quote:Op maandag 31 januari 2011 14:24 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Ik zal met bankfurt inloggen om te bewijzen dat het dat account is en daarna pleur ik de code wel online. Zit nu op school, dus nog even geduld voor de code.
@gag groenaquote:Op maandag 31 januari 2011 15:41 schreef Maanvis het volgende:
mwah, groena (van metro steve) kwam ook behoorlijk ver.
groena's gaglist:quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:38 schreef Document1 het volgende:
Gaat TS nog posten als bankfurt of euh?
Wat nou faler, hij heeft een leuk topic bedacht waardoor een hoop mensen daadwerkelijk aan het zoeken waren naar een bot. Hij had het einde wat beter kunnen aanpakken maar buiten dat is het wel grappig als je dit hele topic nu doorleest.quote:
Nou, dolletjes.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat nou faler, hij heeft een leuk topic bedacht
Was te verwachten. Zou wel dik gek nieuws geweest zijn als een Fokker eventjes een bot schrijf die de turing-test doorstaatquote:
Gaaf! Ik blijf dit topic volgen voor de ontknoping.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:39 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Voor mijn project "solipsisme 2.0", heb ik een automatische fok!ker gemaakt (niet dit account), iets meer dan een jaar geleden.
Volgens mij is het niemand echt opgevallen. Maakt zo nu en dan een topic en reageert in verscheidene topics . Voorkeuren: Truth, wetenschap&technologie, Brave New World en politiek.
Niemand heeft doorgehad dat het een botje was (mods kunnen het nu checken met IP, dus dat is niet eerlijk). Plaatste reacties m.b.v. steekwoorden, google, wikipedia en andere fora. Had ook door wanneer hij werd aangesproken (enkel als zijn naam werd genoemd) of gequote , en probeerde dan te achterhalen of de reactie instemmend of afkeurend was, om vervolgens adequaat te reageren. Tussen autisten, vmbo'ers en crackpots had ik inderdaad verwacht dat het niet zou opvallen.
Doet me denken, misschien zijn jullie wel allemaal bots
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Gaaf! Ik blijf dit topic volgen voor de ontknoping.
Nee dat was niet in dit topicquote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:51 schreef truepositive het volgende:
Is deze thread waar de hatelijke reacties op mijn deepweb research vandaan kwamen?
Iemand noemde een van mijn alternatieve search engines een fok bot en ik had geen flauw idee wat ie bedoelde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |