O, wanneer weet je het wel?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
MartIk moet je PM nog beantwoorden, maar ik weet 't nog niet
ahh!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hebben geen eigen boot, hadden een sloepje in een gracht in Amsterdam liggen, maar die is gezonkenWillen een nieuwe, maar moeten eigenlijk nog even bedenken of we een sloepje willen weer, of een zeiler of of of... en eerst moeten we nog een nieuwe keuken
Okay, maar waar begint het dan zo'n beetjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat voor boot je koopt, of je 'm nieuw koopt of tweedehands, welke opties je wil enz enz
Geen eigen huisquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh!!
ik wil ook een zeilboot
ach.. eerst trouwen, dan nieuwe auto, dan boot..
hopelijk
Je hebt al een huwelijksboot straks!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh!!
ik wil ook een zeilboot
hopelijk
Nee, dat is waarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja want met 1 keer wil het niet lukken
dat heb ik al gekochtquote:
Dat weet ik ook nietquote:
Trouwen wil ik nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh!!
ik wil ook een zeilboot
hopelijk
Kijk 's op marktplaatsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, maar waar begint het dan zo'n beetje
Ooooh, ik vroeg dat omdat je iets over de woningbouw schreefquote:
heheh hopen dat DIE niet zinktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt al een huwelijksboot straks!
Marquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heerlijk gedoucht en nu ontbijtenen dan strakjes autorijden
Hoe is het hier?
Goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Stuquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mar
Waar ga je naartoe autorijden
mja.. huis is in een flat waarvan de helft huur huizen zijn en de andere helft koophuizen..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, ik vroeg dat omdat je iets over de woningbouw schreef
Klein kajuitzeilertje 1250euroquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt ze wel goedkoper vinden hoor, als je een beetje handig bent kun je voor een paar honderd euro een opknappertje kopenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klein kajuitzeilertje 1250eurohttp://link.marktplaats.nl/411703553
True, maar wij zijn niet zo van die klussersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt ze wel goedkoper vinden hoor, als je een beetje handig bent kun je voor een paar honderd euro een opknappertje kopenMijn ex wilde dat graag, dus heb veel boten gekeken met em
als je geen overdekte zeilboot hebt kan je al voor 5000 een bootje krijgen.. wsl nog goedkoper..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog een kajuitbootje.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hebben geen eigen boot, hadden een sloepje in een gracht in Amsterdam liggen, maar die is gezonkenWillen een nieuwe, maar moeten eigenlijk nog even bedenken of we een sloepje willen weer, of een zeiler of of of... en eerst moeten we nog een nieuwe keuken
Marquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Studarling
Niet een beetje nieuwsgierig he?Ik ga naar Almeloooooooo
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, maar wij zijn niet zo van die klussers
Jij denkt meteen aan nieuwe boten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je geen overdekte zeilboot hebt kan je al voor 5000 een bootje krijgen.. wsl nog goedkoper..
wil je een kajuit dan begint het rond de 10K.. en afhankelijk wat je wil kan je er zoveel geld tegen aan gooien als je wilt...
Zeker tofquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog een kajuitbootje.Een vriend van mij heeft er ook één, da's tof.
Volgens mij is dat niet nodig hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nietJe mag mijn plekje wel vergeven anders hoor
Oooohquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. huis is in een flat waarvan de helft huur huizen zijn en de andere helft koophuizen..
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Is geheimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nouja, als het nodig is mag hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet nodig hoor.
Dat is niet duur. Kun je daar ook in slapenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klein kajuitzeilertje 1250eurohttp://link.marktplaats.nl/411703553
Die heb ik nu al een paar keer gepostquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:23 schreef DaMart het volgende:
Ik zag gisteren deze clip op tv, goed nummer!
O, ik dacht dat het een nieuw nummer was.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die heb ik nu al een paar keer gepost![]()
nummer is zeker tof
iets met 11 en een spuitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:23 schreef DaMart het volgende:
Ik zag gisteren deze clip op tv, goed nummer!
Jep, theoretisch gezien 4 slaapplaatsen waarvan 2 in de punt. Punt ligt alleen niet echt comfortabel als je er met z'n 2en ligt. 3 slaapplaatsen dus als je fatsoenlijk wil liggenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet duur. Kun je daar ook in slapen
Haiquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is geheimWoohoo, nou, hoop dat je een gezellige dag zult hebben danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Nou, dat zou ik niet te hard roepen. Van die vriend van mij hebben ze afgelopen jaar de bobine van de motor gejat, en een maand of twee later was de motor zelfs helemaal weg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeker tofEn eigenlijk veel handiger dan een bootje huren. We huren nu eens in de zoveel tijd een boot in Friesland, en dan moet je elke keer alles meeslepen
Als je eigen bootje hebt kun je gewoon een hoop op de boot laten
Dat nummer is nog van vorige jaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het een nieuw nummer was.
Best wel tof eigenlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, theoretisch gezien 4 slaapplaatsen waarvan 2 in de punt. Punt ligt alleen niet echt comfortabel als je er met z'n 2en ligt. 3 slaapplaatsen dus als je fatsoenlijk wil liggen
Ja, motor jatten ze jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik niet te hard roepen. Van die vriend van mij hebben ze afgelopen jaar de bobine van de motor gejat, en een maand of twee later was de motor zelfs helemaal weg.![]()
En die boot ligt aan een drukke weg voor het huis van zijn schoonouders.
Ik luister veel te weinig naar de radio dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat nummer is nog van vorige jaar
Ja, er wordt een hoop afgejatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik niet te hard roepen. Van die vriend van mij hebben ze afgelopen jaar de bobine van de motor gejat, en een maand of twee later was de motor zelfs helemaal weg.![]()
En die boot ligt aan een drukke weg voor het huis van zijn schoonouders.
Ik ga straks weg om vrijwilligerswerk te doen, wat ik al 5 jaar doe.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
![]()
Ga jij nog wat leuks doen dit weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |