Geen kijkers maar sms'ers.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Even de stemmen manipuleren om te doen lijken dat Simone voorstaat om kijkers te trekken.
Nee welnee, slaat nergens op.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Zegt mij helemaal niks zo'n tussenstand
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vind wel dat ze voor haar leeftijd er een beetje teveel make-up op smerenIs niet nodig bij een meisje van 16.
Mij welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Zegt mij helemaal niks zo'n tussenstand
Deden ze gisteren ook met Ben, om beelden te herhalen met dat kleine meisje (volgens mij zijn dochtertje) . Vond ik ook ongepast en provocerend.quote:
Ik denk dat de meeste misschien net als mij hebben gewacht tot de tussenstand als Dean ver voor stond zou ik nu nog niet stemmen. Gister bij Ben heb ik uiteindelijk ook maar 3 keer gestemd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het eerste slachtoffer al.
Ik denk dat de schoolmeisjes vooral op Dean stemmenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:39 schreef Olga het volgende:
Ach de schoolmeisjes die op simone stemmen moeten toch zo naar bed
Nopequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:40 schreef jcdragon het volgende:
Gaan ze nog met bekende artiesten optreden ?
Ik ben geen schoolmeisje meer hoor en stem op Deanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat de schoolmeisjes vooral op Dean stemmen
Ik denk dat die zo in de kroeg zitten om gepaald te worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:39 schreef Olga het volgende:
Ach de schoolmeisjes die op simone stemmen moeten toch zo naar bed
Nog niet misschienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:40 schreef just me het volgende:
daar wil je toch wel mee wakker worden
Diep van binnen nog een schoolmeisje dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:40 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben geen schoolmeisje meer hoor en stem op Dean
Dan is dat wel heel erg diep weggestoptquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Diep van binnen nog een schoolmeisje dus
Ik werk op een school en ben dus toch nog een schoolmeisjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Diep van binnen nog een schoolmeisje dus
Nou, ik heb de indruk dat er toch veel hormoon-stemmers tussen zittenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Dan is dat wel heel erg diep weggestopt
Zal best. Ik vind hem alleen niet mooi qua uiterlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, ik heb de indruk dat er toch veel hormoon-stemmers tussen zitten
Ik zat met plaatsvervangende schaamte te kijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:42 schreef Eenskijken het volgende:
Humor van de saunders is idd episch
Ik vind hem niet mooi, maar hij is charmant omdat woord maar eens te gebruiken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Zal best. Ik vind hem alleen niet mooi qua uiterlijk
Hij is vooral erg 'glad'quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Zal best. Ik vind hem alleen niet mooi qua uiterlijk
Die is aan het optreden volgens mij. Vind ik wel jammer en een beetje flauw van hem als ik hem was had ik deze avond vrijgehouden.quote:
wel beetje uitgemolken!quote:
Ja "kom maar langs" is net zo charmant als z'n broer die iemand op de bek paktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem niet mooi, maar hij is charmant omdat woord maar eens te gebruiken.
Dean was er gisteravond toch ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:45 schreef Riann het volgende:
[..]
Die is aan het optreden volgens mij. Vind ik wel jammer en een beetje flauw van hem als ik hem was had ik deze avond vrijgehouden.
Ik smelte toen hij volgens mij bad day zong en na dat optreden zijn moeder toezong die wat traantjes hadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem niet mooi, maar hij is charmant omdat woord maar eens te gebruiken.
Dean was er gisteravond welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dean was er gisteravond toch ook niet
En dat heb je met wurgcontracten
[ afbeelding ]
Ja ok, dat is niet zo charmant inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja "kom maar langs" is net zo charmant als z'n broer die iemand op de bek pakt
Dean was er welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawel Dean zat met Jamie gisterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat een slet die Duffyquote:
Hij is een aantal keer in beeld geweestquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt?? Ik heb hem helemaal gemist
Toch wel?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Steven Saunders van Gamekings is ook nog een broertje.
echtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat ik dat ergens had gelezen, hij lijkt wel, maar misschien heeft benny gelijk, dat het een neef is of zo.quote:
Is hier ook zo vaak voorbij gekomen dat gerucht, maar dat is niet zo, zijn maar 3 jongensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat ergens had gelezen, hij lijkt wel, maar misschien heeft benny gelijk, dat het een neef is of zo.
[ afbeelding ]
Dankje! Dan had ik het mis. Die Steven zit trouwens ook onder de tattoos.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
Privéleven
Saunders werd geboren als tweede zoon van Dean en Lesley Saunders. Hij heeft nog een oudere broer Dean, nu finalist van Popstars 3, en een jonger broertje Jamie Saunders.
Ze zijn met z'n drietjes dus
Ik denk dat de schoolmeisjes hem te oud vinden, ze zullen wel voor Britney Spears stemmen, oftewel hun ouders arm sms-en.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat de schoolmeisjes vooral op Dean stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |