Heb ik ook van meer dan 1000 pagina'squote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar Engelstalige boeken
Nee, ik bedoel dus dat ik het dan koop en dat ik het dan weggeef gekkiequote:
Ik heb de DS Lite nooit gehadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
-PS3
-Xbox360 slim
-Nintendo DS Lite
-Laptop
-Desktop
-iPod Touch
-Samsung star
-Panasonic Viera
-Mac G4
Zo
Oh, nou dat magquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dus dat ik het dan koop en dat ik het dan weggeef gekkie
Laptop kopen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb de DS Lite nooit gehadDe andere 2 wel
Verder heb ik uhm een eigen computer
En beneden staat ook nog een computer, enne ik heb een Sony Ericsson Vivaz Pro (die nu naar de reparatie is) En géén laptop
Maar wat zijn de specs, leeftijd, merk en prijs danquote:
Ben blij met mijn computerquote:
Ik koop games in de uitverkoopquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je geeft een hoop geld uit aan spelletjes voor de PS3 en Xbox
Wat moet je met een laptop, PC en Mac
pc of laptop kopenquote:
Alvast sterkte voor de moeilijke tijd die je tegemoet gaatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
ik zit alleen wel binnen kort tijd zonder laptop
Afgelopen januari issie 2 geworden. Moederbord is afgelopen week vervangen, het is een targa, windows vista dr op, rest moet ik even nakijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar wat zijn de specs, leeftijd, merk en prijs dan
Had je geld over?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:04 schreef Stuart het volgende:
Ik heb vorig jaar een nieuwe laptop voor mijn mammie gekocht, een iPad voor mijn pappie en een iPhone 4 voor mijn zusje
Je wint gamesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik koop games in de uitverkoop![]()
En win ook redelijk wat aan games.
Laptop is nodig voor studie.
Desktop is 1 jaar oud maar altijd al 1 gehad.
Is fijn voor erbij.
Mac heb ik gekregen.
Ik ben nu al aan het oefenenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alvast sterkte voor de moeilijke tijd die je tegemoet gaat
Ik kan niet met geld omgaan en geef altijd heel dwaze kadootjesquote:
Oooh, een incompleet toetsenbordquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Afgelopen januari issie 2 geworden. Moederbord is afgelopen week vervangen, het is een targa, windows vista dr op, rest moet ik even nakijkenoh en de R is van t toetsenbord gevallen
Dat blijktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan niet met geld omgaan en geef altijd heel dwaze kadootjes
Ja hè, vond ik ook alquote:
Zo ben ik nu eenmaal. Ik gok niet, rook niet en ga niet zo heel veel uit of op idioot dure vakanties dus kan ook gewoon nog sparen hoorquote:
zou je dan toch eens niet voor een huis gaanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo ben ik nu eenmaal. Ik gok niet, rook niet en ga niet zo heel veel uit of op idioot dure vakanties dus kan ook gewoon nog sparen hoor
Succes ermeequote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik gaat weer verder met puin ruimen ...
Ja, maar dat geeft niet leuk weg danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen maar een R die er af is hoor
lik mijn eetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen maar een R die er af is hoor
pgfeaiquote:
Ik zou niets liever willen maar ik heb niet zoveel geld dat ik een flat hier kan kopen van £275,000quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
zou je dan toch eens niet voor een huis gaan
wat een afzetters daarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niets liever willen maar ik heb niet zoveel geld dat ik een flat hier kan kopen van £275,000
Dan moet je toch tegenwoordig al met een aanbetaling komen van 20% dus £55,000
Anders krijg je gewoon geen hypotheek. Dus je aanbetaling van £55,000 en dan nog de kosten zoals stamp duty en weet ik het wat. Nog inrichten, opknappen. Je hebt zomaar £75,000 nodig dan dus zeg maar 90,000 euro en dat heb ik nietquote:
Daar lijkt het wel opquote:
Ik vind het niksquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker he, ik val bijna in slaap
Ja. Tot maandagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |