Ja ik ook alquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat klink je heerlijk wakker
Daar ben ik als FC Utrecht fan niet zo content mee.quote:
Jullie hebben nog Leon de Kogel etc.. Haal dan vleminckx als je niet content mee bentquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Daar ben ik als FC Utrecht fan niet zo content mee.
Thats the spiritquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga maar niet meer slapen
hmm dat wordt vanavond donders goed slapen.. heb nog nie geslapen nu...quote:
Slaap gewoon om 24:00quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm dat wordt vanavond donders goed slapen.. heb nog nie geslapen nu...![]()
als paul is uitgedraait maar ff douchen om wakker te worden
Noem eens een andere spits uit de eredivisie,quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:08 schreef manny het volgende:
onz radio lurker manny hoort Kemper en Veldhuis.... dit doet pijn aan me oren
V Wolfswinkel wel erg licht hoor, is dat nou echt de spits die we zoeken...
ik ga idd gewoon vanaaf laat slapen denk ikquote:
ik probeer wakker te blijvenquote:
oquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik probeer wakker te blijven![]()
gaat beetje moeilijk zo
Hahaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind paul niet zo leuk nu
naar school?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:14 schreef 92Merel het volgende:
En ik maar denken dat ik een van de weinige was die wakker zou zijn![]()
Zo naar school![]()
The golden benquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:14 schreef 92Merel het volgende:
Wie heeft gister eigenlijk gewonnen bij TVOH?
Ja, soms vraag ik me af waarom ik er ook alweer voor gekozen hebquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
naar school?
[..]
The golden ben
het is toch zaterdag?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, soms vraag ik me af waarom ik er ook alweer voor gekozen heb![]()
Viel te verwachten
Dat weet ikquote:
mattavs mischien. verder niet. wellicht in ajax jeugd. als we eriksen en el hamdouie hebben en dan een goed talent uit de jeugd achter de hand.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noem eens een andere spits uit de eredivisie,
Die Vleminckx haalt niveau el hamdaoui niet
Som ze eens op
dacht al even.. heb ik nu zoveel gedronken dat ik verkeerd zit met mijn dagenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Ik dacht 'vooropleiding beeldende kunst' leuk![]()
Maar ik ben wel mn zaterdagochtendslaap kwijt
Hahah nee hoor, het ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dacht al even.. heb ik nu zoveel gedronken dat ik verkeerd zit met mijn dagen
Doe je goed!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:29 schreef trolololo het volgende:
Ik ga over... paar minuten...
Volgend werk
Maar wel leuk werk
Ik mag gewoon op FOK! zitten
In een elektronicawinkel in Purmerendquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe je goed!
wat voor werk is dat
Veel plezier dan straksquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:31 schreef trolololo het volgende:
[..]
In een elektronicawinkel in Purmerend
Leuk werk hoor
Dankjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Veel plezier dan straks
Hoe heet die winkelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:31 schreef trolololo het volgende:
[..]
In een elektronicawinkel in Purmerend
Leuk werk hoor
Heb jij mijn bh verstopt?quote:
WHAHAHquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik schenk nog een wijntje in
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar jij bent toch ook gewoon een schatje!
ben nog steeds bezig...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAH
Bah ik moet nu echt niet aan drank denken
Hoe hou je het volquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben nog steeds bezig...
weet ik ook nietquote:
doe dat nou nie, van koffie na sloot drank ga jezelf echt beroerd voelen..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik ook niet
maar ga niet slapen vandaag heb ik maar bedacht.. anders mis ik koelkast of op dit moment paul.. zou een beetje jammer zijn.
na dit glaasje ga ik waarschijnlijk over op koffie
gaat bij mij altijd goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
doe dat nou nie, van koffie na sloot drank ga jezelf echt beroerd voelen..
Ik moet zo mn haar nog even doen, dan via de winkel naar Purmerend. Eerst een uurtje heerlijk uitwaaien op een strand ergens met flipsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik ook niet
maar ga niet slapen vandaag heb ik maar bedacht.. anders mis ik koelkast of op dit moment paul.. zou een beetje jammer zijn.
na dit glaasje ga ik waarschijnlijk over op koffie
Een heerlijke dag dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet zo mn haar nog even doen, dan via de winkel naar Purmerend. Eerst een uurtje heerlijk uitwaaien op een strand ergens met flips![]()
Geen idee hoe laat ik weer aan de drank ga.
Die blijft hier bij mn exquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Een heerlijke dag dus
hoe doe je dat met je zoon dan?
Het is dan ook nog heel vroeg hequote:
ik blijf nog ff bij de drank iddquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gaat bij mij altijd goed
dus waarom zou dat nu niet zo gaan.
Blijf jij ook nog ff doordrinken
Tsja,quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dan ook nog heel vroeg he
waar woon jij eigenlijk ergens?quote:
jah we zijn nogal fout bezig niewaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar woon jij eigenlijk ergens?
we zouden eigenlijk samen moeten drinken.. stel alcoholisten wat we zijn
Paul gaat door tot 10quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga toch maar niet fm'en wat draait om 9:oo?
maar maar.. wanneer moet ik dan douchen.. uhm....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paul gaat door tot 10![]()
Dan koelkast
God wat een hemelse ochtendquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paul gaat door tot 10![]()
Dan koelkast
Heb ik net ook gedaanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar maar.. wanneer moet ik dan douchen.. uhm....
tijdens paul dan maar denk ik
Hoiquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:50 schreef BBQSausage het volgende:
* BBQSausage heeft warm ontbijt gemaakt.
Dat gaat verkeerd mutsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Lekker slim ben ik wel.
Ik ga zo uitwaaien op het strand, lekker koud.
Ik heb aan een tuniek en een legging eronder. Een korte legging
Neuh komt goed. In het ergste geval vries ik dichtquote:
Ik ook en mijn request deed je ookquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh komt goed. In het ergste geval vries ik dicht![]()
Maar ik ga direct na dit nummer mn laptop afsluiten en in mn tas stoppen en dan weg.
Kusjes en liefde voor jullie
Dan kan je je naam veranderen in Ijsblokmutsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh komt goed. In het ergste geval vries ik dicht![]()
Maar ik ga direct na dit nummer mn laptop afsluiten en in mn tas stoppen en dan weg.
Kusjes en liefde voor jullie
Paul maakt je wakkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:53 schreef _Fanta het volgende:
het is fking bijna 9 uur in de morgen, en ben nog klaarwakker, hoe de fuk kan da?:P
Fanta bevat tegenwoordig ook cafeïne?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:53 schreef _Fanta het volgende:
het is fking bijna 9 uur in de morgen, en ben nog klaarwakker, hoe de fuk kan da?:P
Ja echt he. Geniaal toch.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is best verslavend die radio ONZ idd!
Verslaving van 2011quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is best verslavend die radio ONZ idd!
Moet je ook niet de hele nacht luisteren en kletsenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:53 schreef _Fanta het volgende:
weet ik veel?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Fanta bevat tegenwoordig ook cafeïne?
Met dank aan monopolyquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weet ik veel?. eerlijk gezegt drink ik nauwelijks Fanta
Ik lust geen koffiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik wakker wil blijven moet ik Koffie nemen dat heel heet is en waarvoor ik wakker blijf
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met dank aan monopoly![]()
Het is gewoon een complot, hij gaat straks praatgroepen organiseren om van je verslaving af te komen. Kost je dan klauwen met geld aan boeken, pleisters, pillen enz
Sorry. Ik vind het niet te zuipen. Geef mij maar een bakkie thee om mee wakker te wordenquote:
iedereen zijn dingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry. Ik vind het niet te zuipen. Geef mij maar een bakkie thee om mee wakker te worden
Ik drink nu hete chocolademelk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik wakker wil blijven moet ik Koffie nemen dat heel heet is en waarvoor ik wakker blijf
Jij suckt terwijl je ajacied bent,quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry. Ik vind het niet te zuipen. Geef mij maar een bakkie thee om mee wakker te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit aan mijn medicijnen dat opgelost moet worden in waterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik drink nu hete chocolademelk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |