Verslaving van 2011quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is best verslavend die radio ONZ idd!
Moet je ook niet de hele nacht luisteren en kletsenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:53 schreef _Fanta het volgende:
het is fking bijna 9 uur in de morgen, en ben nog klaarwakker, hoe de fuk kan da?:P
weet ik veel?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Fanta bevat tegenwoordig ook cafeïne?
Met dank aan monopolyquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weet ik veel?. eerlijk gezegt drink ik nauwelijks Fanta
Ik lust geen koffiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik wakker wil blijven moet ik Koffie nemen dat heel heet is en waarvoor ik wakker blijf
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met dank aan monopoly![]()
Het is gewoon een complot, hij gaat straks praatgroepen organiseren om van je verslaving af te komen. Kost je dan klauwen met geld aan boeken, pleisters, pillen enz
Sorry. Ik vind het niet te zuipen. Geef mij maar een bakkie thee om mee wakker te wordenquote:
iedereen zijn dingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry. Ik vind het niet te zuipen. Geef mij maar een bakkie thee om mee wakker te worden
Ik drink nu hete chocolademelk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik wakker wil blijven moet ik Koffie nemen dat heel heet is en waarvoor ik wakker blijf
Jij suckt terwijl je ajacied bent,quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry. Ik vind het niet te zuipen. Geef mij maar een bakkie thee om mee wakker te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit aan mijn medicijnen dat opgelost moet worden in waterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik drink nu hete chocolademelk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |