abonnement Unibet Coolblue
pi_91710782

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.


XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 90 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 40 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Bushels - Als je gewassen oogst kun je bushels van dat gewas krijgen. Voor 50.000 coins kun je een marktkraampje kopen waarin je je bushels voor een bepaalde tijd kunt aanbieden. Als anderen een bushel van je kopen kun als beloning kiezen uit coins, XP of fuel. Zelf kun je ook bushels van anderen pakken, dit kost je (vooralsnog) niets. Als je bij voorbeeld grapes oogst en net voor het oogsten een grape bushel activeert dan krijg je dubbele masterypunten. Ook zijn bushels nodig om producten te produceren in je crafting building, lees hier meer over bij "goods".

Goods - Goods zijn producten die je in kunt leveren voor fuel, hoe hoger het level van het product hoe meer fuel het oplevert. In een crafting building, dat kan een bakkerij, een wijnboerderij of een spa zijn, kun je goods maken om ze daarna te verkopen aan je buren. Goods maak je van verschillende bushels die je bij je buren kunt pakken, elk product heeft andere bushels nodig. Elke keer als je een product maakt of verkoopt kan het een level omhoog gaan, dat houdt in dat ze duurder voor je buren zijn om ze te kopen maar ook dat ze meer fuel opleveren. Als een bepaalds aantal goods een level omhoog zijn gegaan kan je je crafting building upgraden met coins.

Co-op - Het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.


De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm. De Dairy Farm is uit te breiden, zodat er plaats is voor 40 koeien.

De Chicken Coop - Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 100 kippen. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een veulentje. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

Je kalfjes en veulens kunnen opgroeien in de Nursery tot volwassen beesten die je dan weer in je Dairy Farm of Horse Stable kunt zetten Als je in de Nursery kijkt en met je muis over de verschillende beesten gaat kun je zien waarin ze opgroeien. Want ze veranderen niet per definitie in een volwassen versie van hun soort. Je moet het volgroeide jong wel vervangen voor een nieuw exemplaar. In de Nursery passen 20 dieren, maar het gebouw is uit te breiden tot 40 dieren.

De Beehive - Je kunt nu ook bijen verzamelen in de daarvoor bestemde Beehive, deze wordt steeds groter naarmate er meer bijen in zitten. Ook de Beehive is een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de categoriën:
- Smoker
- Bees wax
- Wooden board
- Brick
- Nail

Om de bijen te kunnen verzamelen in je Beehive moet je eerst een "Queen Bee" vinden, deze kun je vinden tijdens het fertilizen van land van je buren óf bij het oogsten van gewassen op je eigen farm. De bijen zelf kun je krijgen door gifts van je buren of door ze te kopen van FC. Het nut van de bijen is dat je pollinated seeds (bestuifde zaden) krijgt van crops die gefertilized zijn. Ze zorgen ervoor dat je Pollinated crops krijgt in je market waarmee je een grotere kans krijgt hebt op bushels bij het oogsten van die crops.

De Pigpen - Sinds kort is het mogelijk om je varkens onderdak te geven in dit hok, in totaal is er ruimte voor 20 varkens, maar ook de Pigpen is uit te breiden tot 40 varkens. Ook de Pigpen is een verzamelgebouw waarvoor je ditmaal maar 30 items moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de volgende 3 categoriën:
- Brick
- Nail
- Wooden board

De Duck Pond - Om al je eenden en zwanen een onderdak te geven, is er de Duck Pond. Deze vijver moet je zelf graven en vullen. Je hebt dus 20 shovels en 20 watering cans nodig. Eenmaal af is er plek voor 20 eenden en/of zwanen. Binnenkort krijgen deze dieren ook jongen, die dan weer op kunnen groeien tot nieuwe watervogels. Ganzen kunnen overigens niet in de vijver.

De Garage- Je kunt hier niet alleen al je voertuigen kwijt maar je kunt ze hierin ook nog eens upgraden! Door vehicle parts (die je kan krijgen als gifts van buren) toe te voegen aan je voertuig kun je ervoor zorgen dat ze over een groter stuk land hun werk doen, stel je tractor kan 2x2 ploegen en je upgrade hem één keer dan kan hij 2x3 ploegen! De maximale grote dat je je voertuig kan laten ploegen is 9x9. Vanaf level 20 kun je de garage in de farmers market kopen voor 50.000 coins, daarna moet je nog eens 30 items verzamelen om hem op te kunnen bouwen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Storage Cellar - Dit is een opslagplaats die weinig plaats in beslag neemt maar die ervoor zorgt dat je tot maarliefst 500 spullen kan opslaan. Hier moet je natuurlijk wel iets voor doen. Door shovels toe te voegen vergroot je het aantal spullen die je kwijt kan, elke shovel zorgt voor 1 plekje ruimte meer. Het leuke is dat je ook prijzen kan claimen met je shovels, zo kun je bijv. voor 60 shovels een miner sheep claimen en voor 200 shovels een antique tractor!

Orchards - Sinds kort zijn er de Orchards, de boomgaarden. Deze bouw je zelf. Je hebt hiervoor nodig:
- 10 bricks
- 10 wooden boards
- 10 nails
Eenmaal af kan je je orchard vullen met 20 bomen. Deze bomen kunnen na 2 dagen geoogst worden. Hierbij krijg je niet alleen masterypunten, maar af en toe ook mystery seedlings. Deze seedlings laat je groot worden door ze 10 keer water te geven. Ze groeien dan uit tot een level 2 boom.

NB: ook bomen die niet in de orchard staan, leveren masterypunten. Hierbij krijg je echter geen seedlings.


FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?


Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet hebt kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer


Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

FOK!kers op farmville:

! Je wordt vriendelijk verzocht bij het toevoegen van een van deze personen erbij te vermelden dat je van FOK! bent en/of dat het voor FV is !

Buurvrouw_Rietman
DjFrodo
Gateway
koei
Krioro
liesje1979
Lienzz
Lorteti
Misan
NelisZ
Pindanoot
sbientje
Sjowhan
Solique
TJV
Tombolafan
Trainfreak
zoejes

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.


Deze OP is hier te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 28-01-2011 14:07:44 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91711869
afternooon :P
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91714730
nog steeds niet aan quest kunnen beginnen :(
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_91721116
oh, waren we alweer hier :o
ik heb in de aanbieding: een seedling uit een orchard gevuld met diverse soorten holiday trees.
roept u maar
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91721142
en een bubblegum tree seedling

[ Bericht 27% gewijzigd door Mirjam op 22-01-2011 20:51:45 ]
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:46:33 #6
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91721222
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:45 schreef Mirjam het volgende:
en een bubblegum tree seedling
Yes, please.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_91721327
w/
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91721383
nog in de aanbieding:

holiday tree seedling
ornamen tree ||
bubblegum tree
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91721427
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:45 schreef Mirjam het volgende:
en een bubblegum tree seedling
*meldt*

Een mens kan altijd hopen, al heb ik uit mijn dedicated seedlings nog nooit dat gehaald wat het belooft. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91721464
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

*meldt*

Een mens kan altijd hopen, al heb ik uit mijn dedicated seedlings nog nooit dat gehaald wat het belooft. :')
zal ik je dan de tree maar geven? :D
de seedling is al naar hara :P
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91721516
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Mirjam het volgende:

[..]

zal ik je dan de tree maar geven? :D
de seedling is al naar hara :P
*O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91721539
Golden apricot
Seedding
Boom

Indian laurel
Seedding
Boom
You dream it, I live it.
pi_91721578
Ik heb de apricot boom
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:54:00 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91721616
Thank youuuuuu.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_91722122
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Mirjam het volgende:

[..]

zal ik je dan de tree maar geven? :D
de seedling is al naar hara :P
Thanks! :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91722150
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:52 schreef Meddo het volgende:
Golden apricot
Seedding
Boom

Indian laurel
Seedding
Boom
Laurel boom. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 januari 2011 @ 21:32:37 #18
163650 Greys
pi_91723638
Formal button uit een rainbow ei, wat een teleurstelling _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91725442
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
Formal button uit een rainbow ei, wat een teleurstelling _O-
Stom is dat hè
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 23:48:50 #20
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91731256
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
Thank youuuuuu.
Dat werd een Longan Tree :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 januari 2011 @ 00:04:30 #21
163650 Greys
pi_91732050
Vieze nepperds zijn het bij FV met die seedlings _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91738556
Speciale seedling
(Maple, Pine, Holiday of Ornament Tree)
pi_91738990
nog steeds geen 2de quest maar wel van Zynga 20 mystery gifts gekregen omdat ik een mail had gestuurd :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_91739815
ik ben een boom kwijtgeraakt. Heb m gisteren geplant en nu is ie weg...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91739896
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat werd een Longan Tree :')
godsamme zeg, die heb ik niet eens in een orchard :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91740296
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 23 januari 2011 @ 11:59:05 #27
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  zondag 23 januari 2011 @ 12:00:25 #28
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91741405
edit: Dank voor het sturen. Klaar :D

Kimbell en sbientje: neem aan dat jullie je bomen hebben?

[ Bericht 7% gewijzigd door Sjowhan op 23-01-2011 12:39:51 ]
  zondag 23 januari 2011 @ 12:45:54 #29
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91743372
Oké, handigheidje zojuist gevonden (met een beetje hulp van het zynga forum) wat betreft het bewateren en het planten van zaadjes:
Als je een zaadje sneller wilt laten "opgroeien" (want je hebt al 20 zaadjes op je farm staan bv), en je wilt dat zaadje bewateren, moet je 't hoger planten dan de andere zaadjes.

Waarom :?. Omdat je dan het zaadje die je hoger hebt gepland, als eerste staat in het overzicht met zaadjes (volgen jullie me nog? :P. Je kan het zelf ook testen om het eerste zaadje een extra kan water te geven, en dan die verplaatsen naar een lagere positie op je farm.
Dan zie je in het overzicht dat het zaadje meer naar rechts is gegaan :P.

Sorry voor de 3 dubbele post, maar een edit-scherm gaat weg als je een andere tab hebt open staan. Dus net het verhaal kwijt :') ;(
pi_91744191
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:00 schreef Sjowhan het volgende:
edit: Dank voor het sturen. Klaar :D

Kimbell en sbientje: neem aan dat jullie je bomen hebben?
gisteren bedoel je? Ja die heb ik.. alleen is ie kwijt geraakt :(
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 23 januari 2011 @ 13:05:26 #31
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91744352
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:02 schreef sbientje het volgende:

[..]

gisteren bedoel je? Ja die heb ik.. alleen is ie kwijt geraakt :(
Als je heel snel bent (denk dat de boom al weg is), er staat er nog 1 op de feed.

Zo komt een edit met 5 waterkannen trouwens. Rest (10) komt op mijn feed.
Van mijn sneeuwmannen ;)

pi_91747273
links doen het bij mij niet
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91748617
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 23 januari 2011 @ 16:40:54 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91755279
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 20:04:09 #35
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91764135
Valentijn O+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_91764944
Disco bal boom

boom

seedding
You dream it, I live it.
pi_91765186
mijn kasteel is ontploft haha, het is nu reuzereuze
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 20:23:07 #38
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91765290
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:17 schreef Meddo het volgende:
Disco bal boom

boom

seedding
JAA *O* Die boom had ik nog niet _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  † In Memoriam † zondag 23 januari 2011 @ 20:29:33 #39
675 just me
oldbie DCLXXV
  Redactie Sport zondag 23 januari 2011 @ 20:52:16 #40
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91767493
http://apps.facebook.com/(...)IZmqhT.q%28fU&ref=nf

Insecten dingesen.

http://apps.facebook.com/(...)rV7jGoPb48EJd&ref=nf

Rode veer.

[ Bericht 32% gewijzigd door DeLuna op 23-01-2011 20:58:52 ]
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 24 januari 2011 @ 11:03:36 #41
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91789676
De Goji berry weer gemasterd, en dus weer tijd voor een nieuwe coop: Herbal lotion! Wie doet er mee?
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_91789995
quote:
Op maandag 24 januari 2011 11:03 schreef NelisZ het volgende:
De Goji berry weer gemasterd, en dus weer tijd voor een nieuwe coop: Herbal lotion! Wie doet er mee?
Ik haak vanavond wel aan :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 24 januari 2011 @ 11:21:16 #43
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91790256
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_91790319
I haz it, wiehie *O*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91790342
ik twee!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 24 januari 2011 @ 11:26:18 #46
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  maandag 24 januari 2011 @ 11:32:41 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91791269
quote:
ik heb 10 coppers plus nog wat in mijn giftbox, maar ik heb al maanden geen swallowtails meer gezien :'(
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 24 januari 2011 @ 11:53:44 #49
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91791317
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:51 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik heb 10 coppers plus nog wat in mijn giftbox, maar ik heb al maanden geen swallowtails meer gezien :'(
0 brass, 2 cowbell, 1 beetle, 1 centipede, nog steeds 0 shears, 1 copper, 1 blue feather.

:').
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_91791432
bij mij is het 0 check button, 0 beetle, 0 cowbell, 0 shears, 0 blue feathers en 0 swallowtails :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91796110
10 fuel

Valentijns items in de markt, waaronder een nieuwe crop en twee nieuwe bome, :P
  † In Memoriam † maandag 24 januari 2011 @ 17:35:06 #52
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91807634
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_91809199
ik heb weer een Ornament tree II wie maak ik er blij mee?

bij mij kwam ie uit deze seedling, maar ik weet niet of die seedlings constant zijn haha
http://apps.facebook.com/(...)rV7jNuR878EJd&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91809299
ik zal eens kijken :)

boompje als dank

You dream it, I live it.
pi_91809386
was een kokosnoot boom :'(
You dream it, I live it.
pi_91809660
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:15 schreef Meddo het volgende:
was een kokosnoot boom :'(
waat? :D die had ik zelf wel gewild hahaha :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91810457
http://apps.facebook.com/(...)oS78pDWmv7LLq&ref=nf

Ik hoop dat het lukt. 2 check buttons.
pi_91811248
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 24 januari 2011 @ 18:57:56 #59
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91811567
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † maandag 24 januari 2011 @ 19:30:23 #60
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91813676
Ruby guava. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † maandag 24 januari 2011 @ 19:50:02 #62
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91814186
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 24 januari 2011 @ 19:50:31 #63
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91814223
Hebbes.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † maandag 24 januari 2011 @ 19:51:50 #64
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91814297
Goed zo *) Ben blij dat ie goed terecht gekomen is!!

Manilla Mango
http://apps.facebook.com/(...)iMWtxmRXCVoUi&ref=nf

en nog eentje
http://apps.facebook.com/(...)iMWtxmTWzVoUi&ref=nf

Ruby Guava
http://apps.facebook.com/(...)WtxnK%2CBVoUi&ref=nf

[ Bericht 85% gewijzigd door just me op 24-01-2011 20:41:55 ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_91821099
quote:
Heb de bovenste twee. 2 gepakt omdat de post al 2 uur oud was.
pi_91823373
Ik haal net een candy cane ei van de feed. En een candy cane chicken eruit! *O* *O* *O*
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_91823437
cool, lucky you
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91830041
dit is nog mijn ornament tree II, voor wie m wil :)

http://apps.facebook.com/(...)dOrRa8pLZdp7C&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91830434
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef sbientje het volgende:
dit is nog mijn ornament tree II, voor wie m wil :)

http://apps.facebook.com/(...)dOrRa8pLZdp7C&ref=nf
Ik wilde hem. *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91831149
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_91835624
pi_91835956
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 07:00 schreef trainfreak het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tnx!!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:35:52 #73
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91838151
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:35 schreef Sjowhan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Geef maar een gil :s)
Rechts?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:23:01 #75
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91838649
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:06 schreef Peekies het volgende:

[..]

Rechts?
Zie je DM. Geef maar aan of je 'm hebt :)

edit: weer een reden gevonden waarom de special deliveries niet heel veel kannen geven; het spel kijkt naar de eerste seedling, en op basis daarvan krijg je kannen.
Dus kan er maar maximaal 10 kannen per keer gemaakt worden.

Nasty, maar blijkbaar werkt het systeem nog niet helemaal zoals het zou moeten...
pi_91838793
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:23 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Zie je DM. Geef maar aan of je 'm hebt :)
Ja, bedankt

Collecties:
CK
CK 2
CK 3
B
F
  Redactie Sport dinsdag 25 januari 2011 @ 11:18:54 #77
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91840455
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:27 schreef Peekies het volgende:

[..]

Ja, bedankt

Collecties:
CK
CK 2
CK 3
B
F
Swallowtail! :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport dinsdag 25 januari 2011 @ 11:19:32 #78
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91840474
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:35 schreef Sjowhan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Geef maar een gil :s)
Links, dan heb ik ze alle twee. _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_91841142
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91841217
* sbientje is nog steeds ziek -O-

echt niet tof!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2011 @ 14:59:01 #81
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91849000
banded quill
http://apps.facebook.com/(...)oS79mGZpv7LLq&ref=nf

beterschap sbientje!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:07:55 #82
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91849329
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:19 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Links, dan heb ik ze alle twee. _O_
komt eraan per DM. Geef maar door of je 'm hebt :)

En beterschap sbientje :)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:22:36 #83
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91849874
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:23:43 #84
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:25:54 #85
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91850003
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:23 schreef Sjowhan het volgende:
Pine Tree *O*
Wil je een [ afbeelding ] terug? :P
Lijkt mij een goede deal ^O^

En voor de liefhebbers volgen er nog een 'paar' collecties :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:28:39 #86
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91850109
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:33:02 #87
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91850295
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:39:17 #88
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91850585
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:42:26 #89
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91850754
Net op tijd thuis.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_91851219
Heb door NelisZ ook twee collecties compleet;

Bugs
Gardening Tools
Butterflies
pi_91851853
Alles kunnen pakken! *O*

Ik zal ook eens collecties gaan inwisselen. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91851880
hihihi, en deze had ik nu voor het eerst:

quote:
Whoa, farmer! All that lightning fast clicking is leaving the bits in the dust! Why not try that again?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91852186
Ik heb iig een beetle, 2 swallowtail en 2formal *O*
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91853403
hier ook mijn complete collecties

bugs
buttons
butterfly
butterfly
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91853770
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91854514
Mijn eerste zelfgekweekte ornament tree! Wie willum?
Edit: En nog eentje!

En ik ben bezig bomen op de feed te gooien. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Cat-astrophe op 25-01-2011 17:15:17 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91854875
2 beetles weer, ik zal nog even inwisselen wat ik nu weer heb, dan blijft het een beetje op gang misschien ;)
buttons
bugs
bugs
butterflies

edit - en nog een Rainier Cherry Tree
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91855425
Ik heb mezelf uit de OP gehaald.
Vrienden heb ik genoeg, als mensen mij willen toevoegen dan lees ik het hier wel en kan ik bekijken of ze hier regelmatig posten. Want ik heb het idee dat er ook volk is wat de mensen in de OP keurig vraagt m vriend te worden, om vervolgens hier alles te snatchen zonder wat te posten. En daar heb ik geen zin in.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91855664
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb mezelf uit de OP gehaald.
Vrienden heb ik genoeg, als mensen mij willen toevoegen dan lees ik het hier wel en kan ik bekijken of ze hier regelmatig posten. Want ik heb het idee dat er ook volk is wat de mensen in de OP keurig vraagt m vriend te worden, om vervolgens hier alles te snatchen zonder wat te posten. En daar heb ik geen zin in.
Hmm, na er zo'n 100 topics in te hebben gestaan vind ik het ook wel weer genoeg...
Zou iemand mij er ook uit kunnen halen? (Wordt een klein lijstje zo :') )
  dinsdag 25 januari 2011 @ 17:27:15 #100
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91855801
En mij ook?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 17:27:29 #101
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91855813
Overal nog op kunnen klikken, alleen de boom was weg :)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_91855825
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Peekies het volgende:

[..]

Hmm, na er zo'n 100 topics in te hebben gestaan vind ik het ook wel weer genoeg...
Zou iemand mij er ook uit kunnen halen? (Wordt een klein lijstje zo :') )
Done. ^O^

quote:
17s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:27 schreef Harajuku. het volgende:
En mij ook?
Waarom doe je dat niet zelf luilak? :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 25 januari 2011 @ 17:28:22 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91855850
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:27 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Done. ^O^

[..]

Waarom doe je dat niet zelf luilak? :{w
Ik ruik vriendjespolitiek hier.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_91855921
quote:
18s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik ruik vriendjespolitiek hier.
Je bent gewoon traag. Moet ik weer heeeeelemaal terug naar de OP, heeeelemaal dat edit knopje zoeken, klikken én dan ook nog aanpassen.

Pfffft.

Maar voor jou doe ik dat hoor. :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 25 januari 2011 @ 17:30:46 #105
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91855961
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je bent gewoon traag. Moet ik weer heeeeelemaal terug naar de OP, heeeelemaal dat edit knopje zoeken, klikken én dan ook nog aanpassen.

Pfffft.

Maar voor jou doe ik dat hoor. :*
Oh, ik dacht dat het over de wiki ging, OP had ik zelf wel kunnen doen ja :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2011 @ 17:31:15 #106
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91855978
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 25 januari 2011 @ 17:33:25 #107
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91856074
quote:
Ik heb de mango ^O^
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_91856082
quote:
toch bedankt voor de perzik
pi_91856141
quote:
De guava is leuk. :)

quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat het over de wiki ging, OP had ik zelf wel kunnen doen ja :')
De wiki kan toch eigenlijk gewoon weg? Iedereen kan via de 'nieuw deel' knop alles in de OP zetten. Nu hebben we twee dingen om bij te houden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2011 @ 17:42:17 #111
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91856430
:( Als ik wat probeer te pakken gaat FV down en moet ik refreshen!

Heb dat nu ook bij openen van de special deliveries :(
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_91856460
Hoe vraag je ookalweer om sneeuw / kan iemand mij sneeuw sturen? :')
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2011 @ 17:44:17 #113
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91856495
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_91856628
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:44 schreef just me het volgende:
http://www.thefacegamer.c(...)r-and-ask-for-links/

hier staan de linkjes :)
Handiggg. Kan die link niet in de OP? Ik ga hem vergeten anders :P
  dinsdag 25 januari 2011 @ 17:50:05 #115
319877 BzP
Devildriver_
pi_91856695
Dit is dat kutspel waar mn moeder helemaal verslaafd aan is....
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  dinsdag 25 januari 2011 @ 17:51:57 #116
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91856769
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 17:59:49 #117
319877 BzP
Devildriver_
pi_91857082
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:51 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
anytime my lord and saviour
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_91857836
Een hele hoop van de collecties van deze middag waren er nog.

Bugs
Butterfly
Nog eens butterfly (maar ik denk dat deze niet werkt)
Feather

Voorlopig is dit het, misschien komen er later nog!
pi_91857892
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 18:21 schreef trainfreak het volgende:
Een hele hoop van de collecties van deze middag waren er nog.

Bugs
Butterfly
Nog eens butterfly (maar ik denk dat deze niet werkt)
Feather

Voorlopig is dit het, misschien komen er later nog!
Alles deed het! Ook je vlinders. Twee keer swallowtail. *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Sport dinsdag 25 januari 2011 @ 18:33:11 #120
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91858354
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:07 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

komt eraan per DM. Geef maar door of je 'm hebt :)

En beterschap sbientje :)
:'( Sorry, Sjowhan's event has expired. Try again next time! :'(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2011 @ 20:11:00 #121
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91863688


O+ die is wel erg leuk O+
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:48:22 #122
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91865908
En weer een nieuwe coop gestart: Blueberry en Morning Glory
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_91867034
Out of sync out of sync out of sync out of sync.

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_91867422
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef NelisZ het volgende:
En weer een nieuwe coop gestart: Blueberry en Morning Glory
im in
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91867780
Bij gift requests krijg ik ook de melding dat het nu niet verstuurd kan worden :{ Maar het request is daarna wel weg natuurlijk. Dus als je die gestuurd hebt en je krijgt bijna niets, het ligt aan FV :(
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Redactie Sport dinsdag 25 januari 2011 @ 22:26:06 #126
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91872268
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:11 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]

O+ die is wel erg leuk O+
O+ O+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2011 @ 22:37:11 #127
675 just me
oldbie DCLXXV
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2011 @ 22:56:46 #128
675 just me
oldbie DCLXXV
  woensdag 26 januari 2011 @ 07:39:29 #129
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_91882070










Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_91882125
Jammer, alles al weg. ;<
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2011 @ 07:49:26 #131
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91882157
*O* Duck breeding is now available in FarmVille! Harvest your Duck Pond for the chance to get a Yellow or Brown Duckling, then get your friends to help grow those Ducks as fast as you can! *O*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 26 januari 2011 @ 07:49:58 #132
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_91882162
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 07:49 schreef just me het volgende:
*O* Duck breeding is now available in FarmVille! Harvest your Duck Pond for the chance to get a Yellow or Brown Duckling, then get your friends to help grow those Ducks as fast as you can! *O*
Als je snel bent, kan je nog een gele Duckling pakken van de feed. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_91882197
Ik heb dr een!
Je hebt hulp nodig van je vrienden, hoe sneller je hulp krijgt hoe leuker de eend die je kan kiezen. Zijn leuke eenden bij
  woensdag 26 januari 2011 @ 08:09:21 #134
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91882310
Zag het net ook, en wilde het hier ook posten :P. Zit wel in de bus, maargoed :').
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:17:23 #135
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:47:21 #136
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_91885735
2 Mansions gekocht. 10M lichter en een leveltje hoger. :P

Zal je hebben dat morgen die uitbreiding komt. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_91886059
quote:
11s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:47 schreef Xebber het volgende:
2 Mansions gekocht. 10M lichter en een leveltje hoger. :P

Zal je hebben dat morgen die uitbreiding komt. :')
ik heb nog maar een fazant gekocht net, heb nu nog 5,8 mil.. hoop dat die uitbreiding eens opschiet
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:22:54 #138
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2011 @ 12:29:05 #139
43556 miss_dynastie
pi_91889191
Komt er weer een nieuwe uitbreiding? :o
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2011 @ 12:45:55 #140
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91889777
quote:
11s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:47 schreef Xebber het volgende:
2 Mansions gekocht. 10M lichter en een leveltje hoger. :P

Zal je hebben dat morgen die uitbreiding komt. :')
als dat zou kunnen :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:12:25 #141
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91890757
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:19:14 #142
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91891268
ik heb de bubblegum tree en die van sjowhan meegenomen :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91891346
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:22 schreef Sjowhan het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ik heb de mini!
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_91891567
wel grappig weer met die eenden. Ze verzinnen toch steeds wel weer wat leuks op zich, vind ik..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91891601
nou zeg, steeds als ik goods koop van mensen, krijg ik een out of sync :{
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91891700
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:32 schreef Mirjam het volgende:
nou zeg, steeds als ik goods koop van mensen, krijg ik een out of sync :{
dat heb ik ook hee lvaak.. bij mij helpt het wel als ik het langzamer doe, zodat die teller nog enigszins bij kan blijven :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2011 @ 13:37:10 #149
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91891832
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_91892163
quote:
Van mij! *O*
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:47:06 #151
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91894909
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_91895144
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef NelisZ het volgende:
Indian runner duck
Is een duckling, thanks
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:53:40 #153
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91895226
Heb het gele duckie meegenomen.

Heb nog wat linkjes die over zijn, geen idee wat (verborgen onder een tinyurl);
http://tinyurl.com/6l7hmjk
http://tinyurl.com/6972udd
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:57:32 #154
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91895414
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Is een duckling, thanks
Aah, did not know that

Had verwacht dat ik ook nog een eendje zou kunnen uitdelen...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2011 @ 16:22:27 #155
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91899352
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 26 januari 2011 @ 16:27:40 #156
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91899631
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_91899750
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_91900386


Awhh!
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2011 @ 17:37:50 #159
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91902862
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2011 @ 17:55:46 #160
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91903662
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_91903686
ik heb nog steeds geen duckling ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91903709
oh, op het moment dat ik dit post, zag ik er 1 langskomen van justme op de feed :") :D O+
ik heb dus 1 duckling :7
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2011 @ 17:57:34 #163
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91903752
Mmmm die duck kan ook een kuikentje zijn natuurlijk :@
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_91903816
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:57 schreef just me het volgende:
Mmmm die duck kan ook een kuikentje zijn natuurlijk :@
ja zijn kuikentjes, je kan geen grote eenden sharen :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91906681
is er een snellere manier om oude requests te negeren dan ze allemaal stuk voor stuk aan te moeten klikken? ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2011 @ 19:04:57 #166
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91906861
Als jij het weet laat het mij dan ook weten :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2011 @ 19:32:37 #167
675 just me
oldbie DCLXXV
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:42:38 #168
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91907878
Ik heb de amherstia :)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_91907901
Bedankt voor de mountain ebony. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91907914
en ik de mango :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91912377
en ik heb de bloodorange.
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:23:13 #172
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91914548
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
[ afbeelding ]

wtf :')
Die gigantic bubblegums slaan ook nergens op _O-
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_91914898
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
[ afbeelding ]

wtf :')
En dan wel net zo'n klein plekje schaduw hebben als de gewone bomen. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91918606
die boom is groter dan dat kasteel!

overigens blaast mijn kasteel zich nog regelmatig op, echt heel irritant!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Sport woensdag 26 januari 2011 @ 22:32:54 #176
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91918943
Is die boom echt zo groot? Wat lelijk.. :{
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2011 @ 23:19:57 #177
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91921697
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 januari 2011 @ 23:22:16 #178
163650 Greys
pi_91921843
De kleine eendjes om weg te geven krijg je alleen als je je eigen vijver harvest, toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2011 @ 23:25:57 #179
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91922066
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
De kleine eendjes om weg te geven krijg je alleen als je je eigen vijver harvest, toch?
nee deze had ik gekregen en groter laten groeien, dan krijg je er eentje om weg te geven :)

ik had geen harvest uit eigen vijver!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 januari 2011 @ 23:29:09 #180
163650 Greys
pi_91922294
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:25 schreef just me het volgende:

[..]

nee deze had ik gekregen en groter laten groeien, dan krijg je er eentje om weg te geven :)

ik had geen harvest uit eigen vijver!
Oh ja, da's ook zo!
Ik had ook geen harvest uit eigen vijver, maar ik ben er wel eentje groter aan het laten groeien.
Dank je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:42:11 #181
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91929606
En een nieuw boompje (2!). Enkel voor een regular hier.
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:48:49 #182
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_91929699
Oh graag! Kan ik weer mee kweken. :Y
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:51:12 #183
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91929738
En een zwaan (of in ieder geval, een duckling die een zwaan kan worden).
Heb er ook een tweede, maar farmville ging out of sync, dus nu nog 6 days left :{

pi_91929780
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 08:51 schreef Sjowhan het volgende:
En een zwaan (of in ieder geval, een duckling die een zwaan kan worden).
Heb er ook een tweede, maar farmville ging out of sync, dus nu nog 6 days left :{

[ afbeelding ]
oh mag ik zo'n duckling?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:56:13 #185
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_91929810
Zijn er trouwens nog verzoeken voor bomen? Ik heb ze nu vrijwel allemaal, en kan ze selectief voor jullie opkweken. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 27 januari 2011 @ 09:03:55 #186
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91929937
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 08:56 schreef Xebber het volgende:
Zijn er trouwens nog verzoeken voor bomen? Ik heb ze nu vrijwel allemaal, en kan ze selectief voor jullie opkweken. :)
Seedlings geven niet altijd de boom die uit een orchard komt hè :P.
  donderdag 27 januari 2011 @ 09:06:15 #187
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_91929980
quote:
3s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:03 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Seedlings geven niet altijd de boom die uit een orchard komt hè :P.
Bij mij wel hoor, nooit problemen mee gehad. Ik krijg altijd wat ik verwacht. En dan praat ik over eigen Seedlings hé, ik pak die dingen nooit van de feed.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_91929995
quote:
12s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:06 schreef Xebber het volgende:

[..]

Bij mij wel hoor, nooit problemen mee gehad. Ik krijg altijd wat ik verwacht. En dan praat ik over eigen Seedlings hé, ik pak die dingen nooit van de feed.
idd, zo zit het volgens mij.. als ik ze zelf uit mijn orchard haal dan doen ze wat ik erwacht, maar als ik ze van hier heb, dan wordt het zomaar wat...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91930595
Sjohan heb je nog een van die boompjes over?
Ik heb echt nog heel erg veel bomen niet dus Xebber, als je gaat kweken hou ik me aanbevolen.
Deze bomen heb ik allemaal nog niet;
Peach Palm Tree,
Breadnut Tree,
Hazulnut Tree,
Heart Candy Tree,
Golden Malayan Coconut Tree,
Star Ruby Grapefruit Tree,
Ornament Tree,
Giant Bubblegum
Red Alder,
Mint Candy Tree
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:10:04 #190
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91931394
quote:
5s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:39 schreef Sientje_ het volgende:
Sjohan heb je nog een van die boompjes over?
Ik heb echt nog heel erg veel bomen niet dus Xebber, als je gaat kweken hou ik me aanbevolen.
Deze bomen heb ik allemaal nog niet;
Peach Palm Tree,
Breadnut Tree,
Hazulnut Tree,
Heart Candy Tree,
Golden Malayan Coconut Tree,
Star Ruby Grapefruit Tree,
Ornament Tree,
Giant Bubblegum
Red Alder,
Mint Candy Tree

ik verstuur zo de tree naar je ;)
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:13:09 #191
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91931469


Edit: nouzeg -O-. Mijn 2de duckie wilt niet opgroeien :{. Heb hulp van jullie, maar nog geen mogelijkheid om een kwak te kiezen ;(

[ Bericht 20% gewijzigd door Sjowhan op 27-01-2011 10:30:51 ]
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:03:14 #192
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91932858
Mocht er nog zo'n nieuw boompje ergens weg komen dan houd ik mij aanbevolen!

Intussen maar weer een nieuwe coop gestart: relaxation oil
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_91933299
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 08:42 schreef Sjowhan het volgende:
En een nieuw boompje (2!). Enkel voor een regular hier.
[ afbeelding ]
Die is leuk zeg!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_91934087
meh ;(
ik had m'n duckling aangeklikt die klaar was, en het laadde maar niet uit, toen out of sync, en nu staat die duckling daar maar en wil hij niet meer opgroeien ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:48:02 #195
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91934343
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:40 schreef Mirjam het volgende:
meh ;(
ik had m'n duckling aangeklikt die klaar was, en het laadde maar niet uit, toen out of sync, en nu staat die duckling daar maar en wil hij niet meer opgroeien ;(
Hetzelfde probleem heb ik dus ook :{. Ik heb Zynga al een mail gestuurd met 2 screenshots (ook met 7 vriendjes die 'm eten hebben gegeven) maar kan helemaal niet meer kiezen uit een duck ofzo.
Vet stom.

Laat wel weten wat ze zeggen okay?
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:49:53 #196
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91934398
quote:
15s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Hetzelfde probleem heb ik dus ook :{. Ik heb Zynga al een mail gestuurd met 2 screenshots (ook met 7 vriendjes die 'm eten hebben gegeven) maar kan helemaal niet meer kiezen uit een duck ofzo.
Vet stom.

Laat wel weten wat ze zeggen okay?
Same problem here :{
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_91934434
quote:
15s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Hetzelfde probleem heb ik dus ook :{. Ik heb Zynga al een mail gestuurd met 2 screenshots (ook met 7 vriendjes die 'm eten hebben gegeven) maar kan helemaal niet meer kiezen uit een duck ofzo.
Vet stom.

Laat wel weten wat ze zeggen okay?
ja, ben benjieuwd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:56:28 #198
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91934592
Ah. Het is een "known issue" wat ik zo gauw vind op het Zynga forum:
http://forums.zynga.com/showthread.php?t=892917
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:23:52 #199
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_91935508
Die Giant Bubblegum is echt om te huilen, zo lelijk. ;(
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_91935527
quote:
13s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:23 schreef Xebber het volgende:
Die Giant Bubblegum is echt om te huilen, zo lelijk. ;(
en toch wil ik er 1 :D O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:26:16 #201
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_91935588


;(
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:39:52 #202
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91936137
Sientje_: ik heb een Golden Malayan Coconut Tree voor je. Maar eerst even die ander accepteren ajb :P

Heb daar ook een zaadje van:
pi_91936856
Ik bheb het zaadje
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:58:08 #204
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91936904
En nog een *O*. Rainier Cherry dit keer

  donderdag 27 januari 2011 @ 13:31:22 #205
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91938389
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  Redactie Sport donderdag 27 januari 2011 @ 13:49:22 #206
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91939261
quote:
13s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:26 schreef Xebber het volgende:
[ afbeelding ]

;(
Wat de foks. :'(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  † In Memoriam † donderdag 27 januari 2011 @ 15:56:55 #207
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91944800
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_91945001
Voor jullie!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_91945498
Golden starfruit was er nog, thanks! (de andere twee waren weg).
En een check button en 100 XP. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91951841
Farmville wilt maar niet laden bij mij ;( En ik wilde net mijn farm pimpen! :9
  † In Memoriam † donderdag 27 januari 2011 @ 19:01:17 #211
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91952725
En ik heb ook 100XP *)

het is wel leuk al die eendjes maar je blijft vragen en klikken en weer weggeven :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_91956093
quote:
13s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:26 schreef Xebber het volgende:
[ afbeelding ]

;(
ja das de reuze bubblegumtree toch, die hoort zo volgens mij? :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91956829
ik heb een pinto mini foal in de aanbieding, wie maak ik daar blij mee? :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:42:01 #214
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91957812
Wil er nog iemand meehelpen met een coop?

Er is nog 1 dag en 6 uur om 1400 morning glory the zaaien en oogsten!
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_91957896
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef NelisZ het volgende:
Wil er nog iemand meehelpen met een coop?

Er is nog 1 dag en 6 uur om 1400 morning glory the zaaien en oogsten!
ik heb helaas geen tijd :(
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:58:26 #216
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91958688
Omg, een seedling werd een Bubble gum tree
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Redactie Sport donderdag 27 januari 2011 @ 21:12:29 #217
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91959535
http://apps.facebook.com/(...)ObhGrS23jvSdg&ref=nf

Ik weet niet wat het wordt, maar het komt uit een orchard met Sugar Plum Tree, Ornament Tree I, Confetti Boom :P en een Mistle Tree dinges.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_91959913
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef DeLuna het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)ObhGrS23jvSdg&ref=nf

Ik weet niet wat het wordt, maar het komt uit een orchard met Sugar Plum Tree, Ornament Tree I, Confetti Boom :P en een Mistle Tree dinges.
En wordt vast een Alma fig of Reinier cherry of zo. De seedlings zijn volkomen onbetrouwbaar. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91960137
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef NelisZ het volgende:
Wil er nog iemand meehelpen met een coop?

Er is nog 1 dag en 6 uur om 1400 morning glory the zaaien en oogsten!
Joined, :) Over een half uurtje ga ik oogsten en dan ben ik erbij. Ik denk dat ik een tweede oogst nog net kan halen, als ik morgenmiddag niet te laat thuis ben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91960243
nou dan plaats ik mijn veulen maar gewoon

mini pinto foal:
http://apps.facebook.com/(...)g%28a0-7fhN-3&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91960459
Een eend! (geloof een wood duck)

http://apps.facebook.com/(...)sLTChY5ZmIW6y&ref=nf
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:47:35 #222
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91961939
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Joined, :) Over een half uurtje ga ik oogsten en dan ben ik erbij. Ik denk dat ik een tweede oogst nog net kan halen, als ik morgenmiddag niet te laat thuis ben.
^O^

Ik ga zelf vanavond ook nog een keer zaaien, en als jij dan twee keer red, redden wij het denk ik ook nog :P

Al is hulp altijd welkom voor de zekerheid ;)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_91962480
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:47 schreef NelisZ het volgende:

[..]

^O^

Ik ga zelf vanavond ook nog een keer zaaien, en als jij dan twee keer red, redden wij het denk ik ook nog :P

Al is hulp altijd welkom voor de zekerheid ;)
Hulp is zeker welkom. Want als ik pas rond 13.00 uur thuis ben ga ik het niet redden, ik ben niet echt een nachtbraker, zeker niet na een drukke week (tweede oogst zou dan om 1 uur 's nachts eruit moeten). En de wekker zetten voor FV heb ik nu wel gehad. ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91963240


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Nu kan ik met pensioen. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91964989
feli cat *O* heb nu al een aantal mensen met level 100 (of meer) in mijn lijssie.. ben zelf nu 95 dus ik kom ero ok wel, ooit ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91966015
Wow netjes, gefeliciteerd! w/

Ik kom ook al in de buurt, ben 82 sinds 'n minuut 8-)
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:49:31 #227
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91966035
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:32 schreef sbientje het volgende:
feli cat *O* heb nu al een aantal mensen met level 100 (of meer) in mijn lijssie.. ben zelf nu 95 dus ik kom ero ok wel, ooit ;)
Ja, ik ook. Nog bedankt voor de fuel, hè.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 januari 2011 @ 22:53:13 #228
163650 Greys
pi_91966251
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef sbientje het volgende:
nou dan plaats ik mijn veulen maar gewoon

mini pinto foal:
http://apps.facebook.com/(...)g%28a0-7fhN-3&ref=nf
Oh die is leuk! Dankjewel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91966331
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef sbientje het volgende:
nou dan plaats ik mijn veulen maar gewoon

mini pinto foal:
http://apps.facebook.com/(...)g%28a0-7fhN-3&ref=nf
Schattig (L)
Ik heb hem ook nog
pi_91966376
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:54 schreef Sientje_ het volgende:

[..]

Schattig (L)
Ik heb hem ook nog
Ik ook. Had hem eerst nieteens gezien :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 januari 2011 @ 22:57:09 #231
163650 Greys
pi_91966480
Ik krijg heel vaak 'an error occured' als ik mensen help met hun duckies.
Jullie ook?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:11:53 #232
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91967395
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
Ik krijg heel vaak 'an error occured' als ik mensen help met hun duckies.
Jullie ook?
:Y
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:12:41 #233
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91967449
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:54 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hulp is zeker welkom. Want als ik pas rond 13.00 uur thuis ben ga ik het niet redden, ik ben niet echt een nachtbraker, zeker niet na een drukke week (tweede oogst zou dan om 1 uur 's nachts eruit moeten). En de wekker zetten voor FV heb ik nu wel gehad. ;)
Ik kan zo mijn eerste ronde morning glory inzaaien, en waarschijnlijk morgenochtend ook de tweede :)

Dus dan moeten wij hem morgenavond af kunnen hebben :D
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_91968245
d
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef NelisZ het volgende:

[..]

:Y
volgens mij hebben 7 mensen dan al geholpen..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Sport donderdag 27 januari 2011 @ 23:28:11 #235
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91968572
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef sbientje het volgende:
nou dan plaats ik mijn veulen maar gewoon

mini pinto foal:
http://apps.facebook.com/(...)g%28a0-7fhN-3&ref=nf
Ik heb hem O+ O+ Wat een schatje!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_91968656
ik bood m daarstraks aan, maar niemand wilde m :P maar ben blij dat jullie er toch blij mee zijn hahaha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 januari 2011 @ 00:26:43 #237
163650 Greys
pi_91972330
Oh ik heb nu ook dat ik van 7 mensen hulp heb gehad bij een eendje, maar dat ik verder niets kan, ik kan dus niet kiezen welke eend het is geworden enzo :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 januari 2011 @ 00:28:13 #238
163650 Greys
pi_91972410
You didn't choose a duck. Would you rather keep this little one as a Brown Duckling forever?

NEE :6
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91972780
bij jou is het ook altijd wat he greys _O-
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 januari 2011 @ 00:42:33 #240
163650 Greys
pi_91973087
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:35 schreef sbientje het volgende:
bij jou is het ook altijd wat he greys _O-
Yeah but no but yeah but...
Dit hadden er toch meer hier? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91975993
Is er nog iemand online die een giant bubblegum tree wil?

edit: blijkbaar niet dus :D Greys, gefeliciteerd met je boom!

[ Bericht 59% gewijzigd door koei op 28-01-2011 02:55:22 ]
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 januari 2011 @ 08:34:11 #242
163650 Greys
pi_91977694
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 02:38 schreef koei het volgende:
Is er nog iemand online die een giant bubblegum tree wil?

edit: blijkbaar niet dus :D Greys, gefeliciteerd met je boom!
Ik was blij verrast door je PM vanmorgen :o
Dankjewel, hier ook nog! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 09:43:08 #243
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91978940
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef sbientje het volgende:
nou dan plaats ik mijn veulen maar gewoon

mini pinto foal:
http://apps.facebook.com/(...)g%28a0-7fhN-3&ref=nf
hij was er nog, dank!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 28 januari 2011 @ 11:29:47 #244
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_91982252


Die eerste is een Giant trouwens. Straks komen er nog meer bomen van de andere boerderij op de feed. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Xebber op 28-01-2011 11:46:40 ]
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_91982347
of de eerste is al weg, of we zijn geen buren ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 28 januari 2011 @ 11:35:02 #246
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_91982461
Wij zijn buren. :Y
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_91982479
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:35 schreef Xebber het volgende:
Wij zijn buren. :Y
ja toch? ik twijfelde al.
boe :'(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 11:38:13 #248
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91982582
Ik heb de 2e banenboom meegenomen :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 28 januari 2011 @ 11:46:29 #249
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91982899
Ik heb de eerste bananenboom :P

Giant candy, ornament en mint candy trees waren al weg :(
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  vrijdag 28 januari 2011 @ 11:47:01 #250
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_91982916
D'r komt nu nog 't een en ander langs op de feed. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 28 januari 2011 @ 12:35:33 #251
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_91984727


Giant. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_91984746
srsly, wie zit er hier te snatchen? :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91984761
Ik wil ook een giant boom ;(
  vrijdag 28 januari 2011 @ 12:36:53 #254
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_91984777
Ik heb 'm nog steeds :')

*PM ontvangen* :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 12:42:28 #255
43556 miss_dynastie
pi_91984962
Een hoop van die cadeautjes waar je voor kan sparen zijn dezelfde als vorig jaar, toch? De beer en de schaapjes sowieso?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 12:50:58 #256
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91985260
Ik heb een giant van de feed kunnen halen *O*

Al vind ik het wel lelijk, zo'n enorme boom in mn boomgaard :(
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_91985320
leuk die nieuwe quest :)

heb alleen die andere nooit kunnen uitspelen :')
dus zynga nog maar eens gemaild
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 14:01:19 #258
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91987764
Post zo hier wat van die valentines-dingen :P
pi_91988034
Ik heb mezelf even uit de OP gehaald bij de Wiki :) , want ik heb een poosje niet gespeeld (laptop heeft er niet zoveel zin meer in -O- ) dus ik moet eerst eens Facebook gaan opruimen, er staan meer dan 100 game requests (die verlopen zijn), die je met geen mogelijkheid weg krijgt _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_91988037
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 12:50 schreef NelisZ het volgende:
Ik heb een giant van de feed kunnen halen *O*

Al vind ik het wel lelijk, zo'n enorme boom in mn boomgaard :(
Ik vind die brievenbus zo belachelijk groot. :{
En maar weer sparen. :') Lijk wel gek dat ik het doe. _O-

Zo te zien gaan we de co-op halen he? ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 28 januari 2011 @ 14:24:06 #261
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91988734
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb mezelf even uit de OP gehaald bij de Wiki :) , want ik heb een poosje niet gespeeld (laptop heeft er niet zoveel zin meer in -O- ) dus ik moet eerst eens Facebook gaan opruimen, er staan meer dan 100 game requests (die verlopen zijn), die je met geen mogelijkheid weg krijgt _O-
Volgens mij kan je de requests wel annuleren :o.

Spree:
pi_91988780
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:24 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Volgens mij kan je de requests wel annuleren :o.

Spree:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
1 voor 1 ja ;(
ik ben nu bij de requests van afgelopen herfst :{
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91988790
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:24 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Volgens mij kan je de requests wel annuleren :o.

Ik zit ze nu 1 voor 1 weg te klikken. :%
Ik zat te denken om alles te blocken en dan opnieuw te unblocken, maar dat is ook geen oplossing denk ik :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_91988802
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef Mirjam het volgende:

[..]

1 voor 1 ja ;(
ik ben nu bij de requests van afgelopen herfst :{
Ah dus toch :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 14:28:13 #265
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91988895
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:24 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Volgens mij kan je de requests wel annuleren :o.

Spree:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
http://apps.facebook.com/onthefarm/undefined
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_91989082
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef Mirjam het volgende:

[..]

1 voor 1 ja ;(
ik ben nu bij de requests van afgelopen herfst :{
Waar zie je dat eigenlijk? Ik accepteer steeds van bovenaf maar volgens mij zit er een hoop bij wat niet meer werkt. Zou wel fijn zijn om achter te komen voor ik het aanklik.

quote:
En dat. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 28 januari 2011 @ 14:42:11 #267
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91989577
Vaag :{. Blijkbaar mag/kan je die dingen niet sharen hier. STom.
pi_91989657
quote:
8s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef Sjowhan het volgende:
Vaag :{. Blijkbaar mag/kan je die dingen niet sharen hier. STom.
dat is best vaak met jouw linkjes hoor :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91991917
pi_91991995
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:36 schreef Peekies het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
*O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91992340
tnx voor de cowbell :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 17:21:55 #272
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91997078
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik vind die brievenbus zo belachelijk groot. :{
En maar weer sparen. :') Lijk wel gek dat ik het doe. _O-

Zo te zien gaan we de co-op halen he? ^O^
Ik doe al niet meer mee met die spaaracties... Die dingen die je er meestal mee kan krijgen interesseren mij vrij weinig...

Coop gaan we helemaal halen :P Ik heb in ieder geval nog genoeg morning glory staan die ik om elf uur kan oogsten :)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_91997744
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 17:21 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Ik doe al niet meer mee met die spaaracties... Die dingen die je er meestal mee kan krijgen interesseren mij vrij weinig...

Coop gaan we helemaal halen :P Ik heb in ieder geval nog genoeg morning glory staan die ik om elf uur kan oogsten :)
Het is toch treurig: ik reed om 1 uur naar huis en zat me serieus te bedenken of ik bij thuiskomst (mocht het niet volgezaaid zijn) toch maar zou gaan inzaaien en dan tot half 2 vannacht opblijven. Waar een mens zich al druk om kan maken. _O- :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 17:53:48 #274
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91998536
_O_ je bent (bijna) erg _O_

ik zit ook altijd te rekenen, morgen en zondag ben ik weinig thuis dus dan kan ik...

*het is maar een spelletje*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 28 januari 2011 @ 18:20:41 #275
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91999750
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_92002476
Bahri en autumn waren al weg, thanks voor de manila. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 22:50:33 #277
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92015545
Jottem meer dan 100 gifts zitten wegwerken! Irritant dat er zoveel dingen al verlopen zijn!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_92015627
quote:
De passion fruit was er nog!
Alles was al weg, buiten de Mango heb ik niet aangeklikt...
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 23:17:20 #279
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92017270
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 23:40:23 #280
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92018773
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 28 januari 2011 @ 23:48:25 #281
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_92019210
Heb een hoop foals op mijn feed gepost. Hoop dat jullie ook wat hebben :)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 januari 2011 @ 23:57:07 #282
163650 Greys
pi_92019703
Mag ik wat suikerspin O+
Krijg je er zelf ook eentje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2011 @ 00:03:20 #283
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92020099
*O* Hoera voor Hara *O*

fijne verjaardag *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2011 @ 00:04:30 #284
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92020174
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
Mag ik wat suikerspin O+
Krijg je er zelf ook eentje!
Nou dat is wel lekker op dit tijdstip :9~

Ik las dat je zondag naar het songfestival gaat, wat gaaf!! Doe Merel de groetjes ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 januari 2011 @ 00:08:15 #285
163650 Greys
pi_92020404
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef just me het volgende:

[..]

Nou dat is wel lekker op dit tijdstip :9~

Ik las dat je zondag naar het songfestival gaat, wat gaaf!! Doe Merel de groetjes ;)
Ja leuk he? w/ Ik zal haar even PMen, want als ze even naar een station hier in de buurt komt kan ze een heel stuk meerijden als ze wil. Samen met iemand die uit Den Haag gaat en ook naar het station komt. Dus ik PM haar daar straks even over.

En dank je voor de suikerspin!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 29 januari 2011 @ 00:09:06 #286
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_92020471
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 00:03 schreef just me het volgende:
*O* Hoera voor Hara *O*

fijne verjaardag *)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  zaterdag 29 januari 2011 @ 00:58:38 #287
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92023281
Thank youuuuuuuuuu.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92030145
Gelukkige verjaardag.
Maak er een fijne dag van!
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2011 @ 10:17:23 #289
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92031067
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_92031087
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:17 schreef just me het volgende:
Ik heb maar één klikje nodig
http://apps.facebook.com/(...)jEXcsjovrvHObHSPUsAT
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2011 @ 10:23:39 #291
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92031176
Dank voor de overheerlijke suikerspin :9
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_92031475
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:23 schreef just me het volgende:
Dank voor de overheerlijke suikerspin :9
Wil je er nog een? :D
pi_92031567
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:40 schreef Peekies het volgende:

[..]

Wil je er nog een? :D
Te laat :6

:D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 januari 2011 @ 10:46:08 #294
163650 Greys
pi_92031575
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:40 schreef Peekies het volgende:

[..]

Wil je er nog een? :D
Ik had er zelf al genoeg maar heb jou er nog eentje bij gegeven.
Je kunt nooit teveel suikerspin hebben :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92031697

Enkel op aanvraag!
(ik moet over een halfuurtje wel weg...)
pi_92031750
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:45 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Te laat :6

:D
Thanks!
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had er zelf al genoeg maar heb jou er nog eentje bij gegeven.
Je kunt nooit teveel suikerspin hebben :9
Yeah bedankt. Totdat je er buikpijn van krijgt he? :D
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2011 @ 11:11:27 #297
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92032068
We krijgen toch ook nog overheerlijke taart van Hara O-)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 29 januari 2011 @ 12:27:03 #298
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92034287
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2011 @ 13:30:49 #299
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92036734
Daar ben ik zeker blij mee :Y
collectie is compleet
http://apps.facebook.com/(...)QWy%2Ap2yoksj&ref=nf

krijg 'm wel moeilijk door mijn strot ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_92039888
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:27 schreef Harajuku. het volgende:
Cowbell ook goed?
Ik had hem nog! *O*

Vraag me wel af of mijn buren hier zo blij mee zijn... :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 29 januari 2011 @ 15:27:22 #301
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')