Ik ben geen schoolmeisje meer hoor en stem op Deanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat de schoolmeisjes vooral op Dean stemmen
Ik denk dat die zo in de kroeg zitten om gepaald te worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:39 schreef Olga het volgende:
Ach de schoolmeisjes die op simone stemmen moeten toch zo naar bed
Nog niet misschienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:40 schreef just me het volgende:
daar wil je toch wel mee wakker worden
Diep van binnen nog een schoolmeisje dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:40 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben geen schoolmeisje meer hoor en stem op Dean
Dan is dat wel heel erg diep weggestoptquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Diep van binnen nog een schoolmeisje dus
Ik werk op een school en ben dus toch nog een schoolmeisjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Diep van binnen nog een schoolmeisje dus
Nou, ik heb de indruk dat er toch veel hormoon-stemmers tussen zittenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Dan is dat wel heel erg diep weggestopt
Zal best. Ik vind hem alleen niet mooi qua uiterlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, ik heb de indruk dat er toch veel hormoon-stemmers tussen zitten
Ik zat met plaatsvervangende schaamte te kijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:42 schreef Eenskijken het volgende:
Humor van de saunders is idd episch
Ik vind hem niet mooi, maar hij is charmant omdat woord maar eens te gebruiken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Zal best. Ik vind hem alleen niet mooi qua uiterlijk
Hij is vooral erg 'glad'quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Zal best. Ik vind hem alleen niet mooi qua uiterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |