Ja godsamme, het is ook nooit goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik herken je iedere keer niet door je UI
doe je oude UI dan weerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:05 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja godsamme, het is ook nooit goed.
Iddquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:05 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja godsamme, het is ook nooit goed.
Ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:06 schreef Lutte het volgende:
Haarklip, weet jij nog dat wij toen ik net nieuw was heel veel deden FoBo'en?
Sukkelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef Haarklip het volgende:
Oh wat ben ik toch voor 'n boerenlul, ik verwijder die oude UI.
[..]
Ja.
Maar toen zeiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef Haarklip het volgende:
Oh wat ben ik toch voor 'n boerenlul, ik verwijder die oude UI.
[..]
Ja.
Als je naar het vorige topic gaat moet ie als het goed is staan naast Dit topic is gesloten!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar toen zeiChinless
dat jij slecht volk was.
En ik ben de nieuw deel knop echt kwijt hoor!
zit geloof ik alleen in het overzichtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar toen zeiChinless
dat jij slecht volk was.
Komt ook alleen maar omdat ik het vreemd vond dat 'ie met BunnyCookii wilde afspreken, terwijl die 30 is ofzo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar toen zeiChinless
dat jij slecht volk was.
Was jij niet diegene die naar IJsland wilde ofzo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Komt ook alleen maar omdat ik het vreemd vond dat 'ie met BunnyCookii wilde afspreken, terwijl die 30 is ofzo?
24 toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Komt ook alleen maar omdat ik het vreemd vond dat 'ie met BunnyCookii wilde afspreken, terwijl die 30 is ofzo?
CCquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die naar IJsland wilde ofzo?
Oh kan wel, hij is in elk geval een stuk ouder.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
24 toch?
Hij zoekt gewoon jonge meisjes... Ik had hem binnen twee dagen geblokkeerd in ieder geval. Nu jankt ie nog wel eens dat ik hem wel mag deblokkeren... Maar ik heb hem al verwijderd geloof ik.Zit toch nooit op msn trouwens.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kom zo hoor, ik had die update uitgedrukt
Tucjes.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nu even mijn Tucjes erbij pakken
coole kat!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:16 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Catfight !
En nu echt even weg
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:23 schreef Zeroku het volgende:
Jullie al http://film.fok.nl/ gezien?
Joah!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:23 schreef Zeroku het volgende:
Jullie al http://film.fok.nl/ gezien?
?quote:
okquote:
en verkiezingenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
De navigatiebalk wordt nu wel aardig vol bovenin. Misschien kunnen ze Chat en Dev eruit knikkeren.
Kaart het aanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
De navigatiebalk wordt nu wel aardig vol bovenin. Misschien kunnen ze Chat en Dev eruit knikkeren.
Die gaat er begin februari waarschijnlijk wel uit.quote:
Wat een lijst zeg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef Zeroku het volgende:
Ook allemaal even stemmen op je favo films.
[..]
Joa, kijk wel ff.
Rechts kun je gewoon je film zoeken.quote:
Daar gaat het me niet om. Wat een boutfilms staan er in die Top 100quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rechts kun je gewoon je film zoeken.
Daarom stemmen op je favo filmsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:38 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Wat een boutfilms staan er in die Top 100
Ik heb even een dikke 9.2 aan Bicycle Thieves gegeven.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daarom stemmen op je favo films. Er staan er vrij veel in die nog niet zoveel stemmen hebben, dus er kan best makkelijk veel veranderen.
Wat is zo'n ongelofelijk kutfilm dat het eigenlijk niet verdiend om erin te staan? gaan we daar met z'n allen op stemmenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daarom stemmen op je favo films. Er staan er vrij veel in die nog niet zoveel stemmen hebben, dus er kan best makkelijk veel veranderen.
The Princess and the Frogquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is zo'n ongelofelijk kutfilm dat het eigenlijk niet verdiend om erin te staan? gaan we daar met z'n allen op stemmen
Er staat film van Barbie in?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is zo'n ongelofelijk kutfilm dat het eigenlijk niet verdiend om erin te staan? gaan we daar met z'n allen op stemmen
Staat eronder die sterretjes.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
waarom staat er geen stemknop naast die film?
Als je klikt wel jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wordt ie dan automatisch opgeslagen?
92Merel was er niet tevreden mee.quote:
Ik na 2 pakjesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zucht.... na 2 tucjes zit ik vol
Ik denk elke keer dat jij Chocolate-dick heet.quote:
http://forum.fok.nl/user/profile/chocolate-dickquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik denk elke keer dat jij Chocolate-dick heet.
Helaas bestaat die nog echt ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik denk elke keer dat jij Chocolate-dick heet.
uhu zekerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over de tucjes?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over de tucjes?
Je bent ook toch nog een kind?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jammer![]()
[..]
Ohja, wist je al dat ik erg puberaal en kinderachtig ben?
Jaquote:
Ik heb het graag over seks.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als jij het over seks wilt hebben is het ook prima hoor
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Ik heb het graag over seks.
Oke, verzin eens wat over seksquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Ik heb het graag over seks.
Ik mag jou wel.quote:
Da's moeilijk. Ik presteer niet onder druk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke, verzin eens wat over seks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm, ik sta te lang droogquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
[..]
Da's moeilijk. Ik presteer niet onder druk.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb er een note bijEn ik weet niet waarvoor
Lekker boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Jij ook al?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ehm, ik sta te lang droog
Kneden volgens mijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
Hoe moet je het deeg van koekjes doen?
Kneden of met deeghakken?
Care.quote:
Kneden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
Ik 3 dagen, voelt als een jaar.quote:
Heel lief en zachtjes kneden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
Neuhjquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
what the... ik moet nu ergens anders aan denken, klopt dit?
Waaraan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zal mijn dirty mind wel zijn, toen jij het over liefdevol kneden hadquote:
PMquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zal mijn dirty mind wel zijn, toen jij het over liefdevol kneden had
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee helemaal nietquote:
WTF?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee helemaal nietis logisch dat je dat nog niet zo goed weet enzo
Ze wist niet dat jij een plasser had,quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze wist niet dat jij een plasser had, [ afbeelding ]
quote:
Ik kan dat doorstrepen zelf niet zien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja alleen het klonk heel grappig
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doodsbedreiging jegens TAL-kandidaten, ban!
Beter stuur je mij een PM in plaats van Zero te bannen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doodsbedreiging jegens TAL-kandidaten, ban!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beter stuur je mij een PM in plaats van Zero te bannen.
quote:Verzonden: 22 januari 2011 11u17
Aan: Lutte
Ik snap hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ok. Ik was ook even druk met... 'Andere zaken.'
Kan gebeuren.quote:
Aaawh.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
vanalles ruzie met iedereen, depessie
Je hoeft niet te reageren als je van toeten noch blazen weet.quote:
Niks mis met leraren.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het al... Leraren natuurlijk
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er is een exemplaar en dat kan ik momenteel wel wurgen.
Doe is lief. Ik heb een beetje hoofdpijn.quote:
Wil je ook een hapje?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe is lief. Ik heb een beetje hoofdpijn.
Gaarne!quote:
Ik kan er niets aan doen dat ik zo intelligent ben op de brakke zondag ochtendquote:
Daar kan je wél wat aan doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat ik zo intelligent ben op de brakke zondag ochtend
Die is niet omhoog gegaan?quote:
Sorryquote:
Ik heb er eentje bij, ik weet het, en er zijn 2 dingen waarvoor ik die gekregen kan hebben.quote:
Ik kan er niets aan toevoegen zegmaarquote:Op zondag 23 januari 2011 11:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb er eentje bij, ik weet het, en er zijn 2 dingen waarvoor ik die gekregen kan hebben.
1) Niet serieus reageren in een FB topic (reactie is verwijderd)
2) Wij protesteren! dit topic Post 4. Ik had dit plaatje gepost:
[ afbeelding ]
Die fotoquote:Op zondag 23 januari 2011 11:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb er eentje bij, ik weet het, en er zijn 2 dingen waarvoor ik die gekregen kan hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik denk dat het optie 1 is, ik begrijp niet waarom Murp die foto heeft wegeghaaldquote:Op zondag 23 januari 2011 11:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan toevoegen zegmaar
quote:
quote:
Leuke foto, hé?quote:
Ik heb nog nooit een pm weggegooidquote:Op zondag 23 januari 2011 11:49 schreef Teal het volgende:
Ik ben er nog, zat even mijn pm-inbox te legen
Over pm's gesproken. Die pm van jou was best grappigquote:Op zondag 23 januari 2011 11:49 schreef Teal het volgende:
Verkapte 'ik-ben-populair'-post.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:49 schreef Teal het volgende:
PM posten=48 uurquote:Op zondag 23 januari 2011 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
Omdat je ze niet krijgt, endat vind ik zielig:'(
IK krijg dagelijks fan-PM's.
Nou nee.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:54 schreef honkeytonk het volgende:
Het kan natuurlijk ook een positieve note zijn. Ja, dat zal't zijn. Hij is positief. Zeker weten.
Lezen. Notes lezen is eigenlijk helemaal niet tof, want er staat zelden iets echt spannends in.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nou, vertel dan, kom op dan. Wat doe jij eigenlijk in mijn notes?
Lutte en Kanovinnie begonnen eroverquote:Op zondag 23 januari 2011 11:56 schreef Zeroku het volgende:
HT, kan jij ook iets anders dan slijmen en doordrammen over je notes?
WouterB Veel plezier.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lezen. Notes lezen is eigenlijk helemaal niet tof, want er staat zelden iets echt spannends in.
Kan jij iets anders dan altijd dezelfde pi gebruiken en oneliners maken?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:56 schreef Zeroku het volgende:
HT, kan jij ook iets anders dan slijmen en doordrammen over je notes?
Heet jij HT? Buiten dat moet je denk ik even opzoeken wat oneliners zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan jij iets anders dan altijd dezelfde pi gebruiken en oneliners maken?
wtf?quote:
Sorry, ik kan nog niet zo goed lezen.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heet jij HT? Buiten dat moet je denk ik even opzoeken wat oneliners zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
scheren is kut.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef Teal het volgende:
Ben ik weer, maar ook wel weer niet, even scheren
Mama: Zeik zeik zanik zanik klaag klaag.quote:
Je kan er weinig aan doen zo to horen, proberen het beste er van te maken. Zodra je 18 bent kun je lekker op jezelf wonenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama: Zeik zeik zanik zanik klaag klaag.
Lutte: Ah sorry, ik vergeet steeds wat voor een vreselijk vervelend kind ik ook alweer ben.
Mama: Ja, misschien ben je dat wel ja, een vreselijk vervelend kind.
Ik houd het hier niet meer uit.
Ga dan even lekker muziek luisteren, en denk er niet teveel over naquote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef Lutte het volgende:
En nu moet ik dus nog een A4'tje tekst uit mijn hoofd leren en een Nederlands mondeling maken. Alsof dat zo lukt, ik zit helemaal jankend en overstuur hier.
In before een Benny-PM met: Doe je wel rustig?
Sorry, maar zoals je het nu getypt hebt klinkt het grappigquote:Op zondag 23 januari 2011 12:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama: Zeik zeik zanik zanik klaag klaag.
Lutte: Ah sorry, ik vergeet steeds wat voor een vreselijk vervelend kind ik ook alweer ben.
Mama: Ja, misschien ben je dat wel ja, een vreselijk vervelend kind.
Ik houd het hier niet meer uit.
Als ik zeventien ben al. Heb een klas overgeslagen, gymnasium, dus ik word zeventien tijdens mijn examens. En dan meteen op kamers.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan er weinig aan doen zo to horen, proberen het beste er van te maken. Zodra je 18 bent kun je lekker op jezelf wonen
Dat gaat niet meer... Het is hier elke dag ruzie, oorlog, Afghanistan. En als ik een keer mijn best doe, echt mijn best doe, om zo aardig mogelijk te doen (thee zetten, alle sneren negeren, koken) dan vinden ze toch wel iets om te zeiken. En wat ik wel doe, daar zeggen ze niks van. Ze geven alleen maar meer opdrachten, omdat ik toch al veel uit mezelf doe. En dat houd ik dan twee dagen vol en dan ben ik het weer zo zat dat ik werkelijk niks goed kan doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga dan even lekker muziek luisteren, en denk er niet teveel over na
Je doet het er ook gewoon om hequote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Sorry, maar zoals je het nu getypt hebt klinkt het grappig![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef Lutte het volgende:
En nu moet ik dus nog een A4'tje tekst uit mijn hoofd leren en een Nederlands mondeling maken. Alsof dat zo lukt, ik zit helemaal jankend en overstuur hier.
In before een Benny-PM met: Doe je wel rustig?
Als je me ook maar voor 1% begreep had je dit niet grappig gevonden.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Sorry, maar zoals je het nu getypt hebt klinkt het grappig![]()
Maar dat gedrag herken ik wel, zeker als mijn moeder aan medicijnen is...
Er is niks blijs aan... Zoek maar terug, ik heb vrijdag al gepost, was het maar weer maandag want er is nu alweer ruzie, dat gaat zo nog wel een weekend door.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:23 schreef Teal het volgende:
Wat een verdriet op de blije zondag ochtend
Tof, je moet alleen wel op tijd beginnen met zoeken, kamers vinden is altijd kut. En zorg voor een leuk bedrag op je spaarrekening, helpt altijd.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik zeventien ben al. Heb een klas overgeslagen, gymnasium, dus ik word zeventien tijdens mijn examens. En dan meteen op kamers.
Klinkt niet zo tof inderdaadquote:Op zondag 23 januari 2011 12:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer... Het is hier elke dag ruzie, oorlog, Afghanistan. En als ik een keer mijn best doe, echt mijn best doe, om zo aardig mogelijk te doen (thee zetten, alle sneren negeren, koken) dan vinden ze toch wel iets om te zeiken. En wat ik wel doe, daar zeggen ze niks van. Ze geven alleen maar meer opdrachten, omdat ik toch al veel uit mezelf doe. En dat houd ik dan twee dagen vol en dan ben ik het weer zo zat dat ik werkelijk niks goed kan doen.
Maar nee mijn broer! Dat is zo'n geweldige jongen. Want daar zou ik een voorbeeld aan moeten nemen.
Koop een luchtbuks!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er is niks blijs aan... Zoek maar terug, ik heb vrijdag al gepost, was het maar weer maandag want er is nu alweer ruzie, dat gaat zo nog wel een weekend door.
Voor mij is het wel een blije ochtendquote:Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er is niks blijs aan... Zoek maar terug, ik heb vrijdag al gepost, was het maar weer maandag want er is nu alweer ruzie, dat gaat zo nog wel een weekend door.
Succes met halen danquote:Op zondag 23 januari 2011 12:29 schreef Teal het volgende:
Ik moet gaan
Anders mis ik mijn trein
Doei
Er is al zo veel geprobeerd...quote:Op zondag 23 januari 2011 12:29 schreef 92Merel het volgende:
Arme LutjeIs er anders niet ergens iets waar je om hulp kan vragen?
Ieder 'gesprek' eindigt in een schreeuwpartij vol verwijten. Dit speelt al zo lang, ik denk dat alles wel voort geprobeerd is. Zelfs een tijdje uit huis.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:33 schreef Zeroku het volgende:
Kun je niet eens een goed gesprek met ze aangaan? Of heb je dat al gedaan?
Eet smakelijkquote:
Lijkt me echt zwaar kut.. Kan me voorstellen dat ze dat niet fijn vinden, maar dat ze niet doorhebben dat ze daar zelf schuld aan hebbenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er is al zo veel geprobeerd...
Probleem is ook, hoe meer er hier ruzie is, hoe meer ik me afsluit. FOK!, vrienden, op mijn kamer muziek luisteren... En dan worden zij daar weer boos om.
Hmmquote:Op zondag 23 januari 2011 12:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ieder 'gesprek' eindigt in een schreeuwpartij vol verwijten. Dit speelt al zo lang, ik denk dat alles wel voort geprobeerd is. Zelfs een tijdje uit huis.
Arme jijquote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik was net vedrietig. Mijn favo ei pan lag in de vaat, er was geen lekkere kaas, en er was maar 1 ei
Ja, maar ik heb nu wel weer lekker drinkenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu wel weer lekker drinken
Wat heb je? Fristi?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu wel weer lekker drinken
Fantaquote:
Fristi was toen lekker, nu niet meerquote:
buiten? Hoezo dat?quote:
Wat is er nu anders aan dan?quote:
Chocomel Mokka.quote:
Mokka vind ik niet lekkerquote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wat is er nu anders aan dan?
[..]
Chocomel Mokka.
Dan issie echt oranje en lekker zoet en verfrissend. De Fanta hier is gewoon een sinaasappelsap met prikquote:
Ja, met slagroomquote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mokka vind ik niet lekker
Origineel is lekkerder of zelfgemaakt
Minder suiker en al dat soort onzinquote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wat is er nu anders aan dan?
[..]
Chocomel Mokka.
Ach, ik vind 'm hier goed genoegquote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan issie echt oranje en lekker zoet en verfrissend. De Fanta hier is gewoon een sinaasappelsap met prik.
Twee lepels suiker per slok. Nee bedankt.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:08 schreef Haarklip het volgende:
Maar de eckte eckte bazen drinken natuurlijk Taksi.
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Twee lepels suiker per slok. Nee bedankt.
Ik of thee, of cassisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |