Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Die zijn er niet. Alleen pofferkoekenquote:
Dat is lastig, want pannekoeken vind ik niet lekker maar poffertjes wel. Wat vind ik dan van pofferkoeken?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Alleen pofferkoeken
Geen ideequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is lastig, want pannekoeken vind ik niet lekker maar poffertjes wel. Wat vind ik dan van pofferkoeken?
Pofferkoeken zijn volgens Trevland pannenkoeken (gedeeltelijk) gemaakt van poffertjesmix, dus ze zouden de smaak van poffertjes moeten hebben danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is lastig, want pannekoeken vind ik niet lekker maar poffertjes wel. Wat vind ik dan van pofferkoeken?
Pienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:02 schreef Pien85 het volgende:
Mijn vriendje heeft van de week stiekem een ereader voor mij besteldWordt straks bezorgd
En ik heb vakantie
En hoi
Martquote:
Nice van de ereader EN dat je vakantie hebtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:02 schreef Pien85 het volgende:
Mijn vriendje heeft van de week stiekem een ereader voor mij besteldWordt straks bezorgd
En ik heb vakantie
En hoi
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:06 schreef DaMart het volgende:
Handig die nieuwe versie van MSN, Norton heeft de .exe weggehaald omdat hij het een virus vindt.
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nice van de ereader EN dat je vakantie hebt![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:06 schreef DaMart het volgende:
Handig die nieuwe versie van MSN, Norton heeft de .exe weggehaald omdat hij het een virus vindt.
Ik heb nog nooit het verschil geproefd tussen poffertjes en pannekoekenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pofferkoeken zijn volgens Trevland pannenkoeken (gedeeltelijk) gemaakt van poffertjesmix, dus ze zouden de smaak van poffertjes moeten hebben dan.
Lief hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaEn vriendje heeft er ook maar meteen een hoesje met lampje bij besteld omdat ik had gezegd dat als ik een ereader koop ik er dan ook tzt een hoesje met een lampje bij wil kopen omdat dat handig is als we gaan zeilen... En nu vind ik eigenlijk dat 'ie veel te veel geld heeft uitgegeven voor me
Maar hij zegt dat dat niet erg is omdat ie dan komend jaar niet hoeft na te denken over wat ie voor mijn verjaardag en voor kerst moet geven
Nog nooit het verschil geproefd? Het is toch een heel andere smaakquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het verschil geproefd tussen poffertjes en pannekoeken
Hey Stuquote:
Hey Myrquote:
Hey Pienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:02 schreef Pien85 het volgende:
En ik heb vakantie
En hoi
Misschien komt dat omdat ik er meestal een pallet poedersuiker op flikker.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit het verschil geproefd? Het is toch een heel andere smaak
Zeilen is heel tofquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lief hoor
Zeilen lijkt me leuk trouwens
Maar eigenlijk is alles van windows ook een virusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:06 schreef DaMart het volgende:
De smaak lijkt anders doordat poffertjes dikker zijn dan pannenkoeken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit het verschil geproefd? Het is toch een heel andere smaak
Ploffertjesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De smaak lijkt anders doordat poffertjes dikker zijn dan pannenkoeken.
je vriendje is stiekem zelf ook verliefd op de bezorg-manquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:02 schreef Pien85 het volgende:
En ik heb vakantie
En hoi
Nee, op mijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je vriendje is stiekem zelf ook verliefd op de bezorg-man
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, op mijmaar dan niet stiekem
in Blijdorp hebben ze lekkere poffertjes!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:11 schreef Stuart het volgende:
Ik heb al jaren geen ploffertjes meer gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
in Blijdorp hebben ze lekkere poffertjes!Neem me dan eens mee naar BlijdorpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
volgende keer als je in NL bent!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem me dan eens mee naar Blijdorp
Dealquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
volgende keer als je in NL bent!
Hebben geen eigen boot, hadden een sloepje in een gracht in Amsterdam liggen, maar die is gezonkenquote:
It's true though. Hoe kan een mens dat nou zelf doenquote:
En opgelost.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:06 schreef DaMart het volgende:
Kost een zeilboot niet zomaar 100,000 euroquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hebben geen eigen boot, hadden een sloepje in een gracht in Amsterdam liggen, maar die is gezonkenWillen een nieuwe, maar moeten eigenlijk nog even bedenken of we een sloepje willen weer, of een zeiler of of of... en eerst moeten we nog een nieuwe keuken
Nou gewoon een aantal keer wat typen en dan op invoeren klikkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
It's true though. Hoe kan een mens dat nou zelf doen
Okay. Stoute Nortonquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
En opgelost.
Norton gaf ineens de melding:"Ik vond dit verdacht en heb het bestand weggehaald, goed he!"
Waarop ik zei: "Prima, zet nu maar weer terug."
Ligt er maar net aan wat voor boot je koopt, of je 'm nieuw koopt of tweedehands, welke opties je wil enz enzquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kost een zeilboot niet zomaar 100,000 euro
Een aantal keerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou gewoon een aantal keer wat typen en dan op invoeren klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |