Wat een onzinquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:09 schreef DragonFire het volgende:
De naam klinkt wel betrouwbaar, zal dus wel goed zitten.
Net als Dirk Scheeringa zeker?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:09 schreef DragonFire het volgende:
De naam klinkt wel betrouwbaar, zal dus wel goed zitten.
Niettus!quote:
Bij geen van beide. Ik zou eerst uitzoeken of het een betrouwbare shop is, ongeacht de naamquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:27 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Niettus!
Waar zou jij liever bestellen bij GoedkoopHardwareKopenBijHarry.nl of Hardware.nl?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bij geen van beide. Ik zou eerst uitzoeken of het een betrouwbare shop is, ongeacht de naam
Nee je moet kiezen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bij geen van beide. Ik zou eerst uitzoeken of het een betrouwbare shop is, ongeacht de naam
quote:
Bij die eerste durft de ondernemer zijn naam erbij te zetten en de tweede is hopeloos anoniem. Iedereen weet toch dat je dan bij Harry moet zijn?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:27 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Niettus!
Waar zou jij liever bestellen bij GoedkoopHardwareKopenBijHarry.nl of Hardware.nl?
Blijkbaar wel gezien die review linkjes. Echter bij betrouwbare winkeliers moet het geen probleem zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:47 schreef tinoz het volgende:
Ik heb ze vandaag wéér gemaild..
Hopelijk hoor ik maandag iets !
Is zoiets als dit normaal ?
dus ik heb ze mijn rekeningnummer gemaildquote:Geachte
Helaas hebben wij nog niet uw bankgegevens mogen ontvangen. Deze hebben wij nodig om de terugboeking te kunnen behandelen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons deze te mailen?
Met vriendelijke groet,
Ramona Thiele
Na de terugboeking doen. Er zit nu weer schot in de zaak, nu hopen dat je het geld snel hebt en daarna je verhaal doen. Anders heb je kans dat die lui zich aangevallen voelen en dan kan het nog langer duren.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:09 schreef tinoz het volgende:
eindelijk een mail terug gehad. Niet van de contactpersoon, maar toch eindelijk een teken van leven !
Ik heb via telebankieren het geld overgemaakt maar toch vragen ze om mijn rekening nummer![]()
Dit is wat ze mij mailde :
[..]
dus ik heb ze mijn rekeningnummer gemaild
Zou ik nog iets moeten doen of zeggen over de lange duur ? Of kan ik dat beter ná de terugboeking doen ?
Alternate.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:42 schreef funrider het volgende:
In het vervolg daar niet meer bestellen lijkt me. Als ik de gemiddelde rating bij Tweakers shopwatch zie is die niet best.
http://tweakers.net/shopreview/4170/hardware-punt-nl.html
Voortaan eerst even shopreview van Tweakers checken hoe ervaringen zijn.
Ik ben zelf wel te spreken over Informatique qua support en prijzen.
Volgens mij kunnen ze prima zien waar het vandaan gekomen is, en het ook zo weer terugstorten. Maar goed.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:08 schreef THEFXR het volgende:
Ik zou er naar toe rijden ze hebben dat geld al 2 maanden en smoesjes, "van we hebben je reknr niet" zou ik niet in trappen.
klopt ja,maar ts wil zijn geld eindelijk eens terug naar 2 maanden en terecht.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef Jo0Lz het volgende:
Eerst onderzoeken, als je nog nooit van een webshop gebruik gemaakt hebt, lijkt mij de moraal van het verhaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |