Hoe kom je daar nu bij?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht dat met Bathing Garden Lush bedoeld werd![]()
Hihiquote:Op zondag 23 januari 2011 19:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht dat met Bathing Garden Lush bedoeld werd![]()
Niet zo gek veel, vanuit de UK kost het nooit zoveel. Reken op een euro of 6 (zo uit mijn hoofd en afhankelijk van het gewicht van je pakje). Maar je kunt Lisaloo van CW altijd om een berekening vragen. Kost het je teveel dan kun je altijd nog dingen weglaten.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat zijn de verzendkosten voor Candlewick Greens?
Geen dank, wij helpen graag!!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
Enne... dames, bedankt he!Ik heb net proefjes zitten maken en met wat herverdelen heb ik weer 1 doos leeg gekregen.
Begrijpelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik zelf een keer bestel dames, toch lief dat jullie aan me gedacht hebben
Niet door deze site hoor, zie genoeg dingetjes staan. Maar heb atm een annie bestelling al onderweg en kan mn geld wel een beetje beter besteden dan alleen aan lush en waxmelts haha![]()
Dunno! Begin van de week besteldquote:Op zondag 23 januari 2011 20:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen dank, wij helpen graag!!
[..]
Begrijpelijk
Hoelang duurt het nog voor Annie bij je thuis komt?
Je hebt groot gelijk dat je er dan naar gaat luisterenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dunno! Begin van de week besteld
Had al beetje 'spijt' niet echt maar zo'n irritant geld onderbuik gevoel snapte? Toen ik ja had gezegd bij de andere webshop
:kuch: minder bestellen :kuch:quote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh Cat, kan je die candlewicks ook in halfjes branden of wordt dat te heftig? Ik kan er nooit goed tegen als ik weet dat ik echt een half jaar met een voorraad doe
Halfje zal best kunnen, volgens mij wordt het er niet heftiger van, je doet alleen langer met je hoeveelheid. Dus netto win je er niks mee.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh Cat, kan je die candlewicks ook in halfjes branden of wordt dat te heftig? Ik kan er nooit goed tegen als ik weet dat ik echt een half jaar met een voorraad doe
Voor de prijs en de kwaliteit kun je idd beter naar een ander gaan. En zeker in de UK of NL is het erg prettig qua verzendkosten.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:42 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb daar 2 buttons van. Heb de andere 2 al gebrand en die deden het best aardig. Maar het schijnt bij haar zo enorm te wisselen dat ik een order niet aandurf.
19 zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |