SOL heeft een kek balkon!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef warrel het volgende:
Weet iemand nog een kamer voor mij? Ik ben vrolijk en gezelligHeus echt wel
![]()
Mijn naam is haas!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En daar is het puick slapen? Vertel!
Dat noemen ze kamperen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En daar is het puick slapen? Vertel!
Nee, ik ben te oud voor tussen de piepstudentjes, en te kort ingeschreven voor woonnet..quote:
Je mocht hem niet zelf inkleurenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:43 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb niet gestemd; mocht het hokje niet zelf inkleuren van de meneer achter de tafel.
Ben benieuwd naar de uitslag; heb het nog niet gezien/gehoord al hoorde ik wel de naam Tanthof vallen op de achtergrond.
Nee, want ik kwam aan met een kopie van mn ID en niet mn ID zelf en heb ter plekke dus maar een huisgenoot gemachtigd en die heeft netjes binnen de lijntjes gekleurd terwijl ik toekeek vanaf 3 meter afstand. Dat mocht wel van meneer want dan mag het wel met een kopietjequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je mocht hem niet zelf inkleuren
Ja, er was in Tanthof iemand met een fake PVV twitteraccount ofzo
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, want ik kwam aan met een kopie van mn ID en niet mn ID zelf en heb ter plekke dus maar een huisgenoot gemachtigd en die heeft netjes binnen de lijntjes gekleurd terwijl ik toekeek vanaf 3 meter afstand. Dat mocht wel van meneer want dan mag het wel met een kopietje
sufdoosquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, want ik kwam aan met een kopie van mn ID en niet mn ID zelf en heb ter plekke dus maar een huisgenoot gemachtigd en die heeft netjes binnen de lijntjes gekleurd terwijl ik toekeek vanaf 3 meter afstand. Dat mocht wel van meneer want dan mag het wel met een kopietje
stemmen is nu in het buurthuis, ik ging normaal ook altijd naar de kerkquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:41 schreef Inlognaam het volgende:
Alles voor de bureaucratie.
Kwam trouwens bij de kerk voor een dichte deur te staan. Kunnen ze keertje wat mensen in de kerk halen, is het stembureau daar niet meer :/ Terwijl dat apolistisch genootschap nog wel de eerste waren die me een welkomstbrief stuurden toen ik in Delft kwam wonen.
Het verbaast me dat mijn huis geen stempost wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
stemmen is nu in het buurthuis,
hoe bevalt het in Gouda?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het verbaast me dat mijn huis geen stempost was![]()
Ik moest naar het bejaardencentrum hier pal naast.
Je kon ook bij EWI stemmen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef Bravebart het volgende:
Ik kon gewoon lekker bij de buren van EWI stemmen
Ja, ik zei het wat raar, maar dat bedoelde ik ookquote:
? ik vat 'm ff nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zwanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |