abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91721738
Vorige topic: De kunst van het loslaten van je ex # 149: Na regen komt zonneschijn!

De 5 fasen van liefdesverdriet

Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

Info over de komende meet:

Wanderingwhy ->Den Bosch
Ex - Omgeving Amsterdam
Neo-mullen -> Landgraaf
Joyce -> Breda
Harrydepizzabakker1 -> Landgraaf
Ennudan -> Heerlen
Jeice -> Amersfoort
Cocktailprikker -> Omgeving Nijmegen
Mr. Myst -> Omgeving Doetinchem
Jolene22 -> Drechtsteden

En voor data mogen jullie Joyce PM'en! En voor suggesties over plaatsen ook!

[ Bericht 0% gewijzigd door J0ycie88 op 23-01-2011 21:38:14 (Schijt-taalnazi's!) ]
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91722084
Zo.. Hier gaat het prima zo lekker een discotheek in met vrienden, misschien kom ik nog wel wat leuks tegen... Maarja heb morgen ook al een date:P

Hoe gaat het met de rest van mijn lotgenoten?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:31:37 #3
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91723587
die gaan over een uurtje de stad in. misschien is de jongedame van 2 weken terug er wel. we zullen zien. het wordt iig wel gezellig!

@joycie veel plezier op de verjaardag! (weet je al wat je aan doet? :) )

@undisputed have fun!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91723753
Bedankt, ik heb er ook zin in, voel me ook gewoon goed, terwijl ik weet dat mijn ex met een andere jongen uit is. Verbaasd me alleen nog steeds dat ze me vertelde dat ze met hem uit ging, en toen ik haar veel plezier wenste werd ze boos.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:52:29 #5
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91724753
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef undissputed het volgende:
Bedankt, ik heb er ook zin in, voel me ook gewoon goed, terwijl ik weet dat mijn ex met een andere jongen uit is. Verbaasd me alleen nog steeds dat ze me vertelde dat ze met hem uit ging, en toen ik haar veel plezier wenste werd ze boos.
zoals goofy al zei... wrong answer! je moet jaloers zijn! :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91727910
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef undissputed het volgende:
Hoe gaat het met de rest van mijn lotgenoten?
Wel, toen ik zonet naar huis aan het rijden was, overviel mij (alweer :() het 'alleen-zijn'-gevoel.
Maar dat is verdwenen door een ontmoeting tijdens het tanken... werd aangesproken door een onbekende, bleek een collega te zijn. Wel van het verkeerde geslacht om écht interessant te zijn, maar het gesprekje heeft mijn gedachten verzet.

Voor de rest : thuis en straks slapen. Héél spannend allemaal :)
pi_91735522
Nou mensen de kogel is door de kerk...
Het moment waar ik al een half jaar lang met angst en beven tegenop heb gezien is ( eindelijk ) voorgevallen: Mijn ex heeft een nieuwe relatie...

Toen ik het las kreeg ik het in een minuut enorm warm, zweten en mijn hart klopte in mijn keel, maar zo snel als het kwam verdween het ook weer en ik ben er enorm kalm en gelaten onder:D

Het voelt zelfs misschien wel een beetje als een bevrijding !! Het is nog wel een beetje onwerkelijk om het op facebook te zien staan etc, maar dat verwachte nare gevoel van '' ik slaap vannacht alleen terwijl mijn ex naast een ander ligt'' accepteer ik gewoon en het doet me verder weinig...

Hopelijk helpt de zware periode die ik achter de rug heb hier gewoon bij, en was ik gewoon ver genoeg om hier goed mee om te kunnen gaan. Ik hoop echt gewoon niet dat de ''klap'' nog moet komen oid en dat ik het me nog niet volledig realiseer...

Best grappig om te merken dat meteen het hele ''perspectief'' naar je ex toe verandert... Ik zie dingen nu heel anders en kan veel objectiever oordelen..

Nog een leuk iets is, dat ik de laatste tijd bijna nooit meer op hyves kom en zodoende mijn bezoekersaantal ook aardig is gestagneerd. De laatste keer dat ik heb ingelogd was ergens vorige week, maar ik keek net even en er zijn (denk ik door dat nieuws) ineens een flink aantal mensen op mijn hyves geweest:P

Nu even over leuke dingen: @ Goofy: Haha ja je hebt gelijk, maar ik ben echt blind voor de interesse van meiden.. De onofficiele uitnodiging is binnen, ze stuurde : Je bent welkom hoor...

Nu nog even de moed bijeenrapen om ook daadwerkelijk te gaan. Blijf toch nog ergens met een klink in de kabel zitten. Sowiezo duurt het altijd enorm lang voordat ik antwoord krijg op mijn sms' jes ( is echter andersom ook het geval) en zzoals vanavond heeft ze nog niets terug gestuurd...

Maargoed ik doe het rustig aan :)
  zondag 23 januari 2011 @ 05:34:47 #8
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91737822
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef undissputed het volgende:
Vraag me af wat er zo verbazend aan is. Het is allemaal zo duidelijk als wat waarom ze dat deed en zo reageerde.

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:37 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Lol, wrong answer. Ze verwachtte natuurlijk dat je pissig zou worden. :')
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zondag 23 januari 2011 @ 05:35:35 #9
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91737823
dduubbbbeell *hik*
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91739902
Ik kom me hier ook eventjes melden. Mijn relatie is woensdag na zes jaar uitgegaan. Uiteindelijk hebben we het een soort van samen uitgemaakt, voor zover mogelijk, maar het initiatief komt eigenlijk niet bij mij vandaan. Hij denkt dat hij niet meer genoeg voor mij voelt, maar weet ook niet zeker of dat komt door de lange tijd en vastgesleten patronen of gewoon doordat ik het niet ben voor hem. Lastig, maar het is nu na een hele slepende periode van twijfels en onzekerheid in ieder geval over.

Ik ben nu een emotionele stuiterbal. Op dit moment gaat het best goed, gisteravond ook een hele leuke avond gehad. Maar het is raar, ik ben voor het eerst sinds mijn 16e nu weer vrijgezel. Ik ga dit topic dus volgen!
pi_91740182
Mijn vermoedens zijn gewoon ook kloppend
Gister gesprek gehad en snap gewoon niet dat me ogen zo dicht zaten de laatste jaren.
Die kale vent waar me ex stiekum mee ging is de vriend van haar zusters vriend.
En net als me ex alcoholist.
Ik deed er niet aan mee dus ik paste er niet tussen.
Ze wist zelfs niet dat een goede vriendin van mij haar dochter in een kapsalon werkte en mevrouw kwam dus om 13.00 uur aan al aardig kachel net als haar zuster en vriendin in de kapsalon.
En de man met wie ik haar betrapte die kon me goede vriendin wel van vroeger.
Zodoende viel alles mooi op zijn plaats en snap ik het nu veel beter als 4 maanden terug waarom ze zo agresief en gemeen werd
En ben ik blij dat ik nu de eer aan mezelf heb gehouden en het is nu voor mij gewoon klaar
ben goed genezen nu
  zondag 23 januari 2011 @ 12:26:46 #12
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91742622
@dwoezel welkom als de reden om hier te zijn natuurlijk nooit echt leuk. dat stuiterbal kent iedereen wel hier :)

@asfalt je bent nu in ieder geval beter af!
pi_91743328
klopt ja
pi_91743850
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:26 schreef ennudan het volgende:
@dwoezel welkom als de reden om hier te zijn natuurlijk nooit echt leuk. dat stuiterbal kent iedereen wel hier :)

@asfalt je bent nu in ieder geval beter af!
Hoe was jou avond Ennudan? Leuk gehad?
pi_91744455
Raar dagje gisteren, mijn papa-dag.

Mijn ex vermijd ik zoveel als mogelijk. Ze is zo verschrikkelijk leugenachtig en manipulatief: ik heb mijn lesje wel geleerd om een serieus gesprek met haar aan te gaan, want het is toch altijd hommeles tenzij zij haar zin krijgt. Ook niet verwonderlijk dat ze beschouwd dat iedereen haar onrecht aan doet: ze doet al 4 jaar over haar 1-jarige master omdat begeleidende docenten al snel door hebben dat ze niks doet, een grote mond heeft, en idereen heeft het gedaan behalve zij. Maar goed, ik dwaal af.

Het missen van mij ex is niet het probleem. Melancholisch worden over het huis wat we samen gekocht hadden, hoe ik op zondag ochtend lekker (alleen) met mijn zoon op de bank hing, met mijn dobermann aan mijn voeten. Ik mis DAT verschrikkelijk. Ik kon mijn honden, noch mijn zoon meenemene want ik ben meer dan 70 uur in de week van huis. Maar ik mis ze niet minder.

Helaas een pijn die ik elke twee weken mag meemaken, ondanks dat zij en haar vriend de hele toko verbouwd hebben. Ouch.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_91745218
Ken dat ja Heb me zoon de eerste 2 maanden haast nniet gezien door haar
Door de scheiding het gemis van me zoon enz ook echt een jaar goed gek gedaan.
Nu is het na 5 jaar soms nog wel moeilijk ,maar heb er minder moeite mee als de eerste 2 jaar.
En dat van je ex herken ik ook wel wat van de moeder van me zoon.
Zelfs in de krant beschuldigde ze mij ervan dat ik haar heb laten zitten met schulden enz ,maar wel duur spul in huis.
Gelukkig heb ik zwart op wit staan dat ik geen schulden heb achtergelaten ,maar zij ziet het anders
pi_91748669
Ik heb een heerlijk weekend gehad.
Lekker naar de bios geweest en uit eten geweest met een hele aardige meid.

Maar nu sinds ik wakker ben (12 uur smiddags uit bed gekomen) voel ik mij weer erg somber.
Ik is mijn ex weer, ik zou haar graag willen bellen of opzoeken om te praten maar ik weet ook gerust dat dat toch niks uithaalt.

Klote dat ik mij weer verdrietig voel.
pi_91750414
Pff ik voel me niet zo kut als toen de relatie uitging, maar het nieuws dat mijn ex een nieuwe vriend heeft laat me toch niet los...
En dat juist nu ik komende week 2 hele belangrijke tentamens heb, de samenloop van omstandigheden kan gewoon niet slechter zijn....

Ik zit me net te bedenken dat mijn ex eigenlijk gewoon heel ordinair is. Ze is 21 jaar, en dit is al haar 10e relatie vanaf haar 15e. Dan tel ik nog niet eens mee wat ze daar tussendoor allemaal gescharreld heeft. Dat ik me daar voor geleend heb zeg daar baal ik nu echt van :(
pi_91750955
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:06 schreef Bartinhoo het volgende:
Pff ik voel me niet zo kut als toen de relatie uitging, maar het nieuws dat mijn ex een nieuwe vriend heeft laat me toch niet los...
En dat juist nu ik komende week 2 hele belangrijke tentamens heb, de samenloop van omstandigheden kan gewoon niet slechter zijn....

Ik zit me net te bedenken dat mijn ex eigenlijk gewoon heel ordinair is. Ze is 21 jaar, en dit is al haar 10e relatie vanaf haar 15e. Dan tel ik nog niet eens mee wat ze daar tussendoor allemaal gescharreld heeft. Dat ik me daar voor geleend heb zeg daar baal ik nu echt van :(
Iedereen is daar anders in he.. Ik zou niet kijken naar haar aantal relaties.. Of scharrels, of hoeveel jongens ze gezoend heeft.. Denk niet dat je daar nog mee bezig moet zijn. En je hebt haar blijkbaar wel leuk gevonden ondanks haar 9 relaties, scharrels daarbuiten etc. Het is naar mijn idee ook niet helemaal eerlijk om haar daar op af te rekenen , maar goed dat is mijn mening.

Denk aan dat meisje waar jij nu mee bezig ben, verzet je gedachtes.. Je ex hoort niet meer bij jou leven wat je nu leidt.. Daar hoor je school bij, het nieuwe meisje.. Wat er nu gebeurt..
pi_91751268
Daar heb je me joycie, is misschien toch een beetje jaloerzie die hier om de hoek komt kijken van mijn kant...

Maar wat eigenlijk wil zeggen, is dat mijn ex wel heel gemakkelijk is met relaties. Die met mij begon ze na welgeteld 1 date ( ben daar natuurlijk zelf in meegegaan, stom), en ze beeindigt ze weer net zo gemakkelijk..

Maarja, achterom kijken heeft gewoon weinig zin... Inderdaad op die nieuwe meid richten..
Die maakt het me overigens ook niet erg gemakkelijk. Zij neemt uiteinderlijk wel steeds initiatief tot contact, en heeft me gisteren ook gevraagd of ik een keer langs wil komen...
Nu heb ik echter na mijn sms van half 10 gisteravond weer niets van haar gehoord....
pi_91751850
Ok misschien is ze inderdaad makkelijk met relaties.. Maar goed ik ben niet zo makkelijk met relaties, en heb er denk ik ook wel 10 gehad (al vind ik middelbare school verkeringen eigenlijk geen relaties maar goed die zitten daar wel bij). Heb wel wat gescharreld toen ik wat jonger was.
Zoals je zegt achterom kijken heeft geen zin.. Dat zeg ik mezelf ook. Soms heb ik ook wel spijt van mijn scharrels, maar ja daar verander je niets meer aan, en ben der ook gewoon eerlijk in.

Als ik jou was zou ik het aantal los zien van hoe makkelijk ze is..

Over het nieuwe meisje, ja ik reageer ook wel eens laat.. Misschien kun jezelf vanavond nog eens smsen met berichtje als "En helemaal klaar om op het huis te passen?"
  zondag 23 januari 2011 @ 15:33:13 #22
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91751978
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:56 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hoe was jou avond Ennudan? Leuk gehad?
Viel niet tegen :)
Was gewoon gezellig... met nog wat (leuke) meiden gepraat...maar verder niet. Niks serieus ofzo maar gewoon alleen praten is al een goeie stap vooruit (hmm dit klinkt allemaal wel heel sneu nu)
Was gewoon gezellig dus volgende week weer :)

Hoe is jou verjaardag afgelopen?
pi_91752138
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:33 schreef ennudan het volgende:

[..]

Viel niet tegen :)
Was gewoon gezellig... met nog wat (leuke) meiden gepraat...maar verder niet. Niks serieus ofzo maar gewoon alleen praten is al een goeie stap vooruit (hmm dit klinkt allemaal wel heel sneu nu)
Was gewoon gezellig dus volgende week weer :)

Hoe is jou verjaardag afgelopen?
Naja dat is al iets he gewoon praten! En het belangrijkste is dat het gezellig was! Merk aan mezelf ook wel dat ik op het moment meer moeite heb om een gesprek aan te knopen met een jongen/man.. Geen idee hoe dat komt, nooit gehad eigenlijk.

Ja was op zich wel gezellig, ondanks dat ik geen zin had :P Nu lekker een luie zondag aan het houden :)
pi_91752261
@ Joycie: Tja misschien laat ik mijn ego hierin teveel meespelen, maar ik heb wel zoiets : het moet graag of niet zijn...

Ik bedoel ik stuur een leuk sms' je, als daar niet op geantwoord wordt dan vind ik het nogal wat om wederom iets te sturen, maar misschien ligt dat aan mij....
pi_91752358
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:38 schreef Bartinhoo het volgende:
@ Joycie: Tja misschien laat ik mijn ego hierin teveel meespelen, maar ik heb wel zoiets : het moet graag of niet zijn...

Ik bedoel ik stuur een leuk sms' je, als daar niet op geantwoord wordt dan vind ik het nogal wat om wederom iets te sturen, maar misschien ligt dat aan mij....
Vergeten is menselijk he..
pi_91752400
Ja maar in mijn ogen vergeet je niet zomaar een jongen die je leuk vindt een sms terug te sturen...
Maargoed vooralsnog ga ik er gewoon vanuit dat ik vandaag nog wel iets van haar hoor en anders morgen ofzo...
Misschien denk ik wel al veel te ver...
pi_91753360
Jee, wat een weekend. Vrijdagavond een gezellig feestje gehad, gisteravond stappen (dat was wel redelijk), en nu goed brak. Soms heb je zo'n avond... :')

@Bartinhooo: Je kan altijd vanavond even sms'en als je niks hoort, maar al die 'hints' die je hebt gekregen wijzen er toch wel op dat ze je echt leuk vindt. Gaat goed komen! :)
pi_91754161
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:02 schreef Mr.Myst het volgende:
Jee, wat een weekend. Vrijdagavond een gezellig feestje gehad, gisteravond stappen (dat was wel redelijk), en nu goed brak. Soms heb je zo'n avond... :')

@Bartinhooo: Je kan altijd vanavond even sms'en als je niks hoort, maar al die 'hints' die je hebt gekregen wijzen er toch wel op dat ze je echt leuk vindt. Gaat goed komen! :)
Klinkt als een gezellig weekend Mr.Myst! Ik vroeg me al af waar je zat namelijk ;)
pi_91754210
Haha wat een lullo ben ik toch ook..

Zit hier een beetje zielig te doen over een sms die ik maar niet krijg, kijk ik net op mn telefoon en zie ik dat ikzelf degene ben die als laatste een sms van haar heeft gekregen :+
Mijn beurt dus..
pi_91754332
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:20 schreef Bartinhoo het volgende:
Haha wat een lullo ben ik toch ook..

Zit hier een beetje zielig te doen over een sms die ik maar niet krijg, kijk ik net op mn telefoon en zie ik dat ikzelf degene ben die als laatste een sms van haar heeft gekregen :+
Mijn beurt dus..
Dan ben je inderdaad een lullo :p
pi_91754530
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:19 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Klinkt als een gezellig weekend Mr.Myst! Ik vroeg me al af waar je zat namelijk ;)
Vrijdag was gezellig, gisteren viel 't tegen. Als ik ga stappen hou ik wel van een beetje feest vieren, maar de mensen waarmee ik uit was, stonden er maar een beetje bij. Dat vond ik een beetje jammer. ;) En het ging heel erg hard qua drank, heb alles door elkaar gedronken, niet zo verstandig :P
Ik moest gisteren maar weer eens achter de dames aan, was de mening van een jongen die ook mee was. Zou goed voor me zijn, en 'Dan loop je tien blauwtjes, als het bij de elfde keer raak is, heb je toch succes gehad!'.
Ik merk nu echt dat ik zo'n beetje hetzelfde heb als ennudan, maar op dit moment praat ik zelfs niet/nauwelijks met meiden die ik niet ken. :')

Hoe was jouw weekend uiteindelijk? :)
  zondag 23 januari 2011 @ 16:34:02 #32
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91754932
quote:
Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Naja dat is al iets he gewoon praten! En het belangrijkste is dat het gezellig was! Merk aan mezelf ook wel dat ik op het moment meer moeite heb om een gesprek aan te knopen met een jongen/man.. Geen idee hoe dat komt, nooit gehad eigenlijk.

Ja was op zich wel gezellig, ondanks dat ik geen zin had :P Nu lekker een luie zondag aan het houden :)
ik blijf gewoon oefenen met gesprekken aanknopen. ben er nooit goed in geweest dus...
oefening baart kunst... en kinderen :)
luie zondag is altijd goed. kijk nu 2 and a half men op dvd. briljante serie!
pi_91755830
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Vrijdag was gezellig, gisteren viel 't tegen. Als ik ga stappen hou ik wel van een beetje feest vieren, maar de mensen waarmee ik uit was, stonden er maar een beetje bij. Dat vond ik een beetje jammer. ;) En het ging heel erg hard qua drank, heb alles door elkaar gedronken, niet zo verstandig :P
Ik moest gisteren maar weer eens achter de dames aan, was de mening van een jongen die ook mee was. Zou goed voor me zijn, en 'Dan loop je tien blauwtjes, als het bij de elfde keer raak is, heb je toch succes gehad!'.
Ik merk nu echt dat ik zo'n beetje hetzelfde heb als ennudan, maar op dit moment praat ik zelfs niet/nauwelijks met meiden die ik niet ken. :')

Hoe was jouw weekend uiteindelijk? :)
Denk dat dat ook even tijd nodig heeft voordat je weer openstaat voor nieuwe meiden.

Mijn weekendje was wel ok :) Niet heel bijzonder! Gisteren een verjaardag, waar ik eigenlijk geen zin in had. Nu een lekkere luie zondag.. En morgen weer aan het werk!
pi_91756007
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:34 schreef ennudan het volgende:

[..]

ik blijf gewoon oefenen met gesprekken aanknopen. ben er nooit goed in geweest dus...
oefening baart kunst... en kinderen :)
luie zondag is altijd goed. kijk nu 2 and a half men op dvd. briljante serie!
Hahaha!

2 and a half man is ook geniaal! Ben zelf nu met how i met your mother bezig :)

Totaal geen zin om morgen weer vroeg op te moeten staan!
pi_91756508
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:51 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Denk dat dat ook even tijd nodig heeft voordat je weer openstaat voor nieuwe meiden.

Mijn weekendje was wel ok :) Niet heel bijzonder! Gisteren een verjaardag, waar ik eigenlijk geen zin in had. Nu een lekkere luie zondag.. En morgen weer aan het werk!
Dat sowieso. Werd er gisteravond een beetje in gepusht, en hoewel hij daarmee de beste bedoelingen had, had ik zoiets van: Het hoeft van mij nog even niet. Misschien straal ik dat onbewust ook wel uit. Mocht er iemand op mij afstappen, zal ik er wel open voor staan. Maar over het algemeen moeten wij mannen toch op een vrouw afstappen. ;)
Wat ook niet helpt is dat ik de halve avond met drie meiden om me heen stond. :P

Toch verlang ik ook naar het gevoel van verliefdheid/houden van. Ik vind het wel lastig om dat nog even los van mijn gevoelens voor mijn ex te zien. Hoewel ik me steeds meer voor probeer te houden dat het leven verder gaat.

Wat vaak gezegd wordt, is dat je weer moet leren om in je eentje gelukkig te zijn. Niet om enorm zielig te gaan zitten doen ofzo, maar voordat ik deze relatie kreeg, was ik ook niet gelukkig in m'n eentje. Niet dat ik heel ongelukkig of depressief was, maar je mist toch wat in je leven.
Misschien is het wel waar, moet je ook weer leren om in je eentje gelukkig te zijn, maar mijn ervaring is dat wanneer je je leven met iemand kan delen, het toch veel leuker is.

Het weekend is alweer bijna voorbij! Een zondagje lekker rustig aan doen is ook wel fijn. ;)
Morgen beginnen met m'n nieuwe werk. Ben benieuwd, al zie ik er ook wel een beetje tegenop. Maar dat komt vanzelf wel goed. Ook ik heb he-le-maal geen zin om vroeg op te staan, haha.
pi_91757717
@ Mr. Myst: klopt als een bus! Natuurlijk zijn er dingen die je mist wanneer je geen relatie hebt, maar zodra je merkt dat je een relatie nodig hebt om jezelf op je gemak en gelukkig te voelen, dan ben je in mijn ogen niet goed bezig...

Je hebt mensen die vrijwel nooit een relatie hebben, je hebt mensen die een relatie hebben wanneer ze er zelf zin in hebben, en daar ook aan toe zijn, en je hebt mensen die constant op zoek zijn naar een relatie, omdat ze vinden dat hun leven niet compleet is zonder. Van het laatste type is mijn ex.

Ik mis zelf ook wel een wat hoor, maar dat is eigenlijk vooral pas als ik echt voor mezelf ga bedenken wat ik mis...

Voor de mensen wiens ex inmiddels een nieuwe relatie heeft, hoe gaan jullie daarmee om wat betreft het toenaderen / bekijken van profielsites van je ex?
Ik moet zeggen dat ik het minder erg vind dan verwacht, maar het voelt wel vreemder aan dan verwacht. Ik ben nu constant op facebook aan het kijken bij hun wat ze aan het doen zijn, wat ze typen...
Ik weet niet wat wijsheid is. We wonen allemaal in hetzelfde dorp, en ik ga ze ongetwijfeld regelmatig samen tegenkomen. Kan ik beter gewoon af en toe eens kijken als ik de behoefte voel, of kan ik beter doorgaan met te doen alsof ze niet meer bestaat?

Ik vind het eigenlijk nog heel onwerkelijk om haar zo ''vrij'' in een nieuwe relatie te zien gaan, terwijl ik hier nog met enige sentimentele gevoelens zit. Nu pas lijkt eigenlijk pas het besef door te dringen dat ik echt niets meer voor haar beteken....
pi_91758162
Dat je niets meer voor haar betekent, weet je niet. Maar dat ze na een half jaar(ik weet niet meer precies hoelang het uit is bij jou) is toch vrij normaal denk ik?

Uitgaan was heel gezellig, genoeg met meiden gedanst/gepraat en vanmiddag een gezellig afspraakje gehad met een meid. Ik was alleen erg moe aangezien ik om half 7 in bed lag en we om half 1 hadden afgesproken.

Ik mis mijn ex af en toe nog wel maar ik denk dat het niet echt mijn ex is die ik mis maar meer de zekerheid van liefde die ik van haar kreeg ofzo. Ik moet zelfverzekerder worden.
pi_91758449
Goed bezig undissputed!
Afspraakje met een meid uit de kroeg van gisteravond of iemand anders?

Ik denk niet dat ik niets meer voor haar beteken, maar niet zoveel als dat ze me altijd heeft gezegd, anders had ze me die tweede kans gegeven en dat is iets dat nog best wel steekt...
Het was overigens ruim 7 maanden uit, inderdaad ruim binnen de ''redelijke'' termijn....

Ik ben gewoon best onzeker over mezelf, en best jaloers aangelegd. Ik kan er dus niet tegen om op facebook te lezen dat zij al uitgebreid met zijn vrienden loopt te praten etc...
Tijdens de relatie was ik totaal niet bezig om haar te laten zien hoe leuk ik wel niet ben ( eerder andersom) , en nu ga ik zitten mokken dat het me zou steken wanneer ze haar nieuwe vriend leuker gaat vinden dan mij...
Dit gaat sowiezo gebeuren...Terecht overigens...

Je laatste zin herken ik, mis ook de zekerheid en het vertrouwde gevoel. Ik zie nu ook op tegen de ''ontdekkende/spannende'' fase waar je doorheen moet voordat je een relatie met iemand krijgt...
Ik ga echt mijn best voor die meid doen, hoop dat het gaat lukken allemaal..
pi_91758723
Hoe ik er mee om ga dat mijn ex een ander heeft. Ik denk gezien de omstandigheden vrij goed :p

Ik vind hem een nog grotere klootzak en met haar heb ik medelijden waardoor ik haar hyves blijf checken.

@ Mr.Myst: denk ook dat je dat inderdaad uitstraald. Heb ik ook erg. Eigenlijk altijd wel omdat ik niet gekwetst wil worden. Daarom zet ik vaak de eerste stap om in de kroeg een praatje te maken.
3 vrouwen om je heen is ook niet heel handig :p ik ken het met 2 bulldogs van vrienden waarmee ik vaak op stap ga. Dan ben ik opeens heilig en moeten ze eerst door de keuring bij hun ;)
Is altijd wel heel grappig haha! Kan ik later leuke verhalen over vertellen tegen mijn kinders (mocht ik het geluk hebben die te krijgen).
pi_91758736
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:38 schreef Bartinhoo het volgende:
Voor de mensen wiens ex inmiddels een nieuwe relatie heeft, hoe gaan jullie daarmee om wat betreft het toenaderen / bekijken van profielsites van je ex?
Ik moet zeggen dat ik het minder erg vind dan verwacht, maar het voelt wel vreemder aan dan verwacht. Ik ben nu constant op facebook aan het kijken bij hun wat ze aan het doen zijn, wat ze typen...
Ik weet niet wat wijsheid is. We wonen allemaal in hetzelfde dorp, en ik ga ze ongetwijfeld regelmatig samen tegenkomen. Kan ik beter gewoon af en toe eens kijken als ik de behoefte voel, of kan ik beter doorgaan met te doen alsof ze niet meer bestaat?
Hier kan ik je niet mee helpen : ex heeft nergens een account op welke profielensite dan ook, en haar tegenkomen zit er niet in (we wonen 50km uit elkaar).
Wat je beter doet (kijken of niet), kun jij beter inschatten als wij hier allemaal tesamen... feit is wel dat ook jij al aan het 'doorgaan' bent met je leven. Misschien is het daarvoor voor jou minder erg als verwacht dat ze nu iemand anders heeft ?

quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:38 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik vind het eigenlijk nog heel onwerkelijk om haar zo ''vrij'' in een nieuwe relatie te zien gaan, terwijl ik hier nog met enige sentimentele gevoelens zit. Nu pas lijkt eigenlijk pas het besef door te dringen dat ik echt niets meer voor haar beteken....
Dat was dan bij mij ook het geval - ik heb me (onbewust) vastgeklampt aan het idee/de hoop dat het nog goed ging komen, heb véél energie gestoken in het mezelf verklaren (dit gedurende zo'n 2,5 maand)... en toen ze me zei dat ze een nieuwe vriend had, ben ik ineengeklapt en een week apatisch door het leven gegaan.

Over verklaren gesproken : wanderingwhy is stil dit weekend...
pi_91758958
Heb ik ook gedaan dat vastklampen aan het idee...

Niet dat we ooit nog samen zouden komen, want uiteinderlijk is het misschien nog wel meer ik dan zij die beseft dat we niet bij elkaar passen, maar wel de hoop dat zij toch nog zoveel gevoelens voor me had dat ze het opnieuw wou proberen...

Puur en alleen om het ego weer een beetje te helen...

Gelukkig ga ik niet apatisch door het leven. Kreeg gisteren toen ik het las heel even heel warm en hartkloppingen, maar ik legde me er vrijwel direct bij neer. Het is even een kwestie van wennen aan het idee..
Wel extreem balen is dat we in hetzelfde dorp wonen. Die jongen kom ik haast nooit tegen, maar het wordt nu voortdurend oppassen... Vind het niet eens zo erg om ze samen te zien, maar ik weet dat mijn ex er op kickt als ik ze samen zie lopen...
Bah...
  zondag 23 januari 2011 @ 18:34:10 #42
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_91759907
Grrr ik word gek van mn ex

Sinds 1 januari uit, heb in vorige delen ook al wat hierover gepost.
Nu zat ze vorige week al op hyves met een andere jongen te flirten, en dat is nu dus al haar vriend.

Dit blijft door mijn hoofd heenspoken. Ze heeft verdomme nu al een nieuwe. Hoe focking weinig heb ik dan wel niet voor haar betekend, de laatste maand(en) van onze relatie?

Pff, hier word ik echt ziek van... (Ook letterlijk, want ik heb nu last van mn spastische darm en moet van de dokter stress zoveel mogelijk proberen te vermijden..)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_91759980
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:34 schreef KaBuf het volgende:
Grrr ik word gek van mn ex

Sinds 1 januari uit, heb in vorige delen ook al wat hierover gepost.
Nu zat ze vorige week al op hyves met een andere jongen te flirten, en dat is nu dus al haar vriend.

Dit blijft door mijn hoofd heenspoken. Ze heeft verdomme nu al een nieuwe. Hoe focking weinig heb ik dan wel niet voor haar betekend, de laatste maand(en) van onze relatie?

Pff, hier word ik echt ziek van... (Ook letterlijk, want ik heb nu last van mn spastische darm en moet van de dokter stress zoveel mogelijk proberen te vermijden..)
Mijn ex zei van me te houden toen hij het uitmaakte en als een week een ander had...
Dat trok ik natuurlijk ook sterk in twijfel.. Misschien is het een rebound voor haar?
Zou me niet te druk maken, en blij zijn dat je er vanaf bent :)
  zondag 23 januari 2011 @ 18:45:01 #44
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_91760296
Ja ik hoor van iedereen dat ik blij moet zijn dat ik van d'r af ben.
Maar als ze me zou willen, zou ik zo terug komen.
pi_91760413
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:45 schreef KaBuf het volgende:
En dat moet je dus van je afzetten :)
  zondag 23 januari 2011 @ 18:52:59 #46
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91760662
quote:
Op zondag 23 januari 2011 18:45 schreef KaBuf het volgende:
dat slijt wel hoor... dat riepen de meeste hier (ik inclusief) in het begin ook :)
pi_91760714
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:52 schreef ennudan het volgende:

[..]

dat slijt wel hoor... dat riepen de meeste hier (ik inclusief) in het begin ook :)
Wat dat betreft voel ik me erg gelukkig met mijn ex.. ik heb dat nooit hoeven roepen.. Toch iets positiefs ;)
  zondag 23 januari 2011 @ 18:58:48 #48
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_91760936
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:54 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wat dat betreft voel ik me erg gelukkig met mijn ex.. ik heb dat nooit hoeven roepen.. Toch iets positiefs ;)
mazzelaar ;-)
pi_91760969
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef KaBuf het volgende:

[..]

mazzelaar ;-)
Naja zo'n mazzel had ik ook niet :p
  zondag 23 januari 2011 @ 19:11:23 #50
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_91761496
Oke, sorry dan :@

WAAAAAAH ik word gek :(
Wil gewoon liefde en waardering..

(En als ik dit zo terug lees, krijg ik het idee dat ik alleen maar zielig aan t doen ben 8)7 )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')