WHAHAHquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik schenk nog een wijntje in
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar jij bent toch ook gewoon een schatje!
ben nog steeds bezig...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAH
Bah ik moet nu echt niet aan drank denken
Hoe hou je het volquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben nog steeds bezig...
weet ik ook nietquote:
doe dat nou nie, van koffie na sloot drank ga jezelf echt beroerd voelen..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik ook niet
maar ga niet slapen vandaag heb ik maar bedacht.. anders mis ik koelkast of op dit moment paul.. zou een beetje jammer zijn.
na dit glaasje ga ik waarschijnlijk over op koffie
gaat bij mij altijd goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
doe dat nou nie, van koffie na sloot drank ga jezelf echt beroerd voelen..
Ik moet zo mn haar nog even doen, dan via de winkel naar Purmerend. Eerst een uurtje heerlijk uitwaaien op een strand ergens met flipsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik ook niet
maar ga niet slapen vandaag heb ik maar bedacht.. anders mis ik koelkast of op dit moment paul.. zou een beetje jammer zijn.
na dit glaasje ga ik waarschijnlijk over op koffie
Een heerlijke dag dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet zo mn haar nog even doen, dan via de winkel naar Purmerend. Eerst een uurtje heerlijk uitwaaien op een strand ergens met flips![]()
Geen idee hoe laat ik weer aan de drank ga.
Die blijft hier bij mn exquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Een heerlijke dag dus
hoe doe je dat met je zoon dan?
Het is dan ook nog heel vroeg hequote:
ik blijf nog ff bij de drank iddquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gaat bij mij altijd goed
dus waarom zou dat nu niet zo gaan.
Blijf jij ook nog ff doordrinken
Tsja,quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dan ook nog heel vroeg he
waar woon jij eigenlijk ergens?quote:
jah we zijn nogal fout bezig niewaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar woon jij eigenlijk ergens?
we zouden eigenlijk samen moeten drinken.. stel alcoholisten wat we zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |