Hoooooooooooiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
In het weekend programmerenOnz-radio op de achtergrond.
Goedemorgen trouwens allemaal
ben je er anders maar half bij dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ben er vandaag weer helemaal bij
's weekends kan ik me amper concentrerenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
In het weekend programmerenOnz-radio op de achtergrond.
Goedemorgen trouwens allemaal
ja. Gister naar Den Haag geweest en verjaardag.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben je er anders maar half bij dan?
aaahquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
ja. Gister naar Den Haag geweest en verjaardag.
O ja, succesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah
ik ben bezig met mijn persoonlijke record luisteren en drinken en normaal blijven typen
Hiquote:
luisteren vanaf gisteren toen potc afgelopen was.. drinken vanaf uurtje of 9 gisteraafquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
O ja, succesHoe lang ben je al bezig?
achjah, we zien wel wanneer we om valle niewaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
luisteren vanaf gisteren toen potc afgelopen was.. drinken vanaf uurtje of 9 gisteraaf
al weet ik niet hoelang ik nog door blijf drinken...
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
achjah, we zien wel wanneer we om valle niewaar
ok gezellie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
luisteren vanaf gisteren toen potc afgelopen was.. drinken vanaf uurtje of 9 gisteraaf
al weet ik niet hoelang ik nog door blijf drinken...
miste je me een beetje?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik dacht net precies... is fanta uit het topic!
een beetje boelquote:
moet ik je ff een home movie sturenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:31 schreef BBQSausage het volgende:
Trouwens Knetter, ik heb een poging gedaan, maar het wordt me niet gegunt.Smerige troep op het internet.
Goed planquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet ik je ff een home movie sturen
Ship Ahoy!!! *schud zn compas wa op en neer* Die kant op captain!!!. we gaan door tot die schip strand ofnie dan!!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een beetje boel![]()
heb mijn drankmaatje nodig voor mijn persoonlijke record
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |