Neequote:Op maandag 24 januari 2011 21:56 schreef Maria2.0 het volgende:
Griep is stom!
Hebben we nog geen antwoord van Lisa?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil je niet uit je droom helpen, maar dat is waarschijnlijk niet het geval
De mijne was de 18e binnen en ze stuurde het de 22e op
Ja, volgens mij maakt zij op bestellingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ze alles nog maken dan?
Welke geuren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo vier tartjes van yankee candle besteld.
Dan is dat recent. De geurtjes die ik van haar heb zijn heel sterk. Ik ga vandaag envelopjes opsturen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:49 schreef Maria2.0 het volgende:
Aargh! Op het lushforum lees ik nu net dat de geuren van de melts van Lisaloo (Candlewick) heel erg tegenvallen. Heel zwak ofzo....
Quote: "was idd die lisaloo , echt ze waren heel schattig maar de geur hmmm was eigenlijk welke geur"
Ik weet het nou niet meer hoor
Ojee...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:49 schreef Maria2.0 het volgende:
Aargh! Op het lushforum lees ik nu net dat de geuren van de melts van Lisaloo (Candlewick) heel erg tegenvallen. Heel zwak ofzo....
Quote: "was idd die lisaloo , echt ze waren heel schattig maar de geur hmmm was eigenlijk welke geur"
Ik weet het nou niet meer hoor
Heb je je lijstje al af?!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:41 schreef Maria2.0 het volgende:
I wantz Lisa to respond and CHS to opeeeeeeeeeennnnn![]()
Als CHS open is en mijn CC weer up and running ga ik ook serieus meteen 24 tarts bestellen. All miiiineeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |