Hoooooooooooiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
In het weekend programmerenOnz-radio op de achtergrond.
Goedemorgen trouwens allemaal
ben je er anders maar half bij dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ben er vandaag weer helemaal bij
's weekends kan ik me amper concentrerenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
In het weekend programmerenOnz-radio op de achtergrond.
Goedemorgen trouwens allemaal
ja. Gister naar Den Haag geweest en verjaardag.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben je er anders maar half bij dan?
aaahquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
ja. Gister naar Den Haag geweest en verjaardag.
O ja, succesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah
ik ben bezig met mijn persoonlijke record luisteren en drinken en normaal blijven typen
Hiquote:
luisteren vanaf gisteren toen potc afgelopen was.. drinken vanaf uurtje of 9 gisteraafquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
O ja, succesHoe lang ben je al bezig?
achjah, we zien wel wanneer we om valle niewaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
luisteren vanaf gisteren toen potc afgelopen was.. drinken vanaf uurtje of 9 gisteraaf
al weet ik niet hoelang ik nog door blijf drinken...
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
achjah, we zien wel wanneer we om valle niewaar
ok gezellie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
luisteren vanaf gisteren toen potc afgelopen was.. drinken vanaf uurtje of 9 gisteraaf
al weet ik niet hoelang ik nog door blijf drinken...
miste je me een beetje?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik dacht net precies... is fanta uit het topic!
een beetje boelquote:
moet ik je ff een home movie sturenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:31 schreef BBQSausage het volgende:
Trouwens Knetter, ik heb een poging gedaan, maar het wordt me niet gegunt.Smerige troep op het internet.
Goed planquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet ik je ff een home movie sturen
Ship Ahoy!!! *schud zn compas wa op en neer* Die kant op captain!!!. we gaan door tot die schip strand ofnie dan!!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een beetje boel![]()
heb mijn drankmaatje nodig voor mijn persoonlijke record
oeps vergeten.. moet ik nog opnemenquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ship Ahoy!!! *schud zn comas wa op en neer* Die kant op captain!!!. we gaan door tot die schip strand ofnie dan!!!!
Daar ben ik wel voor in.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeps vergeten.. moet ik nog opnemen![]()
wil je tweede rol spelen?
Ik kan niet luisteren maar ik lul graag meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Volgens mij, loop jij achter.
kom je naar mij of ik naar jou?quote:
jajaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:38 schreef BBQSausage het volgende:
Trending Topic op Twitter ; Duke Nukem Forever releases May 3
Oei, daar hebben we een probleempjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom je naar mij of ik naar jou?
Knetterkrankjorum is geil en wil keihard uitgewoond wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom je naar mij of ik naar jou?
zuchtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oei, daar hebben we een probleempjeIk heb geen vervoer, en woon nog bij mijn ouders.
![]()
Okee. Leuk voor haarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Knetterkrankjorum is geil en wil keihard uitgewoond worden
wtf!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Knetterkrankjorum is geil en wil keihard uitgewoond worden
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zucht... ja dan wordt het moeilijk.. tis me te koud om een buitenfilmpje te maken
ga jij daar dan ff naar kijken?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt lekker weer nee.. Ik las iets over een vervoertopic in FHF, misschien een goed idee?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een lekker nummer![]()
wie is dit?
Wouter Hamel - In Betweenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een lekker nummer![]()
wie is dit?
dankjewel schatquote:
Ok graag gedaanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dankjewel schat![]()
mijn internet is traag.. dus als ik het moet gaan opzoeken
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga jij daar dan ff naar kijken?
Wel een heel fout topic als je het op een andere manier leest.quote:Inmiddels stroomt het forum vol met topics waarin zeer diverse zaken worden aangeboden. Praktisch probleem: hoe krijgen we aanbod A naar vrager B?
Ik lig hard op dubbel hierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Wel een heel fout topic als je het op een andere manier leest.
Goeindag.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:46 schreef djkoelkast het volgende:
* djkoelkast meldt!
Goeeeeeeeeeeeeeedemorgen!
Goeeeeeeeeeeeeedemorgen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:46 schreef djkoelkast het volgende:
* djkoelkast meldt!
hallloooooooooooow daaaaaaaaaaaaaaaaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:46 schreef djkoelkast het volgende:
* djkoelkast meldt!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik lig hard op dubbel hier![]()
![]()
![]()
Morgenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:46 schreef djkoelkast het volgende:
* djkoelkast meldt!
Ik chat elke dag lief tegen Dromenvangertje en Sharrquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:47 schreef _Fanta het volgende:
chat heel lief tegen Knetterkrankjorum op msn![]()
nog niet gedaan. ben bezig met een persoonlijk record.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]toen ik ging slapen zat je hier nog
en nu alweer? (of nog?)
Slaap jij wel?
jaloers isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:47 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik chat elke dag lief tegen Dromenvangertje en Sharr
Is die dampende vriendin van je er nog?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nog niet gedaan. ben bezig met een persoonlijk record.
wakker blijven, drinken en normaal proberen te typen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik lig hard op dubbel hier![]()
![]()
![]()
quote:Zet je username, woonplaats, kofferbakruimte, de periode dat je beschikbaar bent, de afstand die je wil rijden en andere relevante zaken in dit topic.
quote:Wie weet ben jij degene die geografisch ideaal geoutilleerd is voor die ene goede daad.
Ik tegen DV en BHzakjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:47 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik chat elke dag lief tegen Dromenvangertje en Sharr
Ik ga voor de koffiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Lollypop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ooooooooooooeeeeeeeeeeh ik pak nog een chupa chup
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nopequote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is die dampende vriendin van je er nog?
jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe oud DV is heh
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:51 schreef Amoeba het volgende:
was net fijn aant fappen komt ons mam binnenlopen. Fuuu
Nog 3 jaar johquote:
[..]
Ze wist toch wel dak dat deed. Klop ffs ofzo.
Mensen die geen slot hebben op hun deurquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ze wist toch wel dak dat deed. Klop ffs ofzo.
Luisterde niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit is wel een perfect fapritme trouwens.
was net fijn aant fappen komt ons mam binnenlopen. Fuuu
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nog 3 jaar joh![]()
Maar ik mag best liev chatten met kleine meisjesIk doe nooit oneerbare voorstellen.
Had ik thuis ook niet vroegah.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:51 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mensen die geen slot hebben op hun deur
Ik denk dat ik iemand heb gevondenquote:
quote:Bagageruimte:
Honda Accord met trekhaak maar zonder aanhanger. Als ik de achterbank neerklap kan nagenoeg alles er wel in denk ik.
Wakkerwordmuziek en een slome koelkast die af en toe wat plaatjes aan elkaar praat zoals elke ochtendquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Koelkast, wat kunnen we streaks verwachten?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
TOO OLD.
Ik ben uit de 80'sDus ergens tussen de 20 en 30.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iemand heb gevonden
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iemand heb gevonden
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |