Wat voor vrijwilligerswerk doe je?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ga straks weg om vrijwilligerswerk te doen, wat ik al 5 jaar doe.![]()
Gisteren ook gedaan alleen toen heb ik een spiegel aan gort gereden van het busje.
Lullig detail: die spiegel zat er net sinds gistermorgen op.![]()
En ik heb last van mijn mond.
Maar ik heb nog nooit gezeild dus weet niet wat ik dan moet doen enzoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ga je een keer met ons mee zeilen?
trevquote:
stuartquote:
Als je serious request had geluisterd dan had je dat nummer niet kunnen missenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik luister veel te weinig naar de radio dus.
Meestal download ik gewoon de dancesmash-cd's en kijk welke nummers ik wil bewaren daarvan.
's Winters haalt hij de boot uit het water, al was hij dat vorige winter vergeten. Zelfs de motor hing toen in het water, maar die had er geen schade van. Sterker nog, hij zette de bobine er in, sloot de accu aan en het ding startte in één keer. Dat was een goed motortjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, motor jatten ze jaMaar dingen als ondergoed, sokken, slaapzakken kun je prima laten liggen
's Winters wel even dr uit halen dan
Dat hoeft ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik heb nog nooit gezeild dus weet niet wat ik dan moet doen enzo
He GF!quote:
Dat is fijn jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
's Winters haalt hij de boot uit het water, al was hij dat vorige winter vergeten. Zelfs de motor hing toen in het water, maar die had er geen schade van. Sterker nog, hij zette de bobine er in, sloot de accu aan en het ding startte in één keer. Dat was een goed motortje
SR luister ik sowieso niet. Als ik al de radio aanzet, is het meestal 538quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je serious request had geluisterd dan had je dat nummer niet kunnen missen
Cool, nou, dan wil ik wel een keertje meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook nietVoor ik 't vriendje leerde kennen had ik ook nog nooit gezeild
En vriendje is een goeie kapitein
Ik weet niet wat het waren. Hier is het een watersportgebied dus er zijn wel meer figuren die dan net even een onderdeeltje nodig hebben, denk ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, er wordt een hoop afgejatMet name buitenboordmotoren zijn populair onder de Polen
En waardevolle spullen kun je beter ook niet laten liggen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool, nou, dan wil ik wel een keertje mee :![]()
BBC Radio 1quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
SR luister ik sowieso niet. Als ik al de radio aanzet, is het meestal 538.
Ik luister meestal naar 3fmquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
SR luister ik sowieso niet. Als ik al de radio aanzet, is het meestal 538.
Hier in Zwolle zijn ze meermalen gesnapt, gaan ze met een busje al die onbeheerde havens langs enzoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het waren. Hier is het een watersportgebied dus er zijn wel meer figuren die dan net even een onderdeeltje nodig hebben, denk ik.
marijkequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He GF!Hoe was je drukke avond nou afgelopen afgelopen week?
Ik rijd op een busje.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor vrijwilligerswerk doe je?
Oeps![]()
Kusje op je mond![]()
Het was dus inderdaad drukquote:
Varen is zo tof.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool, nou, dan wil ik wel een keertje mee![]()
![]()
Rijd je op een buurtbus oid?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik rijd op een busje.![]()
Ja, ik baal er goed van![]()
![]()
![]()
Al zit het meer in mijn mond. Op de plek waar die kies getrokken is.
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rijd je op een buurtbus oid?
Ah joh, het is maar een spiegel![]()
Niemand dood of gewond
Oeh, moest je een kies laten trekken
Pfff, je zou er nog wat va krijgenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:32 schreef Stuart het volgende:
Ik moet vandaag werken
Vanavond oppassen dus ik kan wel gewoon online komen natuurlijk. Keihard zwoegen
Ik ben 1 keer wezen zijlen en dat was zeker tofquote:
Yup, is best wel te doenquote:
Wij hebben wel eens 's nachts gevaren. Da's tof, volle maan en amper een boot te bekennen op het meer.quote:
Doeiiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar goed, ik ben er weg van.
Tot later.
Have fun en rij voorzichtigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Tot later.
Bis Later Ktpquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Tot later.
Nou, ik werk weliswaar 'slechts' 4 dagen per week maar haal makkelijk de 48 uurquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pfff, je zou er nog wat va krijgen
Maar wat als iemand dan van de boot valtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wij hebben wel eens 's nachts gevaren. Da's tof, volle maan en amper een boot te bekennen op het meer.
Waarom zou jij minder uren moeten draaien als wijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik werk weliswaar 'slechts' 4 dagen per week maar haal makkelijk de 48 uur
Hou je bekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:35 schreef TheFamousMan het volgende:
HEY!
WAIT!
I'VE GOT A NEW COMPAINNNNNNNNN
TFMquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:35 schreef TheFamousMan het volgende:
HEY!
WAIT!
I'VE GOT A NEW COMPAINNNNNNNNN
Nou, je krijgt natuurlijk minder betaald als je 4 dagen werkt in verhouding met 5 dagenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou jij minder uren moeten draaien als wij
Poep Incident stelt me gerust.quote:
Leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Poep Incident stelt me gerust.
Ben gewoon happy
Dat mag hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Poep Incident stelt me gerust.
Ben gewoon happy
Ook leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |