quote:
Ik ben voor een Reallife soapquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef Riann het volgende:
de moeder en de vader zijn bijna bekender als Dean zelf
De vader is af en toe TEquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Die moeder van Dean vind ik een lieverd, maar die aandachtsgeile vader mag een retourtje nemen
Dat is wel beter jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat wel weer leuk is, dat er hier twee mensen staan die willen winnen en niet dat zoetsappige "Ik ben al blij dat ik in de finale sta en we zijn vrienden en we gunnen het elkaar...", zoals het gisteren was bij TVOH.
Dean en Simone willen gewoon winnen.
Maar dan zonder die vader graag.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben voor een Reallife soap
Ik hoop eigenlijk dat we na volgende week nooit meer de naam Saunders horen, maar ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Die moeder van Dean vind ik een lieverd, maar die aandachtsgeile vader mag een retourtje nemen
Dat zou er nog best wel eens van kunnen komenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben was wel op het AC brotherhood eventquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:00 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Dat hebben die andere gasten van game kings een keer in de uitzending gezegd maar dat was om Steven te klieren. Die kreeg heel veel brieven en twitter berichten van mensen die vroegen of hij een broer was. Hij is het dus inderdaad niet.
Oh noquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dan moet ze meteen de platenstudio inquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:04 schreef just me het volgende:
Als ik win ga ik netjes mijn huiswerk maken
Dan koopt ze een supersnelle zeilboot en gaat Laura achterna en haar voorbij.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:04 schreef just me het volgende:
Als ik win ga ik netjes mijn huiswerk maken
1. Karinaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |