oeps vergeten.. moet ik nog opnemenquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ship Ahoy!!! *schud zn comas wa op en neer* Die kant op captain!!!. we gaan door tot die schip strand ofnie dan!!!!
Daar ben ik wel voor in.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeps vergeten.. moet ik nog opnemen![]()
wil je tweede rol spelen?
Ik kan niet luisteren maar ik lul graag meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Volgens mij, loop jij achter.
kom je naar mij of ik naar jou?quote:
jajaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:38 schreef BBQSausage het volgende:
Trending Topic op Twitter ; Duke Nukem Forever releases May 3
Oei, daar hebben we een probleempjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom je naar mij of ik naar jou?
Knetterkrankjorum is geil en wil keihard uitgewoond wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom je naar mij of ik naar jou?
zuchtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oei, daar hebben we een probleempjeIk heb geen vervoer, en woon nog bij mijn ouders.
![]()
Okee. Leuk voor haarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Knetterkrankjorum is geil en wil keihard uitgewoond worden
wtf!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Knetterkrankjorum is geil en wil keihard uitgewoond worden
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zucht... ja dan wordt het moeilijk.. tis me te koud om een buitenfilmpje te maken
ga jij daar dan ff naar kijken?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt lekker weer nee.. Ik las iets over een vervoertopic in FHF, misschien een goed idee?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een lekker nummer![]()
wie is dit?
Wouter Hamel - In Betweenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een lekker nummer![]()
wie is dit?
dankjewel schatquote:
Ok graag gedaanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dankjewel schat![]()
mijn internet is traag.. dus als ik het moet gaan opzoeken
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga jij daar dan ff naar kijken?
Wel een heel fout topic als je het op een andere manier leest.quote:Inmiddels stroomt het forum vol met topics waarin zeer diverse zaken worden aangeboden. Praktisch probleem: hoe krijgen we aanbod A naar vrager B?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |