wij hebben vanavond kaasfonduequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:58 schreef Ienepien het volgende:
Bart moest even wat aandacht
zo hehe ik weet eindelijk wat ik vanavond ga eten: Noodlesoep. Ter compensatie van de kaasfondue van gister
Vorige week hadden we het ookalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:01 schreef Ienepien het volgende:
oh kaasfondue...heeeeeeeerlijk wat een godenspijs! Kan je mij serieus dag en nacht voor wakker maken!![]()
En jij hebt het nog in het vooruitzicht, bofferd!
Maar toch vind je me ingepiktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind 'chickie' geen liefdesverklaring hoor
Uuhm, maandag, als jullie in DEUTSCHLAND! zitten
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:37 schreef mascara-klodder het volgende:
ohjoh, is over uren klaar pas heurop de één of andere manier wil t niet zo vlotten vandaag
vriendje ligt zelfs weer op bed
lolzquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:11 schreef Ienepien het volgende:
[..]
* Ienepien zit een stuk of wat opmerkingen binnen te houden
![]()
![]()
Stad was trouwens horribly druk en in de C1000 sloeg de brakheid toe. Fijn boodschappen doen als je hoofd moeite heeft met het verwerken van input![]()
Zit nu onder mijn dekentje op de bank nog steeds bij te komen.
jij dus blijkbaar ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:20 schreef Ienepien het volgende:
hihihi
[Aagje modus]Oh wie komen eten dan?[/Aagje modus]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:33 schreef mirelia het volgende:
Hey daar was Sollie weer. Die vind ik leuker als die klodder
NEEHOOR!quote:
He was jij niet andere dingen doen om dat tijdstip?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jij dus blijkbaar ookWat een goede ideeën heb ik toch ook
Was gezellig
![]()
kwamen net uit badquote:Op zondag 23 januari 2011 10:09 schreef Ienepien het volgende:
[..]
He was jij niet andere dingen doen om dat tijdstip?
Was heel gezellig en nu moet ik zo naar sportschool om al die wijn en kaas weer weg te werken![]()
Heb net besloten niet te gaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
kwamen net uit badInmiddels Milou opgehaald en weer lekker thuis
Succes met sporten
opruimen is ook sporten, toch?!quote:Op zondag 23 januari 2011 10:35 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Heb net besloten niet te gaan.Moet nog klussen vandaag, mijn eigen huisje opruimen en ben nog best laat gaan slapen gister. NU EVEN NIET! dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |