Ik ben het met je eens, ik denk inderdaad dat je even moet wennen aan het alleen zijn, en haar niet meer om je heen hebben. Maar goed dit kan voor jou natuurlijk anders voelen..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:51 schreef ennudan het volgende:
[..]
Als ik het zo lees klinkt het meer als datje iemand mist als dat je haar mist (no offence). Ik bedoel je kunt voor jezelf al heel goed beredeneren waarom deze relatie voor jou niet werkte wat er allemaal aan miste...
Kwestie van gewoon weer even wennen aan het alleen zijn
Ik ga NU koekjes halen.. Nog voorkeuren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:41 schreef Wanderingwhy het volgende:
Goedemorgen allemaal! Waar is de koffie? En verd.... ennudan! Zijn de koekjes weer op!
De stemmingen hier te lezen werkt het mistroostige weer een beetje door bij sommigen. Daar heb ik zelf ook wel last van nu. We zijn nog lang niet van de winter af maar ik verlang naar de lente!
Gistermiddag nog wat uitgeprobeerd om wat meer duidelijkheid in het "weet-niet" gevoel te krijgen. En ja; precies als verwacht geschiedde! Dat zou me dan juist wat meer zekerheid moeten geven maar juist het tegenovergestelde is het geval. Verstand en gevoel gaan soms zo slecht samen....
Ik verwacht wel dat er zo een lekker bakje koffie voor me klaar staat!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:44 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ga NU koekjes halen.. Nog voorkeuren?
yes chefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat er zo een lekker bakje koffie voor me klaar staat!
Ach, what the heck ook... Zou toch zonde zijn om jullie nuttige tips niet meer in ontvangst te nemen...:Dquote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, want je moet ons op de hoogte houden van de vorderingen met die meid die straks een week ergens moet oppassen.
Misschien heeft ze ook nog een eigen leven?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:58 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ach, what the heck ook... Zou toch zonde zijn om jullie nuttige tips niet meer in ontvangst te nemen...:D
Oke ik blijf hier toch maar ff, maar stop met het posten over mijn ex.. Volgens mij blijf ik er daardoor toch een beetje in hangen...
Die nieuwe meid maakt het me niet gemakkelijk zeg :S Enerzijds is ze dus wel duidelijk dat ze me leuk vindt, ze zei per sms dat ik ook langs mocht komen.. Kwam naar dat feest speciaal voor mij etc...
Maar nu heb ik dus eergisteren de hele dag niets van me laten horen, omdat ik dacht dat ik het laatste sms' je had gestuurd. Dit bleek savonds niet zo te zijn dus toen stuurde ik terug.. Nog een paar keer over en weer gestuurd, maar nu heb ik al vanaf eergister avond laat niets van haar gehoord...
Ik vind dat je dan gewoon moet smsen naar haar.. Hoe het met haar is enzo? Leuke dag heeft gehad.. Want vergeten is menselijk, misschien heeft ze het druk gehad.. Echt dat zou ik gewoon doen.. Als je haar echt leuk vind moet je er voor gaan.. En niet op dit punt blijven hangen van ja zij stuurt niets, dus ik ook niet.. In mijn ogen vind je iemand dan niet leuk genoegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:58 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ach, what the heck ook... Zou toch zonde zijn om jullie nuttige tips niet meer in ontvangst te nemen...:D
Oke ik blijf hier toch maar ff, maar stop met het posten over mijn ex.. Volgens mij blijf ik er daardoor toch een beetje in hangen...
Die nieuwe meid maakt het me niet gemakkelijk zeg :S Enerzijds is ze dus wel duidelijk dat ze me leuk vindt, ze zei per sms dat ik ook langs mocht komen.. Kwam naar dat feest speciaal voor mij etc...
Maar nu heb ik dus eergisteren de hele dag niets van me laten horen, omdat ik dacht dat ik het laatste sms' je had gestuurd. Dit bleek savonds niet zo te zijn dus toen stuurde ik terug.. Nog een paar keer over en weer gestuurd, maar nu heb ik al vanaf eergister avond laat niets van haar gehoord...
Ik blij dat ik hier geen youtube kan openenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:56 schreef Wanderingwhy het volgende:
Naja...om dan maar lekker in de stemming te komen?
(waarschuwing: ga dit niet vlak voor het slapen gaan luisteren want dan hou je het ook binnen niet droog)
Ik denk omdat 90% van de mensen op dit topic dat nummer niet kennenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
Waarom heb ik deze nog nooit gezien hier?
(hihi...de songtekst is voor sommigen wel erg toepasselijk!)
Waarom vraag het haar niet gewoon om de man af? (naja op de vrouw af) Hé wat wil jij nu eigenlijk.. Zie je het als iets serieus of vind het wel prima zo om af en toe te zoenen en in bed te belanden.. En dan kun je er altijd bij zeggen dat je dat weet waar je aan toen bent en anders bang ben een blauwtje te lopen (dat blauwtje lopen zou ik anders verwoorden denk ik maar kon ff niets bedenken..) Misschien stom.. Maar ik zou het wel fijn vinden.. Heb ik zelf ook ooit eens gedaan bij een jongen waar ik mee aan het daten was.. Was allemaal heel gezellig, elke keer wel zoenen etc. maar ik kreeg totaal geen hoogte van hem. Toen heb ik het gewoon gevraagd,,quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:11 schreef Bartinhoo het volgende:
Mja ik denk dan juist andersom van, als je vergeet iemand te sms' en, of je hebt er eigenlijk niet echt behoefte aan, dan vindt je diegene niet echt leuk?!
Ik ben gewoon de laatste tijd enorm bang om een blauwtje te lopen. Ik denk heus wel dat ze me leuk vindt, maar ik twijfel heel erg of ze me ziet als iemand om na het uitgaan even spannend mee in bed te belanden, of echt voor een relatie.
Zij heeft nog nooit een relatie gehad, en heeft ook ooit eens in mijn bijzijn tegen een vriendin gezegd voorlopig nog geen relatie te willen...
Wat praat jij in raadsels zeg !quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:41 schreef Wanderingwhy het volgende:
Goedemorgen allemaal! Waar is de koffie? En verd.... ennudan! Zijn de koekjes weer op!
De stemmingen hier te lezen werkt het mistroostige weer een beetje door bij sommigen. Daar heb ik zelf ook wel last van nu. We zijn nog lang niet van de winter af maar ik verlang naar de lente!
Gistermiddag nog wat uitgeprobeerd om wat meer duidelijkheid in het "weet-niet" gevoel te krijgen. En ja; precies als verwacht geschiedde! Dat zou me dan juist wat meer zekerheid moeten geven maar juist het tegenovergestelde is het geval. Verstand en gevoel gaan soms zo slecht samen....
Natuurlijk blijf jij hier gewoon... (en we gaan je echt niet met de vinger wijzen als je nog eens over je ex praatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:58 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
* Octagon's dirty mind is taking him all over the placequote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:39 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik denk, dat we nog niet ''ver'' genoeg zijn om er zo'n serieuze toon aan te hangen...
We hebben nog nooit individueel gedate oid he, het enige wat er is gebeurd, is dat ik in september met haar gezoend heb, nadien hoorde van haar beste vriendin dat ze me wel ziet zitten. Tot oud en nieuw geen contact gehad, toen na het feest aangeschoten in mijn bed beland ( waarvan ik overigens wel doorheb dat dit ook haar bedoeling was vooraf al, vrij duidelijk)..
En vanaf 3 januari begon ze me dus te sms'en, tot nu toe elke dag wel minimaal 3/4 sms'jes, tot zondagavond dus...
Ik vind persoonlijk de situatie dan nog niet echt ver genoeg gevorderd om al over gevoelens en wat ze nu eigenlijk wil te praten.. Maar misschien ligt dat wel aan mij...
Dat leek het mij ook niet te zijn... en ik moet zeggen : alle krediet aan Mr.Myst dat hij in een opwelling haar toch niet gecontacteerd heeft. (wel wat minder dat hij de voorbije nacht niet geslapen heeftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:19 schreef goofy_goober het volgende:
Het lijkt mij helemaal geen goed idee dat Mr Myst zijn ex contacteert, vooral omdat al die gevoelens dan dubbel zo hard terugkomen.
Sorry moest even werken!!!quote:
Gast spreek af en vraag het..... bedoel wat is het ergste dat je kan gebeuren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:39 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik denk, dat we nog niet ''ver'' genoeg zijn om er zo'n serieuze toon aan te hangen...
We hebben nog nooit individueel gedate oid he, het enige wat er is gebeurd, is dat ik in september met haar gezoend heb, nadien hoorde van haar beste vriendin dat ze me wel ziet zitten. Tot oud en nieuw geen contact gehad, toen na het feest aangeschoten in mijn bed beland ( waarvan ik overigens wel doorheb dat dit ook haar bedoeling was vooraf al, vrij duidelijk)..
En vanaf 3 januari begon ze me dus te sms'en, tot nu toe elke dag wel minimaal 3/4 sms'jes, tot zondagavond dus...
Ik vind persoonlijk de situatie dan nog niet echt ver genoeg gevorderd om al over gevoelens en wat ze nu eigenlijk wil te praten.. Maar misschien ligt dat wel aan mij...
Ok het is je vergeven! Heb zelf maar een bakje gezet net :pquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:46 schreef ennudan het volgende:
[..]
Sorry moest even werken!!!
*komt snel koffie brengen*
@Octagon:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:41 schreef Octagon het volgende:
Wat praat jij in raadsels zeg !
Ik lees (maar zit er misschien volledig naast) dat het contact zich enkel tot het weekend beperkt, en dat het initiatief niet van jou mag uitgaan... correct ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |