okquote:
Beetje frisjes hierquote:
Beroemde zanger die vooral in de jaren 80/90 goede muziek maaktequote:
Dat vind ik eigenlijk een wat minder nummer, Geef mij maar Cuts LIke a KNife of Can't Stop this Thing We Started en natuurlijk Summer of 69quote:
Niks bijzonders even lichte vermoeidheid in mijn hersenen, af en toe moet ik gewoon even uitblazen als het even allemaal te veel wordt/quote:
Summer of '69 is echt een bazenliedje. *herinneringenzwijmelmodus*quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk een wat minder nummer, Geef mij maar Cuts LIke a KNife of Can't Stop this Thing We Started en natuurlijk Summer of 69
Heaven ken je toch wel? Daar heeft Do het ook goed meegedaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:35 schreef tdrone het volgende:
ik ken alleen summer of 69 de rest alleen als ik ze hoor
Okay, als je dat maar op tijd doet dan dat het niet te erg wordt hè!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niks bijzonders even lichte vermoeidheid in mijn hersenen, af en toe moet ik gewoon even uitblazen als het even allemaal te veel wordt/
Do.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heaven ken je toch wel? Daar heeft Do het ook goed meegedaan.
Ja, ik was ook helemaal weg van Everything you Do (I Do it for you). OOk het nummer met Sting en ROd Stewart van de Three Musketeers vind ik schitterend.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Summer of '69 is echt een bazenliedje. *herinneringenzwijmelmodus*
oh jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heaven ken je toch wel? Daar heeft Do het ook goed meegedaan.
Nee, weet ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, als je dat maar op tijd doet dan dat het niet te erg wordt hè!
Dan komt het er in ieder geval uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, weet ik![]()
Ik heb wel even een kleine inzinking gehad vanmiddag (bijna flink huilen) maar nu gaat het wel weer iets beter.
Kan toch dat je hem niet kende, Ik werd ook een keer voor gek verklaard omdat ik tot een jaar geleden nog nooit van JOhn Mayer had gehoordquote:
Wauw, wat kan jij goed knippen en plakken van wikipedia!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:39 schreef honkeytonk het volgende:
Jazz Jackrabbit II
Hij is goed gelukt
John Mayer. Ik begin al te soppen als ik alleen die naam lees joh.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan toch dat je hem niet kende, Ik werd ook een keer voor gek verklaard omdat ik tot een jaar geleden nog nooit van JOhn Mayer had gehoord
Gelukkig heb je ook veel zelf gedaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:39 schreef honkeytonk het volgende:
Jazz Jackrabbit II
Hij is goed gelukt
Goed hé?!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wauw, wat kan jij goed knippen en plakken van wikipedia!
ik heb bewust gekozen op pinkpop om hem NIET te zienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
John Mayer. Ik begin al te soppen als ik alleen die naam lees joh.
Dat heb ik bij Lauraquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
John Mayer. Ik begin al te soppen als ik alleen die naam lees joh.
Ik hou niet van muziekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan toch dat je hem niet kende, Ik werd ook een keer voor gek verklaard omdat ik tot een jaar geleden nog nooit van JOhn Mayer had gehoord
quote:
Stuart weet het vast welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:46 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Ik moest hardop lachen.
Maareh, weet iemand het Engelse meervoud van stadion. Want is dat nou stadiums of stadia?
http://translate.google.com/#nl|en|Stadionsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:46 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Ik moest hardop lachen.
Maareh, weet iemand het Engelse meervoud van stadion. Want is dat nou stadiums of stadia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |