Ik heb heel kleine oortjes hoorquote:
Stuquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:46 schreef Stuart het volgende:
Ik wil wel gekke spelletjes spelen hoor ST![]()
Neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:49 schreef DaMart het volgende:
Zou een PS3 ook een scartaansluiting hebben?.
Mijn eerste MSX draaide nog op cassette bandjesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na, MSX-floppy's hadden ook andere indeling (helft van de capaciteit geloof ik), en mogelijk dat de diskdrives juist daardoor de geest gaven.
gaat ie stuk gaat ie stuk sim-pelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na, MSX-floppy's hadden ook andere indeling (helft van de capaciteit geloof ik), en mogelijk dat de diskdrives juist daardoor de geest gaven.
Die van mij ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn eerste MSX draaide nog op cassette bandjes
word je dik van!!!!!quote:
Ik klikte verkeerd en toen zag ik hetquote:
Gewoon hier een beetje hangenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het was ehm..koud![]()
Maar we zijn daarna ook naar de winkels geweest, lekker bij de bakker brood gehaald en bij de kaaswinkel kaas gehaald en ik kreeg een zakje warme cashews van meneer taarten Thijs een plakje kaas van de kaasmeneer..toen naar de slager, kreeg Thijs een plakje worst, toen naar de speelgoedwinkel, kreeg Thijs een auto en nieuwe dvdtjes en toen gingen we hard rennen op de rolbanden (roltrappen maar dan zonder tredes) en heul hard lachen
![]()
![]()
Hoe is jouw dag?
Jammer, ik heb nog een scartingang op de tv over, mocht ik zo'n ding ooit willen kopenquote:
Ik weet het eigk niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer, ik heb nog een scartingang op de tv over, mocht ik zo'n ding ooit willen kopen.
Wel geel-rood-witte tulpstekkers toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |