Ze was echt emotioneel inderdaad, mooi ook wel. Schotland vind ik dan ook wel een echt mooi nummer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:43 schreef ranja het volgende:
Grappig dat ze na de eerste toegift (Schotland toch) zo'n lang applaus kreeg dat ze helemaal van de wijs was en het volgende nummer begon zonder de dinges op de gitaar
Nog geweest? Dat Rosa Ensemble was op Incubate echt onwijs grappigquote:Op zondag 12 januari 2014 12:38 schreef Norrage het volgende:
Straks speelt Eefje (14.00) in Karel V (Utrecht) met Rosa Ensemble, lees ik net ineens op twitter. Nog even mijn best doen daar heen te gaan haha. Grappig
En om 17.00 in Vlaardingen trouwens.
Dan inderdaad eerder die Rita Ziporaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:50 schreef Gehenna het volgende:
Ik luister nu net het album van Aafke Romeijn, (Chin. Ind. Spec. Rest., an album by Aafke Romeijn on Spotify), maar die heeft af en toe behoorlijke raakvlakken met Eefje(vaak ook helemaal niet trouwens
)
Neuh..zat stampensvol. Weer naar huisgegaanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nog geweest? Dat Rosa Ensemble was op Incubate echt onwijs grappig
Rita ook geluisterd, maar daar was ik nog niet zo van onder de indrukquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan inderdaad eerder die Rita Zipora
[..]
Oeh hier kan ik dan weer helemaal niets mee, ondanksquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Eefje was tof vorige week in vrije geluiden samen met het rosa ensamble een soort new wave/post punk/opera kruising
Ze deden in de uitzending nog een ander nummer die veel toffer wasquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:46 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oeh hier kan ik dan weer helemaal niets mee, ondanksEefje
en het Rosa Ensemble (die overigens fantastich waren op Incubate vorig jaar, linkje: hier)..
Zij waren dat die een transcriptie van het luchtalarm hadden gemaaktquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze deden in de uitzending nog een ander nummer die veel toffer was
Ik dacht al dat de naam rosa ensemble me bekend voorkwam
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:49 schreef Gehenna het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)idse-Schouwburg.html
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:52 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe ik had van het weekend de luisterpaal aan gezet, zegt mij vriendin mag dit ook uit, waarop ik vroeg vind je het niet leuk, waarop zij weer zei "nee veel te eefje de visser achtig"![]()
Ze had niet door dat het eefje de visser was
Dat zal wel de vorige plaat geweest zijnquote:Op maandag 11 januari 2016 14:29 schreef Gehenna het volgende:
[..]![]()
Terwijl ze ooit eens zei dat ze het begon te waarderen
Had je de vorige al eens gehoord, daar ligt deze meer in het verlengde vanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:11 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik wilde mezelf deze zaterdagochtend verrassen met het nieuwe album van Eefje de Visser, maar tot nu - halverwege het album - ben ik niet heel enthousiast. Een beetje kabbeldekabbel en ik kan haar zang maar moeizaam verstaan. De elektronica vind ik wél een pluspunt, bijvoorbeeld in Stof.
De Koek blijft waarschijnlijk ongeëvenaard. Daar staan sterke songs op als Hartslag en Afdwaalt met een lekkere groove. Ook het oprechte en breekbare Naast me vind ik nog steeds fantastisch.
Ik vond het niet zo heel goed klinken gisteren, maar dat kan eraan liggen dat het geluid bij DWDD zelden goed is. Ik ben wel voorzichtig optimistisch over her nieuwe album.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:16 schreef Norrage het volgende:
Eefje
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/352384
Weet alleen niet of ik dit goed vind klinken live....
Bij de DWDD is het wel vaak superkut ja....quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo heel goed klinken gisteren, maar dat kan eraan liggen dat het geluid bij DWDD zelden goed is. Ik ben wel voorzichtig optimistisch over her nieuwe album.
Topnummer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |