Oneens. Als de beer aan het hek rammelt, moet je hem de ruimte geven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:02 schreef Unischroef het volgende:
Je moet pas gaan poepen als je denkt dat je darmen beginnen te scheuren.
Mijn staalharde billen knijpen dan alles dicht en dan kan ik er niet meer bij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:03 schreef BB-King het volgende:
Ik sta altijd op als ik mijn reet moet vegen of ben ik de enige?
Nee dat ben je nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:03 schreef BB-King het volgende:
Ik sta altijd op als ik mijn reet moet vegen of ben ik de enige?
Ik haat die andere potten. Plonst al dat vieze water tegen je billen. Bovendien wil ik naar mijn resultaat kunnen kijken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:04 schreef ukga het volgende:
TS heeft een VLAKSPOELpot
das echt zooo 1980
Ja dat zou ideaal zijn alleen is 10 meter lopen mij soms te ver.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oneens. Als de beer aan het hek rammelt, moet je hem de ruimte geven.
nee, met je hand door de stront graaien is fijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik haat die andere potten. Plonst al dat vieze water tegen je billen. Bovendien wil ik naar mijn resultaat kunnen kijken.
Hij moet gewoon een verhoging op zijn wcbril bouwen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef ukga het volgende:
[..]
nee, met je hand door de stront graaien is fijn
kom niet haten op mijn woeste geconditioneerde manenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:04 schreef porsche1 het volgende:
Vrouwen poepen niet. Of je moet zoeen smerige metalhead zijn.
Ik hoopte al dat niemand dat zou zien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:10 schreef psychedelicate het volgende:
Continuity error: In frame 3 gaan je pink en ringvinger in de poep, terwijl in frame 4 je wijsvinger onder poep zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |