Precies, dat lijkt me onpraktisch.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:24 schreef SuperwormJim het volgende:
zittend vegenlekker met je hand in de pot om bij je dikke reet te kunnen komen
ts plast zeker ook zittend?
tip van SmegmANUSquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:25 schreef smegmanus het volgende:
Zachtjes afrollen, kont afvegen, terugrollen.
Leuk voor degene na je.
Hahaha ja heb jij er ook één? En mag ik er dan eens aanzitten?quote:
jij wel skatjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hahaha ja heb jij er ook één? En mag ik er dan eens aanzitten?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:17 schreef LasTeR het volgende:
Ik schuur met mijn anus altijd over de deurklink na het poepen.
Ja, en dan heb je toch allemaal spanning op je reet... dan krijg je er geen papiertje doorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:54 schreef Ivo1986 het volgende:
Onze wc is te klein om het staand te doen... En als je rechtop staat plakken de billen tegen elkaar....
Precies!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:58 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je toch allemaal spanning op je reet... dan krijg je er geen papiertje door
Waarom ga je dan zittend schijten, dikzak?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:03 schreef janmannam het volgende:
Waarom zou je het zittend doen? Je staat eerst op om naar je nieuwe aanwinst te kijken en dan veeg je 2x en loop je weg. en zitten is meer voor dikke mensen want die zijn te lui om te staan!
Mensen die het zittend doen ja. Die hebben dat blijkbaar nodig zodat hun vatsige reet niet dichtklapt omdat ze er staand blijkbaar geen papier meer door kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:59 schreef opastokvis het volgende:
de mensen die dit staand doen hebben dus een dikke reet? (of een kleine pot)
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:44 schreef NrTH het volgende:
Ik heb na aanleiding van 1 van de eerdere versies van dit topic het wel eens zittend geprobeerd. Dat werkt dus echt niet.
Doe je het voorlangs, sleept je lul over je arm, dus heb je zeik druppels op je arm. Doe je het achterlangs, dan moet je echt heel raar gaan zitten.
Nee, doe mij maar gewoon staand zoals god het bedoelt heeft.
het is dat het te ranzig is om aan te zien, maar stiekum wil ik wel eens zien op wat voor onmogelijke manier je dit geprobeerd moet hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:44 schreef NrTH het volgende:
Ik heb na aanleiding van 1 van de eerdere versies van dit topic het wel eens zittend geprobeerd. Dat werkt dus echt niet.
Doe je het voorlangs, sleept je lul over je arm, dus heb je zeik druppels op je arm. Doe je het achterlangs, dan moet je echt heel raar gaan zitten.
Nee, doe mij maar gewoon staand zoals god het bedoelt heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:11 schreef Pandorado het volgende:
Zittend![]()
Mijn verbeeldingskracht schiet hierbij helaas tekort. Er zitten maar drie gaten in mijn pot. Het eerste is voor de inkomende liquide middelen, het tweede voor mijn vaste lasten en het derde is voor het goede doel. Ruimte om te graaien, is er niet bij.Jij hebt dus zo'n figuur:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij voelt met een vinger het papier of het vies is, Duh!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:48 schreef GizartFRL het volgende:
De meningen lopen uiteen.
de optie: zittend beginnen, staand afsluiten staat er niet bij.
Goede vraag voor een volgend topic:
Hoe weet een blind persoon wanneer hij of zij moet stoppen met vegen?
Vinger in de reet en dan ruiken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:48 schreef GizartFRL het volgende:
De geruchten zeggen dat je duim het best werkt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vinger in de reet en dan ruiken.
Die redden het wel zonder wc-papier met zo'n lebberende hond.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:48 schreef GizartFRL het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die redden het wel zonder wc-papier met zo'n lebberende hond.
Martinous is bejaardquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:12 schreef Martinous het volgende:
Zittend plassen is beter voor je prostaat..
Zoiezo is zitten veel meer ontspannen
Ik liggend.quote:
Wat maakt het nou uit of je zittend of staand stemt ? Het gaat er hier om of je zittend of staand je kont afveegtquote:
Ik voel me er gewoon prettiger bij als ik staand stem.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of je zittend of staand stemt ? Het gaat er hier om of je zittend of staand je kont afveegt
Maar als je staand stemt terwijl je in werkelijkheid zittend je reet veegt verneuk je de pollquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik voel me er gewoon prettiger bij als ik staand stem.
Zittend zit ik ook maar zo te zitten, snap je?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:21 schreef Dyll het volgende:
Godverdomme zeg, gooi dit topic eens even op slot totdat ik min saucijzenbroodje op heb
Dit, hoe zou je in godsnaam zittend willen vegen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:24 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:06 schreef Farmir het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]Wat, dat zijn de wc borstels na het poepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.("`-''-/").___..--''"`-._
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
(_Y_.)' ._ ) `._ `. ``-..-'
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
Gewoon een nieuwe luier pakken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:41 schreef Dyll het volgende:
Echte bazen vegen hun kont helemaal niet af.
Ik heb ze zelf ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:25 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Wat, dat zijn de wc borstels na het poepen?
Ik word dagelijks verkracht door mijn hont.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:46 schreef Meddo het volgende:
[..]
mijn hond zou het er nog niet op doen
Ik dacht eerst dat die voeten geamputeerd waren maar er hangt een vetrol overheenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:26 schreef Mylene het volgende:
Deze vrouw doet het gewoon liggend.
[ afbeelding ]
maar ik zei zittend, maar eigenlijk doe ik het zo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:11 schreef Keselo het volgende:
Ik mis de optie "een combinatie van zittend en staand".
De ergste veegjes, waar echt shitloads () meekomen, doe ik zittend. Als er nog een rest is sta ik altijd wel even op.
Nondeju! Je steelt mijn paints!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:24 schreef Dyr. het volgende:
Uit een ouder topic
Zo is moet het:
[ afbeelding ]
Zo is het onhandig:
[ afbeelding ]
Echte bazen doen het zo:
[ afbeelding ]
En voor de stille genieter:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:25 schreef tliciouz het volgende:
Als je spetterpoep hebt gehad en je gaat staand je billen afvegen dan knijp je automatisch je billen samen en dan zit echt alles onder.
Je billetjes samen knijpen en dan de smeuïge dampende uitwerpselen opvangen terwijl ze langs je been naar beneden druipen.quote:
Maar dat is toch niet handig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je billetjes samen knijpen en dan de smeuïge dampende uitwerpselen opvangen terwijl ze langs je been naar beneden druipen.
Dus jij gaat staan om je kont af te vegen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:13 schreef Louis22 het volgende:
Ik kan jullie zeggen, ik heb geen dikke reet, sterker nog, een heel platte, maar toch zou ik bij god niet weten hoe ik hem zittend af zou kunnen vegen. Echt, wtf, sommige mensen hier hebben toilettraining nodig.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:46 schreef TheFamousMan het volgende:
Staand?
nooit van gehoord
het hoort toch zittend...
Ja, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dus jij gaat staan om je kont af te vegen?
Ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:31 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Wie is er hier nou de poepmeester, GIJ OF IK??
Eindelijk, is dat ook weer opgehelderd. Ik vroeg me heel de tijd al af hoe mensen dat toch deden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
Gewoon zittend.
Ik snap niet hoe je staand kan afvegen
Dan gaan je bilflappen toch weer op mekaar?
Dus gewoon zitten en als je gaat afvegen (als je met rechts veegt) op je linker bil leunen. Dus naar links hangen een beetje![]()
Exact. Alleen hang ik dan naar rechts, maar soit. Kijken jullie ook altijd even genoegzaam naar de oogst op het papier?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
Gewoon zittend.
Dus gewoon zitten en als je gaat afvegen (als je met rechts veegt) op je linker bil leunen. Dus naar links hangen een beetje![]()
die wet poopie is zo kut als ze net een nieuwe rol opgehangen hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:16 schreef Thebrutalheadbanger het volgende:
Dit heb ik ooit van één of andere vage Schot gekregen:
================
The Poopie List
GHOST POOPIE: The kind where you feel the poopie come out, but there is no poopie in the toilet.
CLEAN POOPIE: The kind where you poopie it out, see it in the toilet, but there is nothing on the toilet paper.
WET POOPIE: The kind where you wipe your butt 50 times and it still feels unwiped, so you have to put some toilet paper between your butt and your underwear so you won't ruin them with stains.
SECOND WAVE POOPIE: This happens when you're done poopie-ing and you've pulled your pants up to your knees, and you realize that you have to poopie some more.
POP-A VEIN-IN-YOUR-FOREHEAD POOPIE: The kind where you strain so much to get it out, you practically have a stroke.
LINCOLN LOG POOPIE: The kind of poopie that is so huge you're afraid to flush without first breaking it into little pieces with the toilet brush.
GASSY POOPIE: It's so noisy, that everyone within earshot is giggling.
DRINKER'S POOPIE: The kind of poopie you have the morning after a long night of drinking. It's most noticeable trait is the skid marks on the bottom of the toilet.
CORN POOPIE: Self explanatory.
GEE-I-WISH-I-COULD-POOPIE POOPIE: The kind where you want to poopie but all you do is sit on the toilet and fart a few times.
SPINAL TAP POOPIE: That's where it hurts so badly coming out, you'd swear it was leaving you sideways.
WET CHEEKS POOPIE (The Power Dump): The kind that comes out so fast, your butt cheeks get splashed with water.
THE DANGLING POOPIE: This poopie refuses to drop in the toilet even though you are done poopie-ing it. You just hope that a shake or two will cut it loose.
THE SURPRISE POOPIE: You're not even at the toilet because you are sure you are about to fart, but *oops* --- a poopie!
Welke hebben jullie het meest?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:17 schreef LasTeR het volgende:
Ey vrouwen poepen helemaal nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
Gewoon zittend.
voor of na het openmaken van de deur?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:17 schreef LasTeR het volgende:
Gewoon op de deurknop van je buurman/vrouwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:09 schreef opastokvis het volgende:
[..]
voor of na het openmaken van de deur?
Mooie vrouwen poepen niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef MissyN het volgende:
Gewoon een beetje voorover buigen. Ik leun niet meer op de pot dus eigenlijk telt dit als staand.
SwJ is dik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik poep wel zittend, dus is zittend afvegen wel een logisch vervolg. Wel even rechterbil lichtjes optillen.quote:
Zo dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef MissyN het volgende:
Gewoon een beetje voorover buigen. Ik leun niet meer op de pot dus eigenlijk telt dit als staand.
Probeer het eens ja, dan wil je nooit meer andersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:53 schreef haatmeneer het volgende:
Ik snap echt niet hoe je zittend je kont af kan vegen, toch is proberen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |