Trouwens, als er mensen zijn die serieus een wiki of ander CMS willen opzetten, ben ik best bereid daar wat server space aan te besteden. Domeinnaam heb ik geen toepasselijke. Maar als het groot wordt wil ik die wel 1 claimen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kijk dat is constructief denken, de andere zijn nu bewust aan het blijven klieren wat mij betreft.
dat patroon zie je idd in de posthistorie van sommige.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kijk dat is constructief denken, de andere zijn nu bewust aan het blijven klieren wat mij betreft.
Ik ben er net en het eerste wat er gebeurt is dat ik voor een kloon en een man uitgemaakt wordt, hoe word ik verwacht daar ook maar enigszins constructief op in te gaan?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je ook negeren.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik ben er net en het eerste wat er gebeurt is dat ik voor een kloon en een man uitgemaakt wordt, hoe word ik verwacht daar ook maar enigszins constructief op in te gaan?
Dat is waar, alhoewel de gelijkenis in stelligheid voor beide uitspraken natuurlijk weer relevant is op een meta-niveauquote:
Wij zeggen dan ook:quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Michielos het volgende:
Wat een hoop flauwekul wordt er gespuid in dit topic. Vele mensen dood, maar voor de alu hoedjes is dit gewoon sensatie en een partytrick ofzo
Respectloos en hier laat ik het ook bij
Nee je hebt inderdaad wel wat weg van HoppaHoppaquote:Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik ben er net en het eerste wat er gebeurt is dat ik voor een kloon en een man uitgemaakt wordt, hoe word ik verwacht daar ook maar enigszins constructief op in te gaan?
zo dan, even 1 stook posting en dan weer wegwezen. het is bloedserieus, allesbehalve flauwekul, jammer dat de wereld idd zo wreed in elkaar zit.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Michielos het volgende:
Wat een hoop flauwekul wordt er gespuid in dit topic. Vele mensen dood, maar voor de alu hoedjes is dit gewoon sensatie en een partytrick ofzo
Respectloos en hier laat ik het ook bij
Het is niet zozeer mijn visie als wel dat het een feit is. Omdat het een feit is is het ook mijn visie. Naast de vergelijkingen die ik in dit topic heb geplaatst als zijnde een rudimentaire schatting zijn er een aantal papers over gepubliceerd die het in detail kwantificeren:quote:Op maandag 24 januari 2011 21:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, jij vind jouw visie de maatstaf, hoe kom je erbij dat die zaken aantoonbaar onjuist zijn? mijn zelfreflectie is bovengemiddeld, dus je ziet het weer eens verkeerd.
ik kies er niet voor om de werkelijkheid niet te aanvaarden, het officieuze verhaal rammelt aan alle kanten en met mij nog honderdduizenden die er zo over denken.
maar de kant waar jij naar toe wil, is meer iets voor R&P ipv BNW
dat hokjesgedrag van jou vind ik nergens op slaan, truthers,Creationisten en holocaustrevisionisten, ben ik allemaal niet!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het is niet zozeer mijn visie als wel dat het een feit is. Omdat het een feit is is het ook mijn visie. Naast de vergelijkingen die ik in dit topic heb geplaatst als zijnde een rudimentaire schatting zijn er een aantal papers over gepubliceerd die het in detail kwantificeren:
http://www.sciencedirect.(...)b37097b&searchtype=a
http://web.mit.edu/civenv(...)ircraft%20Impact.pdf
http://www.cs.purdue.edu/(...)ring_Perspective.pdf
http://hsrlab.gatech.edu/AUTODYN/papers/paper142.pdf
Wat jij probeert te doen is wat ik eerder al schreef, nl feiten tot een verschil van mening reduceren zodat je een gelijkwaardig speelveld denkt te creeeren. Het is een bekende tactiek die o.a. creationisten en holocaustrevisionisten ook hanteren. Ik ga daar natuurlijk niet aan meedoen maar ik ben wel benieuwd waarom jij dit doet, en niet alleen jij overigens. Creationisten en holocaustrevisionisten doen dit met een zeker oogmerk, volgens mij doen 9/11-truthers dat ook. Het was dan ook wel interessant om te zien wat voor vluchtpogingen je allemaal ondernam om maar uit de klem te geraken. Ik kan er wel een draadje over openen in R&P maar de subjecten bevinden zich in BNW en liefst lees ik het uit hun ramplank. Daarnaast is het volgens mij wel degelijk relevant voor de discussie omdat het imo iets zegt over de algemene redeneertrant van 9/11-truthers, de feiten doen er nl kennelijk niet echt toe - het is meer een ideologische(?) kwestie.
Je bent géén truther? Je zoekt dus helemaal niet naar de waarheid? Je gelooft niet in een samenzweringstheorie die lijnrecht tegenover de reguliere lezing staat?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat hokjesgedrag van jou vind ik nergens op slaan, truthers,Creationisten en holocaustrevisionisten, ben ik allemaal niet!
Jij gelooft toch ook in een samenzweringstheorie? Namelijk die van een stel moslimfundamentalisten die onder leiding van een Arabier met een grijze baard 4 vliegtuigen hebben weten te kapen en daar praktisch onmogelijk capriolen mee hebben uitgehaald en dood en verderf hebben gezaaid.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je bent géén truther? Je zoekt dus helemaal niet naar de waarheid? Je gelooft niet in een samenzweringstheorie die lijnrecht tegenover de reguliere lezing staat?
Klopt, ik ben stiekem ook een BNW'er.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij gelooft toch ook in een samenzweringstheorie? Namelijk die van een stel moslimfundamentalisten die onder leiding van een Arabier met een grijze baard 4 vliegtuigen hebben weten te kapen en daar praktisch onmogelijk capriolen mee hebben uitgehaald en dood en verderf hebben gezaaid.
Vieze complottheorist.... aluhoedje!
Je hangt hier praktisch net zo vaak rond als wij... dus ja...quote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Terecht het volgende:
[..]
Klopt, ik ben stiekem ook een BNW'er.
Maar je hebt gelijk hoor, het officiele verhaal is in feite een complottheorie.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hangt hier praktisch net zo vaak rond als wij... dus ja...
Dat weet je wel, want je vond net nog in FB dat het niet besproken zou mogen worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Flammie het volgende:
Ik lees dit topic ook maar even mee. Ik vind het interessant, ken iemand (niet persoonlijk dus dat spreekt tegen me.. verre vriend van mijn oom) die is omgekomen in deze "ramp". Weet niet echt wat ik er van moet denken om eerlijk te zijn..
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Flammie het volgende:
Ik lees dit topic ook maar even mee. Ik vind het interessant, ken iemand (niet persoonlijk dus dat spreekt tegen me.. verre vriend van mijn oom) die is omgekomen in deze "ramp". Weet niet echt wat ik er van moet denken om eerlijk te zijn..
Nee. Dat zeg ik niet jokkebrok. Ik vind het gek waarom de holocaust NIET mag en dit wel. Voor mij mag dit gewoon besproken worden hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat weet je wel, want je vond net nog in FB dat het niet besproken zou mogen worden.
Ik ben blij dat je het geen complotfeit noemt.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Terecht het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk hoor, het officiele verhaal is in feite een complottheorie.
Kijk!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:50 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee. Dat zeg ik niet jokkebrok. Ik vind het gek waarom de holocaust NIET mag en dit wel. Voor mij mag dit gewoon besproken worden hoorVind het zelfs een interessante gedachtengang.
Hoger dan..quote:Op maandag 24 januari 2011 22:52 schreef Michielos het volgende:
Een theorie staat hoger als feit, een theorie is een concept van niet te weerleggen of falsificeerbare feiten. De hele 9-11 theorie is dus ook helemaal geen theorie maar enkel een hypothese. Tot dusver mag het nog geeneens een theorie of überhaupt een feit genoemd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |