Ah Bartjuhhh voel je je beetje buitengesloten?quote:
Neehoor!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:47 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ah Bartjuhhh voel je je beetje buitengesloten?
Ja Bartieboy, hoe heette ze ook alweer?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef Ienepien het volgende:
Ach gossie! Nou knul, vertel het het maar aan Ienepien. Hoe is het met je? Heb je nog een chickie gescoord recentelijk? En hoe gaat het met de studie: al genoeg puntjes binnen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:05 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja Bartieboy, hoe heette ze ook alweer?
Neenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef Ienepien het volgende:
Ach gossie! Nou knul, vertel het het maar aan Ienepien. Hoe is het met je? Heb je nog een chickie gescoord recentelijk? En hoe gaat het met de studie: al genoeg puntjes binnen?
Ik zie er geen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:14 schreef warrel het volgende:
Is dat een liefdesverklaring Bartieboy?![]()
He zit je op het hoekkie dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:14 schreef Bravebart het volgende:
Mijn keuken kijkt uit op de brug tussen de 2 flats
Zit um nou niet zo op te hitsen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef warrel het volgende:
Hihi, nieuwe schoenen = paraderen door Barts kamer
Ja, en mezelfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Zit um nou niet zo op te hitsen!
JOOOOOOOOOOOO Is er niet ergens uitverkoop?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:18 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja, en mezelf![]()
Nieuwe schoenennnnnnnn
Ja, toch wel. In het altijd gezellige Alexandriumquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:19 schreef Ienepien het volgende:
[..]
JOOOOOOOOOOOO Is er niet ergens uitverkoop?![]()
Ik vind 'chickie' geen liefdesverklaring hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:15 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh, beter kijken
Wanneer ben je weer in Delft dan jong?
Jawohlquote:
Nein mann, al die zooi van m'n fiets-fix-dinges ligt er nogquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef warrel het volgende:
Hihi, nieuwe schoenen = paraderen door Barts kamer
wij hebben vanavond kaasfonduequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:58 schreef Ienepien het volgende:
Bart moest even wat aandacht
zo hehe ik weet eindelijk wat ik vanavond ga eten: Noodlesoep. Ter compensatie van de kaasfondue van gister
Vorige week hadden we het ookalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:01 schreef Ienepien het volgende:
oh kaasfondue...heeeeeeeerlijk wat een godenspijs! Kan je mij serieus dag en nacht voor wakker maken!![]()
En jij hebt het nog in het vooruitzicht, bofferd!
Maar toch vind je me ingepiktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind 'chickie' geen liefdesverklaring hoor
Uuhm, maandag, als jullie in DEUTSCHLAND! zitten
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:37 schreef mascara-klodder het volgende:
ohjoh, is over uren klaar pas heurop de één of andere manier wil t niet zo vlotten vandaag
vriendje ligt zelfs weer op bed
lolzquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:11 schreef Ienepien het volgende:
[..]
* Ienepien zit een stuk of wat opmerkingen binnen te houden
![]()
![]()
Stad was trouwens horribly druk en in de C1000 sloeg de brakheid toe. Fijn boodschappen doen als je hoofd moeite heeft met het verwerken van input![]()
Zit nu onder mijn dekentje op de bank nog steeds bij te komen.
jij dus blijkbaar ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:20 schreef Ienepien het volgende:
hihihi
[Aagje modus]Oh wie komen eten dan?[/Aagje modus]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:33 schreef mirelia het volgende:
Hey daar was Sollie weer. Die vind ik leuker als die klodder
NEEHOOR!quote:
He was jij niet andere dingen doen om dat tijdstip?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jij dus blijkbaar ookWat een goede ideeën heb ik toch ook
Was gezellig
![]()
kwamen net uit badquote:Op zondag 23 januari 2011 10:09 schreef Ienepien het volgende:
[..]
He was jij niet andere dingen doen om dat tijdstip?
Was heel gezellig en nu moet ik zo naar sportschool om al die wijn en kaas weer weg te werken![]()
Heb net besloten niet te gaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
kwamen net uit badInmiddels Milou opgehaald en weer lekker thuis
Succes met sporten
opruimen is ook sporten, toch?!quote:Op zondag 23 januari 2011 10:35 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Heb net besloten niet te gaan.Moet nog klussen vandaag, mijn eigen huisje opruimen en ben nog best laat gaan slapen gister. NU EVEN NIET! dus....
Verkeerde accouhount!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Och ien, dan zal ik jou morgenochtend om half 8 ook maar uitzwaaien .... ik word helemaal alleen gelaten dus hier in het DelftseHeren... wanneer is er bierrrrrrrrrrrrr
ja M zei het alquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:03 schreef Ienepien het volgende:
oh maar ik ben dan allang weg hoor.Zwaai wel even vanaf hier
Huh wattuh?quote:
ging om eerste zinnetje omdat vriendje weg isquote:
Achsoquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ging om eerste zinnetje omdat vriendje weg isWeek inmiddels gelukkig bijna voorbij, het is bijna zaterdag
heb net allemaal bloemetjes in zijn huisje gezetquote:
Aaaaaaaaah, wat romantischquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
heb net allemaal bloemetjes in zijn huisje gezetLief kaartje erbij
En als hij dan thuiskomt dan heb ik lekker allemaal turks/griekse gerechtjes gemaakt, wijntje erbij, veel kaarsjes aan... Alles strak onder controle hier
ja, dááággg romantiekquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah, wat romantischHoe laat kunnen we aan tafel?
Ik kan heel stil doenquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:37 schreef Holy_Goat het volgende:
NU.nl: Dief met hoogwerker bij politie afgeleverd http://www.nu.nl/opmerkel(...)itie-afgeleverd.html
:p
NU.nl: Dief met hoogwerker bij politie afgeleverd http://www.nu.nl/opmerkel(...)itie-afgeleverd.html
Schrijf je in op woonnet-haaglanden. Binnen 2 jaar heb je met wat geluk een 4-kamerwoning en kun je zelf kamers verhurenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:14 schreef warrel het volgende:
Pfff, had ik al benadrukt dat ik nog steeds een kamer zoek? Nee? Oh..
IK ZOEK EEN KAMER!!!![]()
![]()
![]()
Ja, echt..
Zullen we daar heel veel geluk van maken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Schrijf je in op woonnet-haaglanden. Binnen 2 jaar heb je met wat geluk een 4-kamerwoning en kun je zelf kamers verhuren
hier ook nuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef warrel het volgende:
Nou, hier wordt wel uitgebrakt kan ik je vertellen :'3
Sowieso Woonnet-Haaglandenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zullen we daar heel veel geluk van maken?
Ik heb 4 jaar ingeschreven gestaan voor mijn huidige huis.
Na twee jaar (dus niet 2.5 jaar) stroomden mijn aanbiedingen binnen voor een huisje in Delft. Na net iets meer dan 2 jaar heb ik nu een 4-kamer portiekwoning van 70-80m2 ofzo waar ik minder voor betaal netto dan een kamer. Daarvoor meerdere keren huisjes bekijken, varierend van hat-woningen in Tanthof tot hartje centrum (kantoorgracht, 1kamer) , mijnbouwstraat, enz... Maar je moet wel wat geluk hebben, dat wel. Ik verbaas me nog steeds over de woning die ik nu heb, normaal is het allemaal urgentie namelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zullen we daar heel veel geluk van maken?
Ik heb 4 jaar ingeschreven gestaan voor mijn huidige huis.
In welke wijk woon je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Na twee jaar (dus niet 2.5 jaar) stroomden mijn aanbiedingen binnen voor een huisje in Delft. Na net iets meer dan 2 jaar heb ik nu een 4-kamer portiekwoning van 70-80m2 ofzo waar ik minder voor betaal netto dan een kamer. Daarvoor meerdere keren huisjes bekijken, varierend van hat-woningen in Tanthof tot hartje centrum (kantoorgracht, 1kamer) , mijnbouwstraat, enz... Maar je moet wel wat geluk hebben, dat wel. Ik verbaas me nog steeds over de woning die ik nu heb, normaal is het allemaal urgentie namelijk.
Dus als de locatie maar goed genoeg is, neem je die luidruchtige studenten wel voor lief?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die wijk keek ik nooit.
Ik ben pietluttig wat locatie betreft. Ik ben opgegroeid in de Binnenstad, mijn eerste huurwoning was daar ook. Ik woon nu in een 4kamer-portiekwoning in de Vrijeban, 400m van de binnenstad af. Ik keek dus altijd alleen in de Vrijeban, de binnenstad en hof van Delft.
Ik stond inderdaad op 5, na 4 jaar ingeschreven te staan. Als de locatie je niet zoveel boeit, heb je wel sneller wat, maar ik ben erg kritisch.
Moet er bij zeggen dat ik in de me toen ik in mijn vorige huis trok gelijk opnieuw heb ingeschreven en daarna pas na 4 jaar weer heb geprobeerd om een nieuw huis te krijgen, dit huis was m'n eerste poging
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus als de locatie maar goed genoeg is, neem je die luidruchtige studenten wel voor lief?
Ghehe, ach ja, klagen is altijd lekkerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
Zoals ik al zei, ik ben opgegroeid in de binnenstad, ik ben gewend aan herrie. Ik heb altijd aan de straatkant geslapen en ik heb altijd aan doorgaande routes gewoond. Ik kan wel wat hebben. Dat maakt de studenten trouwens niet minder irritant hoor, daar zal ik met hartelust over blijven klagen. Maar ik heb het er voor over om hier te kunnen wonen.
Bestwel jaquote:
Epic!quote:
Ja!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:30 schreef Ienepien het volgende:
Nee maar wij kunnen goed wijn nutten met z'n tweetjes
ieder 2 glaasjes en we hadden roséquote:
Het is geen zomer hoor!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ieder 2 glaasjes en we hadden rosé
Vanmiddag naar het gemeentemuseum in Den Haag geweest, dat was echt onwijs tof en vooral impossant en indrukwekkend
Ik skip de rosé wel deze zomer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is alvast om in te komen
je wordt oud Bartie, je kan niks meer hebbenquote:
I know, het begint er keihard in te hakkenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
je wordt oud Bartie, je kan niks meer hebben![]()
wij zo richting ienepien voor de borrel, als we tenminste ooit uit onze pyjama's komen enzo
pas met 30 krijg je weer een opleving schat, vraag maar aan ien en mijquote:Op zondag 27 februari 2011 15:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, het begint er keihard in te hakken
Ik kijk er naar uit!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
pas met 30 krijg je weer een opleving schat, vraag maar aan ien en mij
quote:
SOL heeft een kek balkon!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef warrel het volgende:
Weet iemand nog een kamer voor mij? Ik ben vrolijk en gezelligHeus echt wel
![]()
Mijn naam is haas!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En daar is het puick slapen? Vertel!
Dat noemen ze kamperen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En daar is het puick slapen? Vertel!
Nee, ik ben te oud voor tussen de piepstudentjes, en te kort ingeschreven voor woonnet..quote:
Je mocht hem niet zelf inkleurenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:43 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb niet gestemd; mocht het hokje niet zelf inkleuren van de meneer achter de tafel.
Ben benieuwd naar de uitslag; heb het nog niet gezien/gehoord al hoorde ik wel de naam Tanthof vallen op de achtergrond.
Nee, want ik kwam aan met een kopie van mn ID en niet mn ID zelf en heb ter plekke dus maar een huisgenoot gemachtigd en die heeft netjes binnen de lijntjes gekleurd terwijl ik toekeek vanaf 3 meter afstand. Dat mocht wel van meneer want dan mag het wel met een kopietjequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je mocht hem niet zelf inkleuren
Ja, er was in Tanthof iemand met een fake PVV twitteraccount ofzo
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, want ik kwam aan met een kopie van mn ID en niet mn ID zelf en heb ter plekke dus maar een huisgenoot gemachtigd en die heeft netjes binnen de lijntjes gekleurd terwijl ik toekeek vanaf 3 meter afstand. Dat mocht wel van meneer want dan mag het wel met een kopietje
sufdoosquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, want ik kwam aan met een kopie van mn ID en niet mn ID zelf en heb ter plekke dus maar een huisgenoot gemachtigd en die heeft netjes binnen de lijntjes gekleurd terwijl ik toekeek vanaf 3 meter afstand. Dat mocht wel van meneer want dan mag het wel met een kopietje
stemmen is nu in het buurthuis, ik ging normaal ook altijd naar de kerkquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:41 schreef Inlognaam het volgende:
Alles voor de bureaucratie.
Kwam trouwens bij de kerk voor een dichte deur te staan. Kunnen ze keertje wat mensen in de kerk halen, is het stembureau daar niet meer :/ Terwijl dat apolistisch genootschap nog wel de eerste waren die me een welkomstbrief stuurden toen ik in Delft kwam wonen.
Het verbaast me dat mijn huis geen stempost wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
stemmen is nu in het buurthuis,
hoe bevalt het in Gouda?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het verbaast me dat mijn huis geen stempost was![]()
Ik moest naar het bejaardencentrum hier pal naast.
Je kon ook bij EWI stemmen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef Bravebart het volgende:
Ik kon gewoon lekker bij de buren van EWI stemmen
Ja, ik zei het wat raar, maar dat bedoelde ik ookquote:
? ik vat 'm ff nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zwanger.
Aaaaaaaahwquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef mascara-klodder het volgende:
deze dame heeft Warreltje tijdelijke woonruimte aangeboden
Hij bevalt niet (en dus ook niet in Gouda) want hij is niet zwanger!!!quote:
Je mag met een tentje in de tuin. Ik wil wel even waarschuwen voor mijn buurmannen....die samenwonen....als je begrijpt wat ik bedoel......quote:
Een tentje, nee pffff, laat dan maar hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Je mag met een tentje in de tuin. Ik wil wel even waarschuwen voor mijn buurmannen....die samenwonen....als je begrijpt wat ik bedoel......
Milou heeft een kinderfeestje en vriendlief heeft een mentor-gedoe ofzo en zit in Hilversum. Daarna gaan we samen de dame halen en richting Z'meerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:19 schreef Ienepien het volgende:
Zo en nou ga ik weer naar John en zijn kneuzige klussers kijken.
Oh ja klodderke: ga je nog mee verven bij E. am Samstag? Daarna rijden we direct door naar Zoetermeer, dus wel schone kleertjes meenemen :-)
nee want als Milou bij haar vader is dan ga ik naar vriendje voor mijn rust....quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:16 schreef Ienepien het volgende:
Mag ze in het 'kantoor' van je vriendje logeren?![]()
Kom je weer mooi onderuit danquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Milou heeft een kinderfeestje en vriendlief heeft een mentor-gedoe ofzo en zit in Hilversum. Daarna gaan we samen de dame halen en richting Z'meer
En wij met jouquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik heb al genoeg te verduren met jullie![]()
En NU wil ik koffie
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jeweetzzztoggg dat ien en ik van elkaar houden
BalPol!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef Thx het volgende:
Ola, aangezien de openingspost niet echt meer te zien is ga ik mij maar even voorstellen op de 8e pagina. Ik ben Thijs, 26, geen student, wel werkzaam op het grootste studentencomplex in Delft
[edit] 9e pagina[/edit]
JvB!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef Thx het volgende:
Ola, aangezien de openingspost niet echt meer te zien is ga ik mij maar even voorstellen op de 8e pagina. Ik ben Thijs, 26, geen student, wel werkzaam op het grootste studentencomplex in Delft
[edit] 9e pagina[/edit]
Pick me, pick me!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef mascara-klodder het volgende:
ola wie gaat ien even naar huis brengen
Alsof het veel meer is dan de straat overstekenquote:
uh voor haar is het de trap naar beneden, ik blijf gewoon bij vriendquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsof het veel meer is dan de straat oversteken
Oja, duhquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
uh voor haar is het de trap naar beneden, ik blijf gewoon bij vriend![]()
welkom! en 19 jaar is een mooie leeftijd voor ienquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:25 schreef kutkabouter het volgende:
HoiIk ben Maurice, 19 jaar, en 1ejaars student.
Oh en ik woon op 2 minuten kruipen van mijn faculteit.
![]()
flapdrolquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
welkom! en 19 jaar is een mooie leeftijd voor ien
nou moet ik ook even gaan kijkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 06:52 schreef Ienepien het volgende:
[..]
![]()
Laat je niet gek maken knul!
Edit: Zo dus jij bent een billenman?
ahjoh je weets dat ik toch ook wel van je houquote:Op donderdag 17 maart 2011 06:51 schreef Ienepien het volgende:
[..]
flapdrol![]()
Maar zie je nou wel, Sol, dt er toch nog íemand van mij houdt!
dat dus.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 06:59 schreef SeaOfLove het volgende:
of ik klik het goede fobo aan
edit: gedaan.... too much op de vroege ochtend, maar ik weet nu wel van het bestaan van sletjes.com![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:50 schreef mascara-klodder het volgende:
nu alleen bartie en david aan de man
Ienvonne?quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
welkom! en 19 jaar is een mooie leeftijd voor ien
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien moeten we elkaar maar doen dan
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien moeten we elkaar maar doen dan
Toko.quote:
Nein en neinquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij nog in de KB?
Of morgen WopWoppen? [ afbeelding ]
Ga je alweeeeer?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:47 schreef Ienepien het volgende:
chillchill
Oh en heren: Sol heeft komende week extra aandacht nodig, ik ga weer eens met dr vent op wintersport![]()
Jahoor, nog wel een paar jaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:52 schreef kutkabouter het volgende:
Wie van jullie zijn er eigenlijk allemaal student?
Och, je bent pas 23.quote:
Pas? Ik spreek jou nog wel als je eenmaal 23 bentquote:
Oh dan maakt het niet uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jaen met Pasen gaat hij alweer, alleen dan zonder ien
Ik vermaak me hier voorlopig nog wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas? Ik spreek jou nog wel als je eenmaal 23 bent
Er zijn grenzen natuurlijk..quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waar woon je trouwens, dat je op 5 koprollen van WTB zit?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik vermaak me hier voorlopig nog wel.
cornelis trompstraatquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar woon je trouwens, dat je op 5 koprollen van WTB zit?
Daar helemaalquote:
Jij dacht zeker in die knorrentoren op de rotterdamse weg?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar helemaalOooh, ik dacht ècht dichtbij
Welke, knorrentoren?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij dacht zeker in die knorrentoren op de rotterdamse weg?
Een flat die dit jaar is opgeleverd voor studenten.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Een flat die dit jaar is opgeleverd voor studenten.
Oh ja, hij is ingeloot, hè?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Nooit roken in bad, straks ontploft de boel!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo, en deze dame gaat eens lekker in bad met boekje erbij en peuken en wijn binnen handbereik![]()
![]()
wat een luxe
Ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bedoel je die unit tussen de 2 hbo-gebouwen in?
Dat zijn geen knorren, maar scholieren gastquote:
Ja, dat is ook wel zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zijn geen knorren, maar scholieren gast
Neuh, ik heb het druk zat met m'n eigen levenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo.
Zit jij nog ergens bij?
Wel ergens bijgezeten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het druk zat met m'n eigen leven
Nope.quote:
Scholieren 4lifequote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zijn geen knorren, maar scholieren gast
ik heb het overleefd heurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nooit roken in bad, straks ontploft de boel!
Da is toch het punt nie jonge!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Logisch. Vrouwen laten immers geen scheten.
Hoiquote:Op zondag 20 maart 2011 22:17 schreef Ienepien het volgende:
Ja ... WAT IS ER NOU!!!??
Ben hier relaxed aan het wintersporten, zit er ene mss V. te mekkeren dat ik iets moet met Henk op FB????
Ben op vakantie ja...
Nou, daar bleek anders niks vanquote:
mits ik een onbeveiligde verbinding kan vinden zoals nuquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:51 schreef Bravebart het volgende:
Woeptiedoe, lekker de hele dag fokken en FB-en
oh das dan wel een beetje jammerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:03 schreef Inlognaam het volgende:
En ook eentje die zn rekeningen betaalt. Laatste keer dat ik internet opging met mn free-2-air-through-my-house internetverbinding via WiFi is dat niet gelukt vanwege een betaalachterstand. En nu is ie verdwenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |