Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rijd je op een buurtbus oid?
Ah joh, het is maar een spiegel![]()
Niemand dood of gewond
Oeh, moest je een kies laten trekken
Pfff, je zou er nog wat va krijgenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:32 schreef Stuart het volgende:
Ik moet vandaag werken
Vanavond oppassen dus ik kan wel gewoon online komen natuurlijk. Keihard zwoegen
Ik ben 1 keer wezen zijlen en dat was zeker tofquote:
Yup, is best wel te doenquote:
Wij hebben wel eens 's nachts gevaren. Da's tof, volle maan en amper een boot te bekennen op het meer.quote:
Doeiiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar goed, ik ben er weg van.
Tot later.
Have fun en rij voorzichtigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Tot later.
Bis Later Ktpquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Tot later.
Nou, ik werk weliswaar 'slechts' 4 dagen per week maar haal makkelijk de 48 uurquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pfff, je zou er nog wat va krijgen
Maar wat als iemand dan van de boot valtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wij hebben wel eens 's nachts gevaren. Da's tof, volle maan en amper een boot te bekennen op het meer.
Waarom zou jij minder uren moeten draaien als wijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik werk weliswaar 'slechts' 4 dagen per week maar haal makkelijk de 48 uur
Hou je bekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:35 schreef TheFamousMan het volgende:
HEY!
WAIT!
I'VE GOT A NEW COMPAINNNNNNNNN
TFMquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:35 schreef TheFamousMan het volgende:
HEY!
WAIT!
I'VE GOT A NEW COMPAINNNNNNNNN
Nou, je krijgt natuurlijk minder betaald als je 4 dagen werkt in verhouding met 5 dagenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou jij minder uren moeten draaien als wij
Poep Incident stelt me gerust.quote:
Leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Poep Incident stelt me gerust.
Ben gewoon happy
Dat mag hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Poep Incident stelt me gerust.
Ben gewoon happy
Ook leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |