Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik heb alleen all stars maar koop gewoon een paar gympjes met witte zolenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, er wordt niet persé gevaren, maar het is sowieso wel fijn om een regenpak ofzo te hebben. Binnen weinig ruimte om echt wat te doen, dus ook als je in de haven ligt ben je veel buitenHangt een beetje van de wind af of we zeilen of niet
![]()
Heb je geen sportschoenen ofzo? Met lichte zolen?
Ik heb nog wel een hele bak met diskettes met MSX-spellen staan hier.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vroeg dus mijn ma de eerste keer ook
[..]
Ik weet niet of de onze nog hier is
Dan mag je niet mee, want dat is gevaarlijk.quote:
Yayquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb alleen all stars maar koop gewoon een paar gympjes met witte zolen
Ja, ben al weken bezig met een regenpak maar niemand in de KSC helpt mij
Maar dat gaat goed komen hoor. Tegen die tijd heb ik er wel een![]()
Ik heb nog wel een hoop spelletjes van MSX ergens zoals Tennis, Circus Charlie, Athletic Land, Kings Valley I en II, Hyper Olympics I, II en III en nog veel meerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een hele bak met diskettes met MSX-spellen staan hier.
Die wilde ik ooit naar de pc overzetten om met een emulator te gaan spelen, maar mijn diskettestations gingen stuk.
Weet ik niet eigenlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:33 schreef Pien85 het volgende:
YayWaarom wil niemand je helpen met een regenpak?
Regenpakken zijn haske handigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk![]()
Misschien vinden ze het stom
En kloarquote:
Vind ik stomquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan mag je niet mee, want dat is gevaarlijk.
[..]
YayWaarom wil niemand je helpen met een regenpak?
Ik zou het ook niet wetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk![]()
Misschien vinden ze het stom
Kings Valley II heb ik meerdere keren uitgespeeldquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een hoop spelletjes van MSX ergens zoals Tennis, Circus Charlie, Athletic Land, Kings Valley I en II, Hyper Olympics I, II en III en nog veel meer
Toen al cheaten hèquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kings Valley II heb ik meerdere keren uitgespeeld.
BOELEBAL ... code om bij begin meteen naar laatste level te gaan.
die heb ik er hier volgend mij nog liggenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die wilde ik ooit naar de pc overzetten om met een emulator te gaan spelen, maar mijn diskettestations gingen stuk.
Als je straks allebei je voetjes open hebt liggen en brandwonden op je voetzolen hebt vindt je dat waarschijnlijk veel stommerquote:
Ja, dat lijkt mij ook maar ik hoor hier alleen maar geklaag eroverquote:
Het is van alle tijdquote:
Nog nooit last van gehadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als je straks allebei je voetjes open hebt liggen en brandwonden op je voetzolen hebt vindt je dat waarschijnlijk veel stommer
Ik ben blij met mijn regenpakquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook maar ik hoor hier alleen maar geklaag erover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel veel uitprinten![]()
![]()
En toch moet je schoenen aanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is van alle tijd
[..]
Nog nooit last van gehad
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:36 schreef pgrferrari het volgende:
Spelletjesmeet FTW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel veel uitprinten![]()
Ik wil KSCpoly voor de spelletjesmeet
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Dat deed ik vroeger bij SuperMarioKart omdat ik 150cc maar niet kon halenquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:36 schreef pgrferrari het volgende:
Spelletjesmeet FTW:Hup, aan de slag er meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel veel uitprinten![]()
Ik had ook Boulder Dash en nog veeeeeeeeeeel meer. Heb ergens die spelletjes allemaal op emulators. Ook Arcade trouwensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kings Valley II heb ik meerdere keren uitgespeeld.
BOELEBAL ... code om bij begin meteen naar laatste level te gaan.
Die codes kreeg je gewoon na ieder gespeeld levelquote:
Dat zou ik ook zijn als ik er eentje had maar vooralsnog is het een wild goose chasequote:
Gewoon kopenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zijn als ik er eentje had maar vooralsnog is het een wild goose chase![]()
Lemmingsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had ook Boulder Dash en nog veeeeeeeeeeel meer. Heb ergens die spelletjes allemaal op emulators. Ook Arcade trouwens
Dat is niet te koop hier zoals in Nederlandquote:
PGRquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe ik wel als mijn ouders er niet zijn
Lemmingsquote:
Lijkt me wel zo handigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe ik wel als mijn ouders er niet zijn
Vast welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet te koop hier zoals in Nederland
Jaaah ik ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lemmingsecht vaak gespeeld dat spel
Kom je daar nu pas achter, we hebben er zelf al eens eentje gemaaktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:40 schreef pgrferrari het volgende:
Trouwens, valt wel erg veel te printen.
Geld, kanskaarten enzo.
Wil je a.u.b. van mijn dak afgaan, of ben jij het deze keer niet?quote:
Ik dus om de msx, snes, gewoon de pcquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaah ik ookOp spele.nl want dat was voor de tijd dat ik mijn NintendoDS had
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:42 schreef Stuart het volgende:
Ik speel tegenwoordig geen spelletjes meer
Vooral te verslavend en dan blijf ik de hele nacht spelenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook nietTerwijl het eigenlijk best leuk is/was
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter, we hebben er zelf al eens eentje gemaakt
Herkenbaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vooral te verslavend en dan blijf ik de hele nacht spelen
Neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wil je a.u.b. van mijn dak afgaan, of ben jij het deze keer niet?
Ook geen vieze spelletjes?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:42 schreef Stuart het volgende:
Ik speel tegenwoordig geen spelletjes meer
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
De kinder editie al eens na gemaakt, ik had hem niet en wou hem ook hebben
Nee, die is zichzelf aan het snijden.quote:
Dan ben ik het togquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, die is zichzelf aan het snijden.
heb wel een usb floppy drive voor jequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ST![]()
Hoe was het bij de kinderboerderij
Dat post ik in 2 maandenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:49 schreef RockNijntje het volgende:
Je zit trouwens net over je 20000 posts heen PGR
Na, MSX-floppy's hadden ook andere indeling (helft van de capaciteit geloof ik), en mogelijk dat de diskdrives juist daardoor de geest gavenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb wel een usb floppy drive voor je
waar net hart van vol is of zoquote:
Oh?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:49 schreef RockNijntje het volgende:
Je zit trouwens net over je 20000 posts heen PGR
Ik heb heel kleine oortjes hoorquote:
Stuquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:46 schreef Stuart het volgende:
Ik wil wel gekke spelletjes spelen hoor ST![]()
Neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:49 schreef DaMart het volgende:
Zou een PS3 ook een scartaansluiting hebben?.
Mijn eerste MSX draaide nog op cassette bandjesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na, MSX-floppy's hadden ook andere indeling (helft van de capaciteit geloof ik), en mogelijk dat de diskdrives juist daardoor de geest gaven.
gaat ie stuk gaat ie stuk sim-pelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na, MSX-floppy's hadden ook andere indeling (helft van de capaciteit geloof ik), en mogelijk dat de diskdrives juist daardoor de geest gaven.
Die van mij ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn eerste MSX draaide nog op cassette bandjes
word je dik van!!!!!quote:
Ik klikte verkeerd en toen zag ik hetquote:
Gewoon hier een beetje hangenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het was ehm..koud![]()
Maar we zijn daarna ook naar de winkels geweest, lekker bij de bakker brood gehaald en bij de kaaswinkel kaas gehaald en ik kreeg een zakje warme cashews van meneer taarten Thijs een plakje kaas van de kaasmeneer..toen naar de slager, kreeg Thijs een plakje worst, toen naar de speelgoedwinkel, kreeg Thijs een auto en nieuwe dvdtjes en toen gingen we hard rennen op de rolbanden (roltrappen maar dan zonder tredes) en heul hard lachen
![]()
![]()
Hoe is jouw dag?
Jammer, ik heb nog een scartingang op de tv over, mocht ik zo'n ding ooit willen kopenquote:
Ik weet het eigk niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer, ik heb nog een scartingang op de tv over, mocht ik zo'n ding ooit willen kopen.
Wel geel-rood-witte tulpstekkers toch?
Is 't ookquote:
mijn tv heeft geen hdmiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet het eigk niet.
Ik zeg nou wel dat ie geen scart heeft, maar als ie die kleuren tulpen heeft zit er meestal zoon verlengstuk op en dat is wel scart.
maar ik heb ps3 op hmdi.
Verkopenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is 't ook![]()
Ik hou van zeilen
ereader laden duurt lang
Is dat alleen de eerste keer dat het laden zo lang duurtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is 't ook![]()
Ik hou van zeilen
ereader laden duurt lang
Neequote:
Nja, zo lang duurt het eigenlijk niet, maar ik ben ongeduldigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat alleen de eerste keer dat het laden zo lang duurt
Het lijkt mij heel leuk![]()
8000 pagina'squote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nja, zo lang duurt het eigenlijk niet, maar ik ben ongeduldig3 uur laden, dan issie vol en kun je 8000pagina's lezen
Ik heb geen computer hokquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ben mn computer hok aan het opruimen uit mesten sjees wat een zooi
Ik was bang dat het alleen maar hier zo wasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Dan had je een roze moeten kopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet ik.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
25?quote:
Mijn computerhok is tevens mijn slaapkamer/studeerkamerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Nou, kleine boekjes toch? Tenzij je boeken leest van 800 pagina's per stukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
25?eh... nee
Maar toch wel fijn, vakantie en ik hoef 'm de hele vakantie niet op te laden als ie vol is als we weg gaan
Ik zeg maar niks over wat ik hebquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:56 schreef Stuart het volgende:
Ik heb alleen een laptop, een BB en een iPhone en verder niets
Ik heb een laptop, en een ereader en een samsung star mini... en volgende week weer 2 laptopsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:56 schreef Stuart het volgende:
Een BB én een iPhone nog welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:56 schreef Stuart het volgende:
Woohooquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb een laptop, en een ereader en een samsung star mini... en volgende week weer 2 laptops
ja, 300/400 pagina's, soms meer, heb ook boeken met ruim 1000 pagina'squote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, kleine boekjes toch? Tenzij je boeken leest van 800 pagina's per stuk
Ik lees meestal maar boekjes van 300/400 pagina's
waarsch ook geen eigenhuis en eigen hypotheekquote:
Waarom niet johquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks over wat ik heb
Kom ik aan met alleen maar mijn Pc, Laptop en Xperia x10 mini proquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:56 schreef Stuart het volgende:
en ik maar nog minder denk ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks over wat ik heb
De BB is al 2 jaar oud hoor en de iPhone 3 maanden. De BB is nu een 2e phonequote:
Ik ben gek op lezen maar een boek van 1000 pagina's moet wel heeeeeeel goed zijn wil ik dat lezenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
ja, 300/400 pagina's, soms meer, heb ook boeken met ruim 1000 pagina'sdan kom ik niet op 25 boeken
Handigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
De BB is al 2 jaar oud hoor en de iPhone 3 maanden. De BB is nu een 2e phone
Bis Later Toekwousquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:59 schreef Toekito het volgende:
Ik ben kapot na weer een dag klussen. Nu ff gauw naar de stad en dan slapen
Helaas niet neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
waarsch ook geen eigenhuis en eigen hypotheek
PC en laptop, waaromquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom ik aan met alleen maar mijn Pc, Laptop en Xperia x10 mini pro
Slaap lekker alvastquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:59 schreef Toekito het volgende:
Ik ben kapot na weer een dag klussen. Nu ff gauw naar de stad en dan slapen
Het schervengericht is errug goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben gek op lezen maar een boek van 1000 pagina's moet wel heeeeeeel goed zijn wil ik dat lezen
Specs? Misschien wel om weg te gevenquote:
Ik begrijpquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laptop toen voor school gekocht en de pc had ik toen net
-PS3quote:
Weggeven? Neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Specs? Misschien wel om weg te geven
Ik lees alleen maar Engelstalige boekenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het schervengericht is errug goeden 1051 pagina's
Ik vergeet mijn Gameboy Colorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
-PS3
-Xbox360 slim
-Nintendo DS Lite
-Laptop
-Desktop
-iPod Touch
-Samsung star
-Panasonic Viera
-Mac G4
Zo
Je geeft een hoop geld uit aan spelletjes voor de PS3 en Xboxquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
-PS3
-Xbox360 slim
-Nintendo DS Lite
-Laptop
-Desktop
-iPod Touch
-Samsung star
-Panasonic Viera
-Mac G4
Zo
Heb ik ook van meer dan 1000 pagina'squote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar Engelstalige boeken
Nee, ik bedoel dus dat ik het dan koop en dat ik het dan weggeef gekkiequote:
Ik heb de DS Lite nooit gehadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
-PS3
-Xbox360 slim
-Nintendo DS Lite
-Laptop
-Desktop
-iPod Touch
-Samsung star
-Panasonic Viera
-Mac G4
Zo
Oh, nou dat magquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dus dat ik het dan koop en dat ik het dan weggeef gekkie
Laptop kopen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb de DS Lite nooit gehadDe andere 2 wel
Verder heb ik uhm een eigen computer
En beneden staat ook nog een computer, enne ik heb een Sony Ericsson Vivaz Pro (die nu naar de reparatie is) En géén laptop
Maar wat zijn de specs, leeftijd, merk en prijs danquote:
Ben blij met mijn computerquote:
Ik koop games in de uitverkoopquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je geeft een hoop geld uit aan spelletjes voor de PS3 en Xbox
Wat moet je met een laptop, PC en Mac
pc of laptop kopenquote:
Alvast sterkte voor de moeilijke tijd die je tegemoet gaatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
ik zit alleen wel binnen kort tijd zonder laptop
Afgelopen januari issie 2 geworden. Moederbord is afgelopen week vervangen, het is een targa, windows vista dr op, rest moet ik even nakijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar wat zijn de specs, leeftijd, merk en prijs dan
Had je geld over?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:04 schreef Stuart het volgende:
Ik heb vorig jaar een nieuwe laptop voor mijn mammie gekocht, een iPad voor mijn pappie en een iPhone 4 voor mijn zusje
Je wint gamesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik koop games in de uitverkoop![]()
En win ook redelijk wat aan games.
Laptop is nodig voor studie.
Desktop is 1 jaar oud maar altijd al 1 gehad.
Is fijn voor erbij.
Mac heb ik gekregen.
Ik ben nu al aan het oefenenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alvast sterkte voor de moeilijke tijd die je tegemoet gaat
Ik kan niet met geld omgaan en geef altijd heel dwaze kadootjesquote:
Oooh, een incompleet toetsenbordquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Afgelopen januari issie 2 geworden. Moederbord is afgelopen week vervangen, het is een targa, windows vista dr op, rest moet ik even nakijkenoh en de R is van t toetsenbord gevallen
Dat blijktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan niet met geld omgaan en geef altijd heel dwaze kadootjes
Ja hè, vond ik ook alquote:
Zo ben ik nu eenmaal. Ik gok niet, rook niet en ga niet zo heel veel uit of op idioot dure vakanties dus kan ook gewoon nog sparen hoorquote:
zou je dan toch eens niet voor een huis gaanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo ben ik nu eenmaal. Ik gok niet, rook niet en ga niet zo heel veel uit of op idioot dure vakanties dus kan ook gewoon nog sparen hoor
Succes ermeequote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik gaat weer verder met puin ruimen ...
Ja, maar dat geeft niet leuk weg danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen maar een R die er af is hoor
lik mijn eetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen maar een R die er af is hoor
pgfeaiquote:
Ik zou niets liever willen maar ik heb niet zoveel geld dat ik een flat hier kan kopen van £275,000quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
zou je dan toch eens niet voor een huis gaan
wat een afzetters daarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niets liever willen maar ik heb niet zoveel geld dat ik een flat hier kan kopen van £275,000
Dan moet je toch tegenwoordig al met een aanbetaling komen van 20% dus £55,000
Anders krijg je gewoon geen hypotheek. Dus je aanbetaling van £55,000 en dan nog de kosten zoals stamp duty en weet ik het wat. Nog inrichten, opknappen. Je hebt zomaar £75,000 nodig dan dus zeg maar 90,000 euro en dat heb ik nietquote:
Daar lijkt het wel opquote:
Ik vind het niksquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker he, ik val bijna in slaap
Ja. Tot maandagquote:
Ja, maar dat is hier maar 2 minuten lopen vandaan. Doe ik straks wel even. Paar lucky dips voor de UK Lotteryquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jij moest toch nog wat kopen?
Nou zeg. Tot maandag dan maarquote:
Heerlijkquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou zeg. Tot maandag dan maar
Je moet er van houden. Ik hou er niet van als ik op het forum komquote:
Ik staar al te lang naar mijn scherm dus ik ben pleitequote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:28 schreef Stuart het volgende:
Ik kom hier om te kletsen. Niet om naar mijn scherm te staren en hopen dat er iets gebeurd
Ik hou van jouquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Ik hou er niet van als ik op het forum kom
Tot later Trevquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik staar al te lang naar mijn scherm dus ik ben pleite![]()
Hij staart ook te lang naar zijn schermquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nu in de war
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nu in de war
Ja, sorryquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij staart ook te lang naar zijn scherm![]()
Dat doet hij zekerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij staart ook te lang naar zijn scherm![]()
je meent hetquote:
Ik kan er niets aan doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doet hij zeker
[..]
je meent het
Wel, anders zet ik dat toch niet openbaar op het forum neer gekkiequote:
Ohnee, dan heb je inderdaad helemaal gelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:34 schreef Stuart het volgende:
Wel, anders zet ik dat toch niet openbaar op het forum neer gekkie![]()
Daar heb ik geen tijd voor. Mensen willen dat ik hier gezellig kom postenquote:
Ik vind je ECHT liefquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohnee, dan heb je inderdaad helemaal gelijk
waarom, vind je het zo'n stom nummer?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:34 schreef Stuart het volgende:
Het is waarschijnlijk een vorm van SM dat ik dit liedje nu luister![]()
Ik jou ook hoor, anders zou ik dat toch niet zeggen?quote:
Nee, heel mooi maar sadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom, vind je het zo'n stom nummer?
Mijne was ergens in een PUB-SC ofzo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:36 schreef Stuart het volgende:
Mijn eerste naamtopic
[TAL SC #1035] Stutuuuuuuuuuuuuuuuut
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik jou ook hoor, anders zou ik dat toch niet zeggen?
Ik roep dat bij elk naamtopic joh. Ik heb er minstens 100quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijne was ergens in een PUB-SC ofzo.
Omdat ik er niet vrolijk van word dus het doet dan pijn op een andere manier zeg maarquote:
Kusje op je sip danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat ik er niet vrolijk van word dus het doet dan pijn op een andere manier zeg maar
100quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik roep dat bij elk naamtopic joh. Ik heb er minstens 100
Mag ik niet even wat drinken pakken of zo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:38 schreef Stuart het volgende:
Ja hoor, flikker me maar in de negeerhoek als een stuk oud speelgoed waar je op bent uitgekeken
Niet zonder dat te meldenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik niet even wat drinken pakken of zo?
Het is bijna nooit zomaar ineensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:41 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn moeder had net een woede-uitbarsting, zomaar ineens, ik vind het best eng
Meestal is het niet "zomaar"quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:41 schreef RockNijntje het volgende:
Hier wel, serieus...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is bijna nooit zomaar ineens
Scaryquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:41 schreef RockNijntje het volgende:
Precies, hier meld je ALLES ALLES ALLESquote:
Ligt niet aan jou hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet zeker dat ik er niks mee te maken heb (ze is net pas thuis) maar het voelt wel zo![]()
Ook gezocht op Stu en zoals net Stuuutuuuu bladie blaquote:
Lekker badderen. Tot laterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga in bad, de plaats der rust en vredeDoei mensen
![]()
Nee. maar ik tel bij mijn naamtopics ook nooit de fout geschreven of "myr" topics.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook gezocht op Stu en zoals net Stuuutuuuu bladie bla
Geniet er vanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga in bad, de plaats der rust en vredeDoei mensen
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou zeg. Tot maandag dan maar
JIJ zei het zelf hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Ik merk wel weer hoe welkom ik hier ben.
Nee, meestal is er wel een aanleiding. En een hoop opgekropte frustratie erachterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is bijna nooit zomaar ineens
Nuuuuut!quote:
Okay, maar Stu telt wel en dat zijn er ook wel een aantal natuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. maar ik tel bij mijn naamtopics ook nooit de fout geschreven of "myr" topics.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:50 schreef MPG het volgende:
Nuuuuut!
Ik zei dat ik weekend heb tot maandag!
Niet dat ik dat zonder Koffie (SC) door ga brengen![]()
....
quote:
Ja, dat slaat dus terug op het 'Weekendquote:
Ga dan naar buiten, een blokje lopen ofzoquote:
koop een levenquote:
Oh, echt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:54 schreef MPG het volgende:
Ja, dat slaat dus terug op het 'Weekend' in de quote
.
Ja, ik ga zo maar even loten kopenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga dan naar buiten, een blokje lopen ofzo.
Ga dan ook niet in een tokkies buurt wonenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koop een leven
zoo. terug van shoppen..
wat een stel tokkies wonen er hier in de buurt zeg!
groooooot vermaak!
wisten jullie bijv dat het meervoud van politie politie's is??
Hey Barrquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koop een leven
zoo. terug van shoppen..
groooooot vermaak!
Neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koop een leven
zoo. terug van shoppen..
groooooot vermaak!
Zou ik dan een tokkie-kind hebben, Thijs zegt ook polities..of eigenlijk polelities...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee!
Ik dacht altijd dat dat 'wouten' was![]()
..
Copsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou ik dan een tokkie-kind hebben, Thijs zegt ook polities..of eigenlijk polelities...
heheh.. maar er is een verschil tussen een kind en een middelbare rokende vrouw in tijgerprint legging..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou ik dan een tokkie-kind hebben, Thijs zegt ook polities..of eigenlijk polelities...
oh, ja, dat zijn inderdaad allemaal tokkies.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. maar er is een verschil tussen een kind en een middelbare rokende vrouw in tijgerprint legging..
Gezellig buurtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. maar er is een verschil tussen een kind en een middelbare rokende vrouw in tijgerprint legging..
OHNOES!!!!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuw lievelingswoord: absoluut!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
OHNOES!!!!!!
Nee! Toch? Thijs wordt toch goed opgevoed door zijn mama? Toch? Jij bent toch een goede mama? Toch?
!
ik dacht dat ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee!
Ik dacht altijd dat dat 'wouten' was![]()
..
Bij Bar in de wijk zingen ze allemaal dit:quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ja, dat zijn inderdaad allemaal tokkies.
wedden dat ze nog een uitkering heeft ook?
stiekem val jij ook gewoon op tijgerprintleggings hequote:
mweh.. is het winkelcentrum hier in de buurt..is groooot winkelcentrum, dus half den haag komt hier..quote:
Woon jij in Den Haagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. is het winkelcentrum hier in de buurt..is groooot winkelcentrum, dus half den haag komt hier..
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuw lievelingswoord: absoluut!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
stiekem val jij ook gewoon op tijgerprintleggings he
nee rijswijk... maar den haag ligt op 200 m..quote:
Goed bezig Bosquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
Net bijna 2 uur met de begeleiding beziggeweest![]()
Maar mijn kamer is nu weer behoorlijk schoon
bossiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
Is dat zo dichtbij johquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee rijswijk... maar den haag ligt op 200 m..
Hey Bosquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
Bosquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
Goed bezig, Bos!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |