quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:18 schreef Clan het volgende:
[..]
Sousschef, vraag maar eens aan die bejaarden in je omgeving( Had ikzelf ook willen zijn, was mijn pensioen breder uitgevallen )
Ik denk dat ik dat anders even niet doe.quote:Clan 22 jan. 2011 @ 02:18
Sousschef, vraag maar eens aan die bejaarden in je omgeving ( Had ikzelf ook willen zijn, was mijn pensioen breder uitgevallen )
ik hoef het niet te weten want ik weet het alquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Graag zelfs!!!!![]()
![]()
![]()
Wat wilt u weten!!'11!!!~~!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
[sub]ik hoef het niet te weten want ik weet het al
das niet zo moeilijk tegenwoordigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:31 schreef Clan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bejaarde
Ik ben misschien fitter dan jij bent
Yep, het duurde ff maar ik kon de lapo weer kapen..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:31 schreef Vronsky het volgende:
Wat?
Ik moest "" vanwege de verwijzing naar oudere TT's
Zijn jullie dan allemaal kreupel? Geen probleem, als oude SM van de GNK heb ik nog wel wat middeltjes voor helpquote:
Hoeveel jaar heb je dan als SM gelopen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:36 schreef Clan het volgende:
[..]
Zijn jullie dan allemaal kreupel? Geen probleem, als oude SM van de GNK heb ik nog wel wat middeltjes voor help
Ik 'loop' al een kleine 20 jaar als SM. Dat begon bij mij aanstelling als HIDquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hoeveel jaar heb je dan als SM gelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |