Pas? Ik spreek jou nog wel als je eenmaal 23 bentquote:
Oh dan maakt het niet uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jaen met Pasen gaat hij alweer, alleen dan zonder ien
Ik vermaak me hier voorlopig nog wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas? Ik spreek jou nog wel als je eenmaal 23 bent
Er zijn grenzen natuurlijk..quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waar woon je trouwens, dat je op 5 koprollen van WTB zit?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik vermaak me hier voorlopig nog wel.
cornelis trompstraatquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar woon je trouwens, dat je op 5 koprollen van WTB zit?
Daar helemaalquote:
Jij dacht zeker in die knorrentoren op de rotterdamse weg?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar helemaalOooh, ik dacht ècht dichtbij
Welke, knorrentoren?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij dacht zeker in die knorrentoren op de rotterdamse weg?
Een flat die dit jaar is opgeleverd voor studenten.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Een flat die dit jaar is opgeleverd voor studenten.
Oh ja, hij is ingeloot, hè?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Nooit roken in bad, straks ontploft de boel!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo, en deze dame gaat eens lekker in bad met boekje erbij en peuken en wijn binnen handbereik![]()
![]()
wat een luxe
Ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bedoel je die unit tussen de 2 hbo-gebouwen in?
Dat zijn geen knorren, maar scholieren gastquote:
Ja, dat is ook wel zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zijn geen knorren, maar scholieren gast
Neuh, ik heb het druk zat met m'n eigen levenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo.
Zit jij nog ergens bij?
Wel ergens bijgezeten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het druk zat met m'n eigen leven
Nope.quote:
Scholieren 4lifequote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zijn geen knorren, maar scholieren gast
ik heb het overleefd heurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nooit roken in bad, straks ontploft de boel!
Da is toch het punt nie jonge!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Logisch. Vrouwen laten immers geen scheten.
Hoiquote:Op zondag 20 maart 2011 22:17 schreef Ienepien het volgende:
Ja ... WAT IS ER NOU!!!??
Ben hier relaxed aan het wintersporten, zit er ene mss V. te mekkeren dat ik iets moet met Henk op FB????
Ben op vakantie ja...
Nou, daar bleek anders niks vanquote:
mits ik een onbeveiligde verbinding kan vinden zoals nuquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:51 schreef Bravebart het volgende:
Woeptiedoe, lekker de hele dag fokken en FB-en
oh das dan wel een beetje jammerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:03 schreef Inlognaam het volgende:
En ook eentje die zn rekeningen betaalt. Laatste keer dat ik internet opging met mn free-2-air-through-my-house internetverbinding via WiFi is dat niet gelukt vanwege een betaalachterstand. En nu is ie verdwenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |