het niet te vergeten tot ik een goede envelop heb.
Bij mij was de 19e de betaling in orde en de 21e kwamen ze binnen!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:41 schreef douche-eendje het volgende:
Mn betaling is gelukt... kom maar op met mn melts
Oo echt? Grappig!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:43 schreef Cat22 het volgende:
Aan mijn PMs te lezen hebben jullie dezelfde smaak als ik.
Ik zeg niets...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Nou dat is wel gunstig dan![]()
Weet je zo uit je hoofd de verzendkosten van Candlewick? Ik heb net gehoord dat ik mn P heb dus ik heb een excuus
I hope so... op naar de volgende verslavingquote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij was de 19e de betaling in orde en de 21e kwamen ze binnen!
Maar natuurlijk! Ik heb jou als excuusquote:
Nou, dat had ik ook, maaar.... dit is vrij goedkoop, dus dat mag!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
I hope so... op naar de volgende verslaving
Ik heb ze in een doos zitten die ik afgelopen week gekocht had voor mijn Lush spullen en niet meer nodig hadquote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga zo maar eens ergens een hoekje maken waar ik die melts kwijt kan.. uhm... ja. Waar eigenlijk?
Daar ben ik nooit fan van geweest. Ik werd er vaak ook erg misselijk vanquote:Op zondag 23 januari 2011 16:14 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb nu even een bak vrijgemaakt in mijn ladekast ervoor, mocht het daar niet inpassen ga ik mijn wierook maar eens uitzoeken, gebruik dat spul amper en heb echt een gigantische doos vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |