abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91846667
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens, jongens, jongens.. Ik ben op zoek naar een man met krullen :p Dus vertel hebben jullie krullen ;)

Naja mannen mannen mannen :p
:X waar ? :X

Ben je echt zo oppervlakkig ? :6
Ik heb net mijn haar coupe militaire gegeven toen ik 18 was omdat ik de krullen beu was...

/edit : damn, ben hier niet de enige met de gedachten in de goot... is het niet ennudan ? :D
pi_91846711
En Joyce heeft waar ze ons hebben wil, we zitten allemaal naast elkaar op de kast. ;)

edit: @Octagon: Als je daar NIET aan zou denken bij die opmerking van Joyce, zou er iets niet goed zitten... ;)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:10:21 #278
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91846733
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:09 schreef Mr.Myst het volgende:
En Joyce heeft waar ze ons hebben wil, we zitten allemaal naast elkaar op de kast. ;)
als ie maar groot genoeg is dan :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91846739
@ ennudan...jou situatie is echt 2 druppels met die van mij...valt me steeds weer op....mijn ex kan ook niet alleen zijn, wat ik viavia hoorde is voor mij ook een soort afsluiting, beter zo denk ik maar...
Alleen ik moet mijn motor en spullen nog halen bij haar, owja wat zou jij doen als jou ex deze week jarig was? Ik zit in twijfel namelijk....
pi_91846753
Ik niet hoor, ik heb krullen! (maar ja, ik heb m'n "weet-niet" dus ben ook "weet-niet" bezet ;) )
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91846785
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:09 schreef Mr.Myst het volgende:
Ze is een sociologisch experiment aan't doen... "Hoe makkelijk is een man te manipuleren ?" ;)
pi_91846809
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:11 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ze is een sociologisch experiment aan't doen... "Hoe makkelijk is een man te manipuleren ?" ;)
Experiment geslaagd. ;)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:12:07 #283
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91846825
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef H6-4ever het volgende:
@ ennudan...jou situatie is echt 2 druppels met die van mij...valt me steeds weer op....mijn ex kan ook niet alleen zijn, wat ik viavia hoorde is voor mij ook een soort afsluiting, beter zo denk ik maar...
Alleen ik moet mijn motor en spullen nog halen bij haar, owja wat zou jij doen als jou ex deze week jarig was? Ik zit in twijfel namelijk....
Niks!!!!!

@Octagon.... op een schaal van 1 tot 10 met als makkelijkst???? 11
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91846862
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:11 schreef Bartinhoo het volgende:
Mja ik denk dan juist andersom van, als je vergeet iemand te sms' en, of je hebt er eigenlijk niet echt behoefte aan, dan vindt je diegene niet echt leuk?!

Ik ben gewoon de laatste tijd enorm bang om een blauwtje te lopen. Ik denk heus wel dat ze me leuk vindt, maar ik twijfel heel erg of ze me ziet als iemand om na het uitgaan even spannend mee in bed te belanden, of echt voor een relatie.
Zij heeft nog nooit een relatie gehad, en heeft ook ooit eens in mijn bijzijn tegen een vriendin gezegd voorlopig nog geen relatie te willen...
Jij verwacht dat zij net zo achter je aan gaat lopen als je ex heeft gedaan, maar vergeet niet dat veel vrouwen gewoon verwachten dat er op hun 'gejaagd' wordt. Je speelt nu heel vaak dat 'spelletje' door expres te wachten met smsen, of haar als eerste te laat smsen etc. Zie het ook van haar kant, jullie hebben gezoend, zijn met elkaar naar bed geweest, maar jij laat expres zo'n afwachtende houding zien. In haar geval, hoe leuk ik iemand ook vind, ik zou dan ook afstand nemen als ik van jou geen duidelijkheid krijg.

Nu lok je haar best wel uit om hetzelfde te doen als jij doet met dat laat reageren op smsjes..
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:13:27 #285
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91846888
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Tara_88 het volgende:

[..]

Jij verwacht dat zij net zo achter je aan gaat lopen als je ex heeft gedaan, maar vergeet niet dat veel vrouwen gewoon verwachten dat er op hun 'gejaagd' wordt. Je speelt nu heel vaak dat 'spelletje' door expres te wachten met smsen, of haar als eerste te laat smsen etc. Zie het ook van haar kant, jullie hebben gezoend, zijn met elkaar naar bed geweest, maar jij laat expres zo'n afwachtende houding zien. In haar geval, hoe leuk ik iemand ook vind, ik zou dan ook afstand nemen als ik van jou geen duidelijkheid krijg.

Nu lok je haar best wel uit om hetzelfde te doen als jij doet met dat laat reageren op smsjes..
Goed punt!
pi_91846963
quote:
De laatste haar verjaardag is nog een paar maand van nu verwijderd, dus ik heb tijd om daar over na te denken.
Een vorige, die zegde (toen ze het uitmaakte) er altijd voor mij te zullen zijn maar mijn eerstvolgende verjaardag 'vergat', gaat elk jaar van mij dezelfde boodschap krijgen (enkel het getal verandert in de boodschap)... Ik hoop dat het haar gaat dagen na een paar jaar waarom ik dat doe. (kinderachtig... misschien)

Heb jij hiermee een antwoord op je vraag ? Neen, ik weet het. Het hangt er maar van af of je die gelukwensen meent, wat je als reactie verwacht, ...
pi_91846983
ik ben weer aan het werk! :* O+
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91847649
quote:
Ligt er denk aan hoe jullie contact nu is. Denk dat de meeste hier nauwelijk contact hebben met hun ex, ondanks dat ze het graag zouden willen. Bij d'r verjaardag zou ik zo'n nonchalante smsje sturen, ergens laat in de middag.. Zo van "oh ja, je bent vandaag jarig"-achtig en zeker niet een smsje om 0:00 sturen alsof het lijkt alsof je weken op het moment hebt gewacht om wat van je te mogen laten horen.
pi_91847776
Ja dat is het ook, ik wil haar nu geen geluk wensen...klinkt mischien raar, maar hoop dat ze ongelukkig wordt zonder mij nu...wens haar niks slechts toe, maar hoop gewoon ergens dat ze ooit beseft wat ze laat lopen..snap je....en daar komt bij, ik wil niet weten hoe ze haar verjaardag viert en met wie...dus wil haar simpel sms sturen...gefeliciteerd! Maar dan heb ik wel kans op een reactie zoals bijv..dankje super vandaag vette kados en flink aan de zuip vavond...daar zit ik dus niet op te wachten! Denk dat ik maar niks stuur....
pi_91848053
Is deze hier eigenlijk al de revue gepasseerd ?

Denk dat de tekst soms ook wel inspirerend kan werken ;)
pi_91848093
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:30 schreef H6-4ever het volgende:
Ja dat is het ook, ik wil haar nu geen geluk wensen...klinkt mischien raar, maar hoop dat ze ongelukkig wordt zonder mij nu...wens haar niks slechts toe, maar hoop gewoon ergens dat ze ooit beseft wat ze laat lopen..snap je....en daar komt bij, ik wil niet weten hoe ze haar verjaardag viert en met wie...dus wil haar simpel sms sturen...gefeliciteerd! Maar dan heb ik wel kans op een reactie zoals bijv..dankje super vandaag vette kados en flink aan de zuip vavond...daar zit ik dus niet op te wachten! Denk dat ik maar niks stuur....
Dat bedoelde ik met een nonchalante smsje sturen, simpel, lekker laat op de dag. Alleen als je van jezelf weet dat je haar reactie niet kunt handelen, doe het dan niet. Liever egoistisch zijn, dan je rot te voelen door haar reactie.
pi_91848345
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:28 schreef Tara_88 het volgende:

[..]

Ligt er denk aan hoe jullie contact nu is. Denk dat de meeste hier nauwelijk contact hebben met hun ex, ondanks dat ze het graag zouden willen. Bij d'r verjaardag zou ik zo'n nonchalante smsje sturen, ergens laat in de middag.. Zo van "oh ja, je bent vandaag jarig"-achtig en zeker niet een smsje om 0:00 sturen alsof het lijkt alsof je weken op het moment hebt gewacht om wat van je te mogen laten horen.
Nou....ik heb heel veel mailcontact met m'n ex......denk ik? :+
Strek je eens uit !
pi_91848969
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:43 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Nou....ik heb heel veel mailcontact met m'n ex......denk ik? :+
Het ligt er gewoon aan hoe je contact met d'r is. Heb je nog redelijk contact met haar dan is het wel apart als je niets laat horen op d'r verjaardag.
pi_91849093
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:08 schreef Octagon het volgende:

[..]

:X waar ? :X

Ben je echt zo oppervlakkig ? :6
Ik heb net mijn haar coupe militaire gegeven toen ik 18 was omdat ik de krullen beu was...
/edit : damn, ben hier niet de enige met de gedachten in de goot... is het niet ennudan ? :D
Hey!!! Octagon....? Is dat dan een nick voor Jean-Claude van Damme? :)
(dan moet je je nick maar weggooien en onder eigen naam hier gaan staan, succes verzekerd! :+)
Strek je eens uit !
pi_91849282
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:01 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hey!!! Octagon....? Is dat dan een nick voor Jean-Claude van Damme? :)
(dan moet je je nick maar weggooien en onder eigen naam hier gaan staan, succes verzekerd! :+)
Lol.
JCVD is nog net iets ouder als ik... :(

Denk je dat Joyce, Tara, Melanie, .... op JCVD vallen ? De bad-boy ? Met de bad wrap ? :)
pi_91850333
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:06 schreef Octagon het volgende:

[..]

Lol.
JCVD is nog net iets ouder als ik... :(

Denk je dat Joyce, Tara, Melanie, .... op JCVD vallen ? De bad-boy ? Met de bad wrap ? :)
'Net' iets ouder? Volgens mij was jij eind dertig als ik me het goed herinner, hij is van 1960.

JCVD in zijn jongere jaren mocht er best wezen hoor.. :P
pi_91850531
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:33 schreef Tara_88 het volgende:

[..]

'Net' iets ouder? Volgens mij was jij eind dertig als ik me het goed herinner, hij is van 1960.

.......Octagon ook in z'n jongere jaren...... :+
Strek je eens uit !
pi_91850613
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:33 schreef Tara_88 het volgende:

[..]

Je herinnert het je goed !
pi_91850638
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:38 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

.......Octagon ook in z'n jongere jaren...... :+
.... daar zijn de meningen nog altijd over verdeeld... :')
pi_91850781
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:40 schreef Octagon het volgende:

[..]

.... daar zijn de meningen nog altijd over verdeeld... :')
@Octagon: Joyce vroeg zonet of ze een foto van je mocht hebben met die krullebol.... ;)
Strek je eens uit !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')