hij heeft het idee aan mij eerder uitgelegd zo ingewikkeld is het niet , het kwam eropneer dat het script verstopt zat in het plaatje en hierdoor als het plaatje werd geladen een random reactie werd geplaatstquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Tof als OP op waarheid berust.Maak je de sourcecode eventueel nog eens openbaar en gaat het benaderen van Fok! via/door een bot eigenlijk niet tegen de policy in?
http://a-i.com/quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Chatbots fungeren als mensen, alleen zijn het dan computer programma's bots die kunnen reageren op commando's die een gebruiker typt in het chatvenster.
Sommige chatbots kunnen zo realistisch reageren, dat het voor sommige mensen lastig is om te onderscheiden of het hier om een bot of een echte persoon gaat.
Dat moet een goede OP hebben!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:33 schreef katerwater het volgende:
Bij een volgend experiment moet je 2 bots maken en hen met elkaar laten communiceren
in analogie van "Do you ship to the Netherlands?"
Mensen die met chatbots praten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://a-i.com/
Deze reageerde best menselijk tot je zelf stom gaat doen dan snapt de bot je ook niet meer
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:50 schreef OVchipkaart het volgende:
Fuck en ik maar uren discusieren met lambiekje
Best menselijk? Al helemaal aan het begin gaat het fout, namelijk dat hij denkt dat ik met de voorwaarden instem als ik "Why?" vraag.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://a-i.com/
Deze reageerde best menselijk tot je zelf stom gaat doen dan snapt de bot je ook niet meer
Mods kunnen dat niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
IP natrekken van TS en je hebt de gebruiker zo moeilijk is dat niet
Jammer dat je de mystery fokker gaat onthullen. Als je het eenmaal weet kan je de zwakheden van het systeem testen. Er zijn al soortgelijke experimenten gedaan met irc-bots, waarbij de gebruiker achteraf moest raden welke gebruiker een bot was. De testpersonen die vooraf te horen kregen dat er een bot bijzat raadden het meestal goed. (ik kan de bron niet meer vinden, ik geloof dat het in BBC's Horizon was)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:44 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Project is bijna klaar. Ik wil 'm nog heel even in leven laten. Maar nu dus met 'semi-gewaarschuwde' users. Over een weekje zal ik de resultaten showen... en de username hier zetten. Ben benieuwd of die alsnog door de mand valt.
Binnen talen als vb en Delphi kon je zeer gemakkelijk een browserelement toevoegen aan je project waarbinnen Javascript gewoon als gebruikelijk wordt uitgevoerd; dan wordt 't een kwestie van posts uitlezen en plaatsen via t DOM. (En http headers gelijk maken aan die van een reguliere browser i guess.)Dit moet haalbaar zijn voor een kind van 12/13.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef Sander het volgende:
Leg maar uit hoe je de sid uitrekent, dat vind ik genoeg bewijs.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:02 schreef Igen het volgende:
In POL heb ik het gevoel dat zeker de helft van alle users als een wilde stier op steekwoorden reageert en nog niet twee posts achter elkaar bij hetzelfde discussiepunt kan blijven. Wat dat betreft dus niet gek dat TS' bot niet opvalt.
Alleen blijkt vaak na flink doorzagen dat die users dan toch een zinvolle reactie kunnen geven als ze maar een beetje hun best doen, dus wie nou precies de bot is durf ik niet te zeggen.
God, wat een humorquote:Op zondag 23 januari 2011 00:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
Binnen talen als vb en Delphi kon je zeer gemakkelijk een browserelement toevoegen aan je project waarbinnen Javascript gewoon als gebruikelijk wordt uitgevoerd; dan wordt 't een kwestie van posts uitlezen en plaatsen via t DOM. (En http headers gelijk maken aan die van een reguliere browser i guess.)Dit moet haalbaar zijn voor een kind van 12/13.
Veel interessantere vraag is hoe de bot zijn posts precies opstelt.
Over jouw bullshit.quote:Op zondag 23 januari 2011 03:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Humor, waar heb jij 't dan weer over?
Uhm, far from bullshit.quote:
Reageer anders gewoon inhoudelijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 03:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Uhm, far from bullshit.Als je niets toe te voegen hebt laat het dan vooral ook na te posten.
Ik mag hopen dat je dit niet meent.quote:Op zondag 23 januari 2011 04:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Reageer anders gewoon inhoudelijk.
Om maar aan te geven hoe gemakkelijk de communicatie met Fok! kan zijn en ja; daar speelde ik toevallig zelf mee op m'n 12e/13e. Veel laagdrempeliger wordt het niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 08:32 schreef Sander het volgende:
Mmm, je post was minder bullshit dan ik vannacht meende. Maar het is natuurlijk nog steeds nog techno-babble van de bovenste plank. En daarnaast. VB?
quote:
dan ook wel een beetje flauw.quote:Tussen autisten, vmbo'ers en crackpots had ik inderdaad verwacht dat het niet zou opvallen.
Uitrekent?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef Sander het volgende:
Leg maar uit hoe je de sid uitrekent, dat vind ik genoeg bewijs.
quote:Op zondag 23 januari 2011 10:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Uitrekent?
De Sid verandert toch nooit? Ik heb ook eens een bot gemaakt, om de dagcijfers te posten. De Sid en dat andere ding heb ik toen uit een bestaande sessie gehaald en hard-coded in het script gezet, dat heeft iig vele maanden lang prima gewerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |