Nah, niet nodig... Ben nogal een tight-assquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet ik je sterretje dan ook meteen ff lijmen?
nja, ik geloof dat Minthy dit wel kan hebben. tegen jou zou ik het nooit zeggen natuurlijkquote:
nja, dan moet je die carglasslijm ook niet gebruiken. das alleen voor sterretjes.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, niet nodig... Ben nogal een tight-ass
True, true en truequote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik geloof dat Minthy dit wel kan hebben.
[..]
nja, dan moet je die carglasslijm ook niet gebruiken. das alleen voor sterretjes.
lijkt me btw hilarisch als Gerard Joling ofzo reclame zou maken voor Carglass.....
ik snap m ook nietquote:
quote:
Giel vraagt om assistentes bij zijn programmaquote:
aha, ik dacht dat het iets met mijn post daarboven te maken hadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
Giel vraagt om assistentes bij zijn programma
Bij Giel? Neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
Giel vraagt om assistentes bij zijn programma
Gerard en michiel zoeken ook nog bankgasten, liefst met rokjes en laarzenquote:
Dat kan geregeld wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gerard en michiel zoeken ook nog bankgasten, liefst met rokjes en laarzen.
OE! ik wil wel hoor! ik doe alles om mijn helden te meetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gerard en michiel zoeken ook nog bankgasten, liefst met rokjes en laarzen.
quote:
Geregeldquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:34 schreef 3rdRock het volgende:
OE! ik wil wel hoor! ik doe alles om mijn helden te meeten
Ik weet zeker dat de wachtlijst voor jou en minthy helemaal zo lang niet isquote:
kut, dan moet ik mijn benen scheren....en kan iemand mij een rokje en laarzen maat 44-45 lenen?quote:
Welke maat van rokjes zou je hebben?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kut, dan moet ik mijn benen scheren....en kan iemand mij een rokje en laarzen maat 44-45 lenen?
daar heb ik niet zoveel verstand van......kun je er niet een paar komen showen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welke maat van rokjes zou je hebben?
slaap lekker schat!quote:
Kan. Heb je geduld tot het minstens 20+ graden is?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heb ik niet zoveel verstand van......kun je er niet een paar komen showen?
Heb evt wel rokjes voor je, maar qua schoenmaat gaat het niet passen vrees ik...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kut, dan moet ik mijn benen scheren....en kan iemand mij een rokje en laarzen maat 44-45 lenen?
Over een minuut of 10 a 30 pas hoorquote:
Dan pas ? Gewoon aan doen NUquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan. Heb je geduld tot het minstens 20+ graden is?
Heui, volgens Twitter zou je 1,5 u geleden al in je nest liggenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Over een minuut of 10 a 30 pas hoor.
Neem 't maar lekker ruimquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Over een minuut of 10 a 30 pas hoor.
Ach sneakers onder een rokje is heeeeel misschien ook goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb evt wel rokjes voor je, maar qua schoenmaat gaat het niet passen vrees ik...
och.....ik wil hier de verwarming wel ff opporren hoor!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan. Heb je geduld tot het minstens 20+ graden is?
Ik ga zo maar eens slapenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Heui, volgens Twitter zou je 1,5 u geleden al in je nest liggen
Ik mis niet graag ietsquote:
Ja, of van die tuinlaarzen. Vast ook erg charmant en scheelt een heel stuk scheren van je benenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach sneakers onder een rokje is heeeeel misschien ook goed.
Dabedoelikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens slapen. Binnen nu en een uur is de planning
.
Owja.
Hier is het nu 20 gradenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och.....ik wil hier de verwarming wel ff opporren hoor!
Ik bedoelde natuurlijk buiten. Ik draag nooit rokjes 's winters.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och.....ik wil hier de verwarming wel ff opporren hoor!
Maaar maar daarna ging ik smsen met iemandquote:
Je bent aan mij geen verantwoording schuldig, hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maaar maar daarna ging ik smsen met iemand, en daarna ook fout msnen en ondertussen fokken
.
Weet ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Je bent aan mij geen verantwoording schuldig, hoor![]()
dan gaan we dus 3fm-meeten bij +20graad en ga ik proberen niet onder je rokje te glurenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk buiten. Ik draag nooit rokjes 's winters.
Even verbeterdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan gaan we dus 3fm-meeten bij +20graad en ga ik proberen niet onder je rokje te gluren
dat was niet nodig hoor, denk dat iedereen me wel snaptquote:
Welja, een beetje beslissen wat Rockie wel of niet zal doenquote:
Voor de zekerheidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat was niet nodig hoor, denk dat iedereen me wel snapt
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welja, een beetje beslissen wat Rockie wel of niet zal doen
daMook is my master and I will obey him!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welja, een beetje beslissen wat Rockie wel of niet zal doen
I will!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daMook is my master and I will obey him!
dus als ik onder je rokje gluur....blame him!
Ja dat zou weleens kunnen jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:50 schreef CindieY het volgende:
Ow enne DaMook? Zei jij niet dat ik niet zo moest overdrijven over mijn stem gisteravond?
Ja dat had ik al wel doorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |