Maar niet iedere website genaamd 'hardware.'+extensie heeft de naam een toonaangevende reviewsite te zijn (en daarmee een betrouwbare uitstraling te hebben). 'Vieze smaak' is inderdaad wat overtrokken, ik geloof niet dat hardware.nl bewust die naam heeft gekozen om de indruk te wekken gelieerd te zijn aan de reviewsite.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 07:29 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
En zo lijkt de naam natuurlijk op iedere website genaamd 'hardware."+extensie.
Vanwaar de vieze smaak?
ik denk dat je blij mag zijn als je je eigen bedrag terug krijgt! die gasten zijn echt niet te vertrouwen, ze komen geen enkele belofte na.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:27 schreef tinoz het volgende:
okay
ff denken , dat is ongeveer 3 % van 300 ? dat is een kleine 10¤ ?
Is dit ook echt mogelijk ? moet ik dan niet allerlei vage dingen gaan regelen ?
hoe weet je dat ?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat je blij mag zijn als je je eigen bedrag terug krijgt! die gasten zijn echt niet te vertrouwen, ze komen geen enkele belofte na.
wat een teringsmoes, alsof het bedrijf uit honderden mensen bestaat!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:13 schreef tinoz het volgende:
Mijn persoonlijk begeleidster heeft net gebeld en "de mensen van de juiste afdeling waren er niet"
Ze moest morgen terugbellen
Ja vast, da's 36% op jaarbasis, wat had je nu zelf gedacht?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:27 schreef tinoz het volgende:
okay
ff denken , dat is ongeveer 3 % van 300 ? dat is een kleine 10¤ ?
Is dit ook echt mogelijk ? moet ik dan niet allerlei vage dingen gaan regelen ?
Ook voor het missen van gezond verstand en een overdosis naïviteit? Want denk je nou echt dat je morgen teruggebeld wordt? Dat mens had gewoon geen zin in een gesprek en houdt je dus aan het lijntje.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef tinoz het volgende:
Weet ik dah ! Ben een klas terug gezet ooit voor rekenen![]()
die jongen is nog jong, toen waren wij ook nog naïef.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ook voor het missen van gezond verstand en een overdosis naïviteit? Want denk je nou echt dat je morgen teruggebeld wordt? Dat mens had gewoon geen zin in een gesprek en houdt je dus aan het lijntje.
Dit hebben ze jou ook al gezegd vorige week, dus je bent nog geen stap verder!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef tinoz het volgende:
Mijn PB-er heeft vanochtend naar Hardware.nl gebeld en ze zeiden haar dat ze er achter aan zouden gaan
Het geld zou deze week op mijn rekening moeten staan Dat wordt dus afwachten
Jouw persoonlijke begeleider? Hoe moet ik dat zien?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef tinoz het volgende:
Mijn PB-er heeft vanochtend naar Hardware.nl gebeld en ze zeiden haar dat ze er achter aan zouden gaan
Het geld zou deze week op mijn rekening moeten staan Dat wordt dus afwachten
Het doet me een beetje denken aan een ander probleem ; ik had een externe Harddisck bij Dixons gekocht en die liet het afweten
Heb toen het apparaat terug gebracht en toen het gemaakt zou moeten zijn geweest kon ik de snoer nergens vinden.
De mensen bij de Dixons verwezen me door naar een vage website waar ik de adapter bestelde.
Een tijd na betaling heb ik maar contact met de mensen van die website opgenomen en bleken ze falliet te zijn gegaan
Dag geld !
Ik denk soms nog wel eens dat de mensen van Dixons dat expres zo geregeld hebben
De enige wie TS moet bellen, als hij nog steeds zijn geld niet terug heeft, is big frank.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:35 schreef 161084 het volgende:
nou hij bestaat wel degelijk. ik heb zojuist mijn bestelling ontvangen. Ik zou als ik jou was gewoon nog een keer bellen
Heeft geen zin, die zit in de bak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:47 schreef trancethrust het volgende:
[..]
De enige wie TS moet bellen, als hij nog steeds zijn geld niet terug heeft, is big frank.
Waar heb jij het over?quote:Fucking triest trouwens dat je je hiervoor aanmeldt. Heb je trouwens al gekeken of hardware.nl je laatste salaris al wel heeft overgemaakt?
Wat jammerquote:
Ik insinueer dat dat geschreven was door een medewerker van het bedrijf, eentje die liever geen slechte ervaringen online heeft staan. Getuige de edit geen slechte gok dunkt me.quote:[..]
Waar heb jij het over?
Ah, my bad, ik dacht even dat je 't tegen TS had. Maar inderdaad ...quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef trancethrust het volgende:
Ik insinueer dat dat geschreven was door een medewerker van het bedrijf, eentje die liever geen slechte ervaringen online heeft staan. Getuige de edit geen slechte gok dunkt me.
quote:Door ziekte van mijn college neem ik contact met u op.
U heeft een bestelling bij ons geplaatst die EOL is gegaan, u heeft ervoor gekozen om uw betaling retour te ontvangen. Dit is geen probleem.
Echter zou ik graag nog even uw bankgegevens ontvangen.
Met vriendelijke groet,
.......
Je Pb-er blijft bellen maar wie of wat is je Pb-er?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |