Je kan als student ook geen bontkraag meer betalen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan niet, jij doet uni, dus je kan geen bontkraagje zijn.
Hoe raad je het zo!quote:
Ja, goed punt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan als student ook geen bontkraag meer betalen!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Wanneer stop jij met condooms?
Ik ben nu al verbaasd over de reactie's.... Is het echt zo dat het merendeel gewoon zonder test gaat batsen zonder condoom??
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Serieus?? Had jou toch wel verstandiger ingeschat?
Lust is meestal sterker dan het verstand.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben nu al verbaasd over de reactie's.... Is het echt zo dat het merendeel gewoon zonder test gaat batsen zonder condoom??
ow, en waar was dat dan, dan weet ik alvast 1 plek waar ik nooit wil gaan etenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo!
En de service was bagger. En het duurde lang. En "aan de toonbank betalen". Kom er nooit meer, smerige gooks.
Niet meestalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lust is meestal sterker dan het verstand.
Aachen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, en waar was dat dan, dan weet ik alvast 1 plek waar ik nooit wil gaan eten
ow, ik hoef me blijkbaar geen zorgen te maken. Ik weet niet eens waar aachen ligtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aachen.
Je hebt een ge-wel-dig sushirestaurant, dacht dat we daarheen gingen. Volgende keer dan maar weer.
Nu ik terug denk heb ik ook niet al te verstandig gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, ik hoef me blijkbaar geen zorgen te maken. Ik weet niet eens waar aachen ligt
Dit lijkt mij een uitgelezen kans voor jou om haar wat broodnodige topo bij te brengenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een mooie stad. Beetje duf qua stappen, maar zaterdag valt het mee.
Niet zonder beloning...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een uitgelezen kans voor jou om haar wat broodnodige topo bij te brengen
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet zonder beloning...
En daar schort het nogal aan bij la feminista
Doeiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:06 schreef cafpow het volgende:
maar goed lieve singles, ik ga ervandoor even pijama omwisselen voor normale kleding en daarna richting supermarkt![]()
spreek jullie later
Colombiaansen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistOh wacht ......
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistOh wacht ......
[..]
Doei
bye, byequote:
Sowieso Latina toch?quote:
--zo--quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |