Wat een onzinquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:09 schreef DragonFire het volgende:
De naam klinkt wel betrouwbaar, zal dus wel goed zitten.
Net als Dirk Scheeringa zeker?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:09 schreef DragonFire het volgende:
De naam klinkt wel betrouwbaar, zal dus wel goed zitten.
Niettus!quote:
Bij geen van beide. Ik zou eerst uitzoeken of het een betrouwbare shop is, ongeacht de naamquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:27 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Niettus!
Waar zou jij liever bestellen bij GoedkoopHardwareKopenBijHarry.nl of Hardware.nl?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bij geen van beide. Ik zou eerst uitzoeken of het een betrouwbare shop is, ongeacht de naam
Nee je moet kiezen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bij geen van beide. Ik zou eerst uitzoeken of het een betrouwbare shop is, ongeacht de naam
quote:
Bij die eerste durft de ondernemer zijn naam erbij te zetten en de tweede is hopeloos anoniem. Iedereen weet toch dat je dan bij Harry moet zijn?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:27 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Niettus!
Waar zou jij liever bestellen bij GoedkoopHardwareKopenBijHarry.nl of Hardware.nl?
Blijkbaar wel gezien die review linkjes. Echter bij betrouwbare winkeliers moet het geen probleem zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:47 schreef tinoz het volgende:
Ik heb ze vandaag wéér gemaild..
Hopelijk hoor ik maandag iets !
Is zoiets als dit normaal ?
dus ik heb ze mijn rekeningnummer gemaildquote:Geachte
Helaas hebben wij nog niet uw bankgegevens mogen ontvangen. Deze hebben wij nodig om de terugboeking te kunnen behandelen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons deze te mailen?
Met vriendelijke groet,
Ramona Thiele
Na de terugboeking doen. Er zit nu weer schot in de zaak, nu hopen dat je het geld snel hebt en daarna je verhaal doen. Anders heb je kans dat die lui zich aangevallen voelen en dan kan het nog langer duren.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:09 schreef tinoz het volgende:
eindelijk een mail terug gehad. Niet van de contactpersoon, maar toch eindelijk een teken van leven !
Ik heb via telebankieren het geld overgemaakt maar toch vragen ze om mijn rekening nummer![]()
Dit is wat ze mij mailde :
[..]
dus ik heb ze mijn rekeningnummer gemaild
Zou ik nog iets moeten doen of zeggen over de lange duur ? Of kan ik dat beter ná de terugboeking doen ?
Alternate.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:42 schreef funrider het volgende:
In het vervolg daar niet meer bestellen lijkt me. Als ik de gemiddelde rating bij Tweakers shopwatch zie is die niet best.
http://tweakers.net/shopreview/4170/hardware-punt-nl.html
Voortaan eerst even shopreview van Tweakers checken hoe ervaringen zijn.
Ik ben zelf wel te spreken over Informatique qua support en prijzen.
Volgens mij kunnen ze prima zien waar het vandaan gekomen is, en het ook zo weer terugstorten. Maar goed.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:08 schreef THEFXR het volgende:
Ik zou er naar toe rijden ze hebben dat geld al 2 maanden en smoesjes, "van we hebben je reknr niet" zou ik niet in trappen.
klopt ja,maar ts wil zijn geld eindelijk eens terug naar 2 maanden en terecht.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef Jo0Lz het volgende:
Eerst onderzoeken, als je nog nooit van een webshop gebruik gemaakt hebt, lijkt mij de moraal van het verhaal...
Dien officieel een klacht in bij hardware.nl en vertel dat, mocht het geld nu niet binnen een week op je rekening staan, je het geschil voorlegt aan thuiswinkel.org.quote:
Als TS via ideal 't geld heeft overgemaakt kan de webshop het originele bankrekeningnummer niet achterhalen, dus dat zou wel kunnen kloppen.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze prima zien waar het vandaan gekomen is, en het ook zo weer terugstorten. Maar goed.
Eerst onderzoeken, als je nog nooit van een webshop gebruik gemaakt hebt, lijkt mij de moraal van het verhaal...
En zo lijkt de naam natuurlijk op iedere website genaamd 'hardware."+extensie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef Hiya het volgende:
Ik krijg er een vieze smaak in m'n mond van aangezien hun naam wel erg veel lijkt op een goede bekende review site namelijk hardware.info
Maar niet iedere website genaamd 'hardware.'+extensie heeft de naam een toonaangevende reviewsite te zijn (en daarmee een betrouwbare uitstraling te hebben). 'Vieze smaak' is inderdaad wat overtrokken, ik geloof niet dat hardware.nl bewust die naam heeft gekozen om de indruk te wekken gelieerd te zijn aan de reviewsite.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 07:29 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
En zo lijkt de naam natuurlijk op iedere website genaamd 'hardware."+extensie.
Vanwaar de vieze smaak?
ik denk dat je blij mag zijn als je je eigen bedrag terug krijgt! die gasten zijn echt niet te vertrouwen, ze komen geen enkele belofte na.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:27 schreef tinoz het volgende:
okay
ff denken , dat is ongeveer 3 % van 300 ? dat is een kleine 10¤ ?
Is dit ook echt mogelijk ? moet ik dan niet allerlei vage dingen gaan regelen ?
hoe weet je dat ?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat je blij mag zijn als je je eigen bedrag terug krijgt! die gasten zijn echt niet te vertrouwen, ze komen geen enkele belofte na.
wat een teringsmoes, alsof het bedrijf uit honderden mensen bestaat!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:13 schreef tinoz het volgende:
Mijn persoonlijk begeleidster heeft net gebeld en "de mensen van de juiste afdeling waren er niet"
Ze moest morgen terugbellen
Ja vast, da's 36% op jaarbasis, wat had je nu zelf gedacht?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:27 schreef tinoz het volgende:
okay
ff denken , dat is ongeveer 3 % van 300 ? dat is een kleine 10¤ ?
Is dit ook echt mogelijk ? moet ik dan niet allerlei vage dingen gaan regelen ?
Ook voor het missen van gezond verstand en een overdosis naïviteit? Want denk je nou echt dat je morgen teruggebeld wordt? Dat mens had gewoon geen zin in een gesprek en houdt je dus aan het lijntje.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef tinoz het volgende:
Weet ik dah ! Ben een klas terug gezet ooit voor rekenen![]()
die jongen is nog jong, toen waren wij ook nog naïef.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ook voor het missen van gezond verstand en een overdosis naïviteit? Want denk je nou echt dat je morgen teruggebeld wordt? Dat mens had gewoon geen zin in een gesprek en houdt je dus aan het lijntje.
Dit hebben ze jou ook al gezegd vorige week, dus je bent nog geen stap verder!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef tinoz het volgende:
Mijn PB-er heeft vanochtend naar Hardware.nl gebeld en ze zeiden haar dat ze er achter aan zouden gaan
Het geld zou deze week op mijn rekening moeten staan Dat wordt dus afwachten
Jouw persoonlijke begeleider? Hoe moet ik dat zien?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef tinoz het volgende:
Mijn PB-er heeft vanochtend naar Hardware.nl gebeld en ze zeiden haar dat ze er achter aan zouden gaan
Het geld zou deze week op mijn rekening moeten staan Dat wordt dus afwachten
Het doet me een beetje denken aan een ander probleem ; ik had een externe Harddisck bij Dixons gekocht en die liet het afweten
Heb toen het apparaat terug gebracht en toen het gemaakt zou moeten zijn geweest kon ik de snoer nergens vinden.
De mensen bij de Dixons verwezen me door naar een vage website waar ik de adapter bestelde.
Een tijd na betaling heb ik maar contact met de mensen van die website opgenomen en bleken ze falliet te zijn gegaan
Dag geld !
Ik denk soms nog wel eens dat de mensen van Dixons dat expres zo geregeld hebben
De enige wie TS moet bellen, als hij nog steeds zijn geld niet terug heeft, is big frank.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:35 schreef 161084 het volgende:
nou hij bestaat wel degelijk. ik heb zojuist mijn bestelling ontvangen. Ik zou als ik jou was gewoon nog een keer bellen
Heeft geen zin, die zit in de bak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:47 schreef trancethrust het volgende:
[..]
De enige wie TS moet bellen, als hij nog steeds zijn geld niet terug heeft, is big frank.
Waar heb jij het over?quote:Fucking triest trouwens dat je je hiervoor aanmeldt. Heb je trouwens al gekeken of hardware.nl je laatste salaris al wel heeft overgemaakt?
Wat jammerquote:
Ik insinueer dat dat geschreven was door een medewerker van het bedrijf, eentje die liever geen slechte ervaringen online heeft staan. Getuige de edit geen slechte gok dunkt me.quote:[..]
Waar heb jij het over?
Ah, my bad, ik dacht even dat je 't tegen TS had. Maar inderdaad ...quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef trancethrust het volgende:
Ik insinueer dat dat geschreven was door een medewerker van het bedrijf, eentje die liever geen slechte ervaringen online heeft staan. Getuige de edit geen slechte gok dunkt me.
quote:Door ziekte van mijn college neem ik contact met u op.
U heeft een bestelling bij ons geplaatst die EOL is gegaan, u heeft ervoor gekozen om uw betaling retour te ontvangen. Dit is geen probleem.
Echter zou ik graag nog even uw bankgegevens ontvangen.
Met vriendelijke groet,
.......
Je Pb-er blijft bellen maar wie of wat is je Pb-er?quote:
dat is allemaal al gebeurd, ze hebben je al van alles belooft, je hebt al tig keer je bankrekening gegeven en je begeleider heeft al gebeld, niet meer bellen,maar mailen voor de eventuele latere juridische procedure!quote:
PB-er : Persoonlijk Begeleiderquote:Op zondag 6 februari 2011 14:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Je Pb-er blijft bellen maar wie of wat is je Pb-er?
Woon je in een internaat ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |