zoals goofy al zei... wrong answer! je moet jaloers zijn!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef undissputed het volgende:
Bedankt, ik heb er ook zin in, voel me ook gewoon goed, terwijl ik weet dat mijn ex met een andere jongen uit is. Verbaasd me alleen nog steeds dat ze me vertelde dat ze met hem uit ging, en toen ik haar veel plezier wenste werd ze boos.
Wel, toen ik zonet naar huis aan het rijden was, overviel mij (alweerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef undissputed het volgende:
Hoe gaat het met de rest van mijn lotgenoten?
Vraag me af wat er zo verbazend aan is. Het is allemaal zo duidelijk als wat waarom ze dat deed en zo reageerde.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef undissputed het volgende:
Bedankt, ik heb er ook zin in, voel me ook gewoon goed, terwijl ik weet dat mijn ex met een andere jongen uit is. Verbaasd me alleen nog steeds dat ze me vertelde dat ze met hem uit ging, en toen ik haar veel plezier wenste werd ze boos.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:37 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Lol, wrong answer. Ze verwachtte natuurlijk dat je pissig zou worden.
Hoe was jou avond Ennudan? Leuk gehad?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:26 schreef ennudan het volgende:
@dwoezel welkom als de reden om hier te zijn natuurlijk nooit echt leuk. dat stuiterbal kent iedereen wel hier
@asfalt je bent nu in ieder geval beter af!
Iedereen is daar anders in he.. Ik zou niet kijken naar haar aantal relaties.. Of scharrels, of hoeveel jongens ze gezoend heeft.. Denk niet dat je daar nog mee bezig moet zijn. En je hebt haar blijkbaar wel leuk gevonden ondanks haar 9 relaties, scharrels daarbuiten etc. Het is naar mijn idee ook niet helemaal eerlijk om haar daar op af te rekenen , maar goed dat is mijn mening.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:06 schreef Bartinhoo het volgende:
Pff ik voel me niet zo kut als toen de relatie uitging, maar het nieuws dat mijn ex een nieuwe vriend heeft laat me toch niet los...
En dat juist nu ik komende week 2 hele belangrijke tentamens heb, de samenloop van omstandigheden kan gewoon niet slechter zijn....
Ik zit me net te bedenken dat mijn ex eigenlijk gewoon heel ordinair is. Ze is 21 jaar, en dit is al haar 10e relatie vanaf haar 15e. Dan tel ik nog niet eens mee wat ze daar tussendoor allemaal gescharreld heeft. Dat ik me daar voor geleend heb zeg daar baal ik nu echt van
Viel niet tegenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:56 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hoe was jou avond Ennudan? Leuk gehad?
Naja dat is al iets he gewoon praten! En het belangrijkste is dat het gezellig was! Merk aan mezelf ook wel dat ik op het moment meer moeite heb om een gesprek aan te knopen met een jongen/man.. Geen idee hoe dat komt, nooit gehad eigenlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:33 schreef ennudan het volgende:
[..]
Viel niet tegen
Was gewoon gezellig... met nog wat (leuke) meiden gepraat...maar verder niet. Niks serieus ofzo maar gewoon alleen praten is al een goeie stap vooruit (hmm dit klinkt allemaal wel heel sneu nu)
Was gewoon gezellig dus volgende week weer
Hoe is jou verjaardag afgelopen?
Vergeten is menselijk he..quote:Op zondag 23 januari 2011 15:38 schreef Bartinhoo het volgende:
@ Joycie: Tja misschien laat ik mijn ego hierin teveel meespelen, maar ik heb wel zoiets : het moet graag of niet zijn...
Ik bedoel ik stuur een leuk sms' je, als daar niet op geantwoord wordt dan vind ik het nogal wat om wederom iets te sturen, maar misschien ligt dat aan mij....
Klinkt als een gezellig weekend Mr.Myst! Ik vroeg me al af waar je zat namelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 16:02 schreef Mr.Myst het volgende:
Jee, wat een weekend. Vrijdagavond een gezellig feestje gehad, gisteravond stappen (dat was wel redelijk), en nu goed brak. Soms heb je zo'n avond...
@Bartinhooo: Je kan altijd vanavond even sms'en als je niks hoort, maar al die 'hints' die je hebt gekregen wijzen er toch wel op dat ze je echt leuk vindt. Gaat goed komen!
Dan ben je inderdaad een lullo :pquote:Op zondag 23 januari 2011 16:20 schreef Bartinhoo het volgende:
Haha wat een lullo ben ik toch ook..
Zit hier een beetje zielig te doen over een sms die ik maar niet krijg, kijk ik net op mn telefoon en zie ik dat ikzelf degene ben die als laatste een sms van haar heeft gekregen
Mijn beurt dus..
Vrijdag was gezellig, gisteren viel 't tegen. Als ik ga stappen hou ik wel van een beetje feest vieren, maar de mensen waarmee ik uit was, stonden er maar een beetje bij. Dat vond ik een beetje jammer.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellig weekend Mr.Myst! Ik vroeg me al af waar je zat namelijk
ik blijf gewoon oefenen met gesprekken aanknopen. ben er nooit goed in geweest dus...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja dat is al iets he gewoon praten! En het belangrijkste is dat het gezellig was! Merk aan mezelf ook wel dat ik op het moment meer moeite heb om een gesprek aan te knopen met een jongen/man.. Geen idee hoe dat komt, nooit gehad eigenlijk.
Ja was op zich wel gezellig, ondanks dat ik geen zin hadNu lekker een luie zondag aan het houden
Denk dat dat ook even tijd nodig heeft voordat je weer openstaat voor nieuwe meiden.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Vrijdag was gezellig, gisteren viel 't tegen. Als ik ga stappen hou ik wel van een beetje feest vieren, maar de mensen waarmee ik uit was, stonden er maar een beetje bij. Dat vond ik een beetje jammer.En het ging heel erg hard qua drank, heb alles door elkaar gedronken, niet zo verstandig
![]()
Ik moest gisteren maar weer eens achter de dames aan, was de mening van een jongen die ook mee was. Zou goed voor me zijn, en 'Dan loop je tien blauwtjes, als het bij de elfde keer raak is, heb je toch succes gehad!'.
Ik merk nu echt dat ik zo'n beetje hetzelfde heb als ennudan, maar op dit moment praat ik zelfs niet/nauwelijks met meiden die ik niet ken.![]()
Hoe was jouw weekend uiteindelijk?
Hahaha!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:34 schreef ennudan het volgende:
[..]
ik blijf gewoon oefenen met gesprekken aanknopen. ben er nooit goed in geweest dus...
oefening baart kunst... en kinderen
luie zondag is altijd goed. kijk nu 2 and a half men op dvd. briljante serie!
Dat sowieso. Werd er gisteravond een beetje in gepusht, en hoewel hij daarmee de beste bedoelingen had, had ik zoiets van: Het hoeft van mij nog even niet. Misschien straal ik dat onbewust ook wel uit. Mocht er iemand op mij afstappen, zal ik er wel open voor staan. Maar over het algemeen moeten wij mannen toch op een vrouw afstappen.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Denk dat dat ook even tijd nodig heeft voordat je weer openstaat voor nieuwe meiden.
Mijn weekendje was wel okNiet heel bijzonder! Gisteren een verjaardag, waar ik eigenlijk geen zin in had. Nu een lekkere luie zondag.. En morgen weer aan het werk!
Hier kan ik je niet mee helpen : ex heeft nergens een account op welke profielensite dan ook, en haar tegenkomen zit er niet in (we wonen 50km uit elkaar).quote:Op zondag 23 januari 2011 17:38 schreef Bartinhoo het volgende:
Voor de mensen wiens ex inmiddels een nieuwe relatie heeft, hoe gaan jullie daarmee om wat betreft het toenaderen / bekijken van profielsites van je ex?
Ik moet zeggen dat ik het minder erg vind dan verwacht, maar het voelt wel vreemder aan dan verwacht. Ik ben nu constant op facebook aan het kijken bij hun wat ze aan het doen zijn, wat ze typen...
Ik weet niet wat wijsheid is. We wonen allemaal in hetzelfde dorp, en ik ga ze ongetwijfeld regelmatig samen tegenkomen. Kan ik beter gewoon af en toe eens kijken als ik de behoefte voel, of kan ik beter doorgaan met te doen alsof ze niet meer bestaat?
Dat was dan bij mij ook het geval - ik heb me (onbewust) vastgeklampt aan het idee/de hoop dat het nog goed ging komen, heb véél energie gestoken in het mezelf verklaren (dit gedurende zo'n 2,5 maand)... en toen ze me zei dat ze een nieuwe vriend had, ben ik ineengeklapt en een week apatisch door het leven gegaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:38 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik vind het eigenlijk nog heel onwerkelijk om haar zo ''vrij'' in een nieuwe relatie te zien gaan, terwijl ik hier nog met enige sentimentele gevoelens zit. Nu pas lijkt eigenlijk pas het besef door te dringen dat ik echt niets meer voor haar beteken....
Mijn ex zei van me te houden toen hij het uitmaakte en als een week een ander had...quote:Op zondag 23 januari 2011 18:34 schreef KaBuf het volgende:
Grrr ik word gek van mn ex
Sinds 1 januari uit, heb in vorige delen ook al wat hierover gepost.
Nu zat ze vorige week al op hyves met een andere jongen te flirten, en dat is nu dus al haar vriend.
Dit blijft door mijn hoofd heenspoken. Ze heeft verdomme nu al een nieuwe. Hoe focking weinig heb ik dan wel niet voor haar betekend, de laatste maand(en) van onze relatie?
Pff, hier word ik echt ziek van... (Ook letterlijk, want ik heb nu last van mn spastische darm en moet van de dokter stress zoveel mogelijk proberen te vermijden..)
En dat moet je dus van je afzettenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:45 schreef KaBuf het volgende:
Ja ik hoor van iedereen dat ik blij moet zijn dat ik van d'r af ben.
Maar als ze me zou willen, zou ik zo terug komen.
dat slijt wel hoor... dat riepen de meeste hier (ik inclusief) in het begin ookquote:Op zondag 23 januari 2011 18:45 schreef KaBuf het volgende:
Ja ik hoor van iedereen dat ik blij moet zijn dat ik van d'r af ben.
Maar als ze me zou willen, zou ik zo terug komen.
Wat dat betreft voel ik me erg gelukkig met mijn ex.. ik heb dat nooit hoeven roepen.. Toch iets positiefsquote:Op zondag 23 januari 2011 18:52 schreef ennudan het volgende:
[..]
dat slijt wel hoor... dat riepen de meeste hier (ik inclusief) in het begin ook
mazzelaar ;-)quote:Op zondag 23 januari 2011 18:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wat dat betreft voel ik me erg gelukkig met mijn ex.. ik heb dat nooit hoeven roepen.. Toch iets positiefs
Naja zo'n mazzel had ik ook niet :pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |