Nah, niet nodig... Ben nogal een tight-assquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet ik je sterretje dan ook meteen ff lijmen?
nja, ik geloof dat Minthy dit wel kan hebben. tegen jou zou ik het nooit zeggen natuurlijkquote:
nja, dan moet je die carglasslijm ook niet gebruiken. das alleen voor sterretjes.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, niet nodig... Ben nogal een tight-ass
True, true en truequote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik geloof dat Minthy dit wel kan hebben.
[..]
nja, dan moet je die carglasslijm ook niet gebruiken. das alleen voor sterretjes.
lijkt me btw hilarisch als Gerard Joling ofzo reclame zou maken voor Carglass.....
ik snap m ook nietquote:
quote:
Giel vraagt om assistentes bij zijn programmaquote:
aha, ik dacht dat het iets met mijn post daarboven te maken hadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
Giel vraagt om assistentes bij zijn programma
Bij Giel? Neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
Giel vraagt om assistentes bij zijn programma
Gerard en michiel zoeken ook nog bankgasten, liefst met rokjes en laarzenquote:
Dat kan geregeld wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gerard en michiel zoeken ook nog bankgasten, liefst met rokjes en laarzen.
OE! ik wil wel hoor! ik doe alles om mijn helden te meetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gerard en michiel zoeken ook nog bankgasten, liefst met rokjes en laarzen.
quote:
Geregeldquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:34 schreef 3rdRock het volgende:
OE! ik wil wel hoor! ik doe alles om mijn helden te meeten
Ik weet zeker dat de wachtlijst voor jou en minthy helemaal zo lang niet isquote:
kut, dan moet ik mijn benen scheren....en kan iemand mij een rokje en laarzen maat 44-45 lenen?quote:
Welke maat van rokjes zou je hebben?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kut, dan moet ik mijn benen scheren....en kan iemand mij een rokje en laarzen maat 44-45 lenen?
daar heb ik niet zoveel verstand van......kun je er niet een paar komen showen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welke maat van rokjes zou je hebben?
slaap lekker schat!quote:
Kan. Heb je geduld tot het minstens 20+ graden is?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heb ik niet zoveel verstand van......kun je er niet een paar komen showen?
Heb evt wel rokjes voor je, maar qua schoenmaat gaat het niet passen vrees ik...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kut, dan moet ik mijn benen scheren....en kan iemand mij een rokje en laarzen maat 44-45 lenen?
Over een minuut of 10 a 30 pas hoorquote:
Dan pas ? Gewoon aan doen NUquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan. Heb je geduld tot het minstens 20+ graden is?
Heui, volgens Twitter zou je 1,5 u geleden al in je nest liggenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Over een minuut of 10 a 30 pas hoor.
Neem 't maar lekker ruimquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Over een minuut of 10 a 30 pas hoor.
Ach sneakers onder een rokje is heeeeel misschien ook goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb evt wel rokjes voor je, maar qua schoenmaat gaat het niet passen vrees ik...
och.....ik wil hier de verwarming wel ff opporren hoor!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan. Heb je geduld tot het minstens 20+ graden is?
Ik ga zo maar eens slapenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Heui, volgens Twitter zou je 1,5 u geleden al in je nest liggen
Ik mis niet graag ietsquote:
Ja, of van die tuinlaarzen. Vast ook erg charmant en scheelt een heel stuk scheren van je benenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach sneakers onder een rokje is heeeeel misschien ook goed.
Dabedoelikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens slapen. Binnen nu en een uur is de planning
.
Owja.
Hier is het nu 20 gradenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och.....ik wil hier de verwarming wel ff opporren hoor!
Ik bedoelde natuurlijk buiten. Ik draag nooit rokjes 's winters.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och.....ik wil hier de verwarming wel ff opporren hoor!
Maaar maar daarna ging ik smsen met iemandquote:
Je bent aan mij geen verantwoording schuldig, hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maaar maar daarna ging ik smsen met iemand, en daarna ook fout msnen en ondertussen fokken
.
Weet ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Je bent aan mij geen verantwoording schuldig, hoor![]()
dan gaan we dus 3fm-meeten bij +20graad en ga ik proberen niet onder je rokje te glurenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk buiten. Ik draag nooit rokjes 's winters.
Even verbeterdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan gaan we dus 3fm-meeten bij +20graad en ga ik proberen niet onder je rokje te gluren
dat was niet nodig hoor, denk dat iedereen me wel snaptquote:
Welja, een beetje beslissen wat Rockie wel of niet zal doenquote:
Voor de zekerheidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat was niet nodig hoor, denk dat iedereen me wel snapt
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welja, een beetje beslissen wat Rockie wel of niet zal doen
daMook is my master and I will obey him!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welja, een beetje beslissen wat Rockie wel of niet zal doen
I will!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daMook is my master and I will obey him!
dus als ik onder je rokje gluur....blame him!
Ja dat zou weleens kunnen jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:50 schreef CindieY het volgende:
Ow enne DaMook? Zei jij niet dat ik niet zo moest overdrijven over mijn stem gisteravond?
Ja dat had ik al wel doorquote:
Het is werkelijk waar rampzalig. M'n ouders willen niet hebben dat ik nog praatquote:
Lolquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is werkelijk waar rampzalig. M'n ouders willen niet hebben dat ik nog praat
Ja. Had vanochtend stage, leerlingen waren gelukkig rustig aan 't werk. Ontstond even wat consternatie over sneeuw die viel, maar 't was de laatste 5 minuten van de les dus ik heb 't maar laten gaan, ik zou er niet eens overheen gekomen zijn. En ik heb ook nog 4 uur gewerkt vanavond. Dusseh..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lol, is het echt zo erg ondertussen ja
. Sterkte dan
.
tja, moet je maar geeen quotes verbeterenquote:
Ik wilde geen beterschap zeggen, maar dat lijkt me toch wel toepasselijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja. Had vanochtend stage, leerlingen waren gelukkig rustig aan 't werk. Ontstond even wat consternatie over sneeuw die viel, maar 't was de laatste 5 minuten van de les dus ik heb 't maar laten gaan, ik zou er niet eens overheen gekomen zijn. En ik heb ook nog 4 uur gewerkt vanavond. Dusseh..
Mjaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, moet je maar geeen quotes verbeteren
Verder ben ik afgezien van een half verstopt neusje en een hoestje kiplekker hoor! Maar toch bedanktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde geen beterschap zeggen, maar dat lijkt me toch wel toepasselijk. Beterschap dus
.
je bent toch beller qua bijbaan? lekkr handig met een verrotte stemquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja. Had vanochtend stage, leerlingen waren gelukkig rustig aan 't werk. Ontstond even wat consternatie over sneeuw die viel, maar 't was de laatste 5 minuten van de les dus ik heb 't maar laten gaan, ik zou er niet eens overheen gekomen zijn. En ik heb ook nog 4 uur gewerkt vanavond. Dusseh..
hoe arrogant.....;)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Verder ben ik afgezien van een half verstopt neusje en een hoestje een Chick hoor! Maar toch bedankt
nogmaals slaap lekker!quote:
hehehequote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:57 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen. Truste allemaal
. En
![]()
aan CindieY en Minthy
.
Beller inderdaad. Daar is het gisteren ook mis gegaan. Ik had al keelpijn en toen is het bellen op mijn stem geslagen. Gelukkig vanavond redelijk rustig, veel, heel veel voice mails gehad. En laatste half uurtje niet meer echt serieus geweest met een clubje om me heen, TVOH enzo, weinig mensen die nog aan de lijn wilden komenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bent toch beller qua bijbaan? lekkr handig met een verrotte stem
Trusten!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:57 schreef DaMook het volgende:
. En
![]()
aan CindieY en Minthy
.
niet het meest handige beroep zonder stem....op mijn inboundproject worden stemproblemen op de mail gegooid. maken ze zich toch nog nuttigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Beller inderdaad. Daar is het gisteren ook mis gegaan. Ik had al keelpijn en toen is het bellen op mijn stem geslagen. Gelukkig vanavond redelijk rustig, veel, heel veel voice mails gehad. En laatste half uurtje niet meer echt serieus geweest met een clubje om me heen, TVOH enzo, weinig mensen die nog aan de lijn wilden komen
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:57 schreef DaMook het volgende:
. En
![]()
aan CindieY en Minthy
.
Nee, dat is waar. Maar goed, ik heb toffe supervisors, die zouden 't geen heel erg probleem hebben gevonden als m'n stem helemaal weggevallen was. Had wel 't idee dat 't wel invloed had op mijn gesprekken, ik zal wel eng klinken ofzoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet het meest handige beroep zonder stem....op mijn inboundproject worden stemproblemen op de mail gegooid. maken ze zich toch nog nuttig
succes met de kranten!quote:
wehehehe, CindieY de hijgster....1 keer een hijger aan de lijn gehad. op zaterdagochtend tijdens de Power Rangersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Maar goed, ik heb toffe supervisors, die zouden 't geen heel erg probleem hebben gevonden als m'n stem helemaal weggevallen was. Had wel 't idee dat 't wel invloed had op mijn gesprekken, ik zal wel eng klinken ofzoNog nooit zoveel mensen horen ophangen nadat ik vraag of ik gelegen bel
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe, CindieY de hijgster....1 keer een hijger aan de lijn gehad. op zaterdagochtend tijdens de Power Rangers
Dat lijkt me dus hilarisch om eens mee te maken...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe, CindieY de hijgster....1 keer een hijger aan de lijn gehad. op zaterdagochtend tijdens de Power Rangers
ik was een jkaar of 12-13 denk ik. zijn tekst: "i kben aan t masturberen, doe je mee?" waarop ik antwoordde: "zeg maar waar je woont, dan kom ik eraan". en toen was het TUUT TUUT TUUTquote:
inkoppertje: geef je nummer maarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus hilarisch om eens mee te maken...
En dat soort dingen zei jij al op je 12de/13de?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik was een jkaar of 12-13 denk ik. zijn tekst: "i kben aan t masturberen, doe je mee?" waarop ik antwoordde: "zeg maar waar je woont, dan kom ik eraan". en toen was het TUUT TUUT TUUT
nja, zo heb ik het in mijn geheugen...maar of het echt zo gebeurde.....dat is iig het verhaal dat mn ouders nog wel eens vertellen....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dat soort dingen zei jij al op je 12de/13de?Ik kwam overigens vandaag 3 jongetjes bij m'n flat tegen, echt niet ouder dan een jaar of 6 en die riepen heel hard homo en kut te roepen. Waar halen ze het vandaan
quote:
Wordt hier ook steeds erger... We moeten hier in Zwolle steeds vaker ventjes van een jaar of 10 uit het gebouw zetten, staan gewoon te roken/blowenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dat soort dingen zei jij al op je 12de/13de?Ik kwam overigens vandaag 3 jongetjes bij m'n flat tegen, echt niet ouder dan een jaar of 6 en die riepen heel hard homo en kut te roepen. Waar halen ze het vandaan
Ik woon in Zwollequote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Wordt hier ook steeds erger... We moeten hier in Zwolle steeds vaker ventjes van een jaar of 10 uit het gebouw zetten, staan gewoon te roken/blowen
de jeugd van tegenwoordig....ik ben nu 28 en er komt in ons callcenter nu jeugd binnen van 18-20 en ik merk nu al een generatiekloofquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Wordt hier ook steeds erger... We moeten hier in Zwolle steeds vaker ventjes van een jaar of 10 uit het gebouw zetten, staan gewoon te roken/blowen
Wist ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik woon in ZwolleVeel hangjeugd kom ik verder niet echt tegen in de wijk, maar deze drie jochies vond ik toch wel 't toppunt. Ik vond ze er zo schattig uit zien, tot ze die dingen riepen
In welke wijk woon je, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Wist ik![]()
Het zijn schattige kereltjes om te zien, maar ze hebben een hele grote bek. Er hangt hier veel rond, winkelcentrum in de buurt
Applaus applaus!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb vandaag mijn angst overwonnen door op vrijdagavond door het centrum van een grote stad te lopen!
applaus voor mezelf!
Ja, dat is soms om te janken. De jongens die hier binnenkomen (cliënten) lopen we vaak tegen hetzelfde aan. Van huis uit weinig meegekregen, moet je soms van de bodem af aan weer opbouwen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de jeugd van tegenwoordig....ik ben nu 28 en er komt in ons callcenter nu jeugd binnen van 18-20 en ik merk nu al een generatiekloofveel informeler, brutaler en ongeīnteresseerder. niet allemaal natuurlijk maar t lijkt steeds meer t e worden....
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb vandaag mijn angst overwonnen door op vrijdagavond door het centrum van een grote stad te lopen!
applaus voor mezelf!
Ik woon er niet, ik werk er. Zie pmquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
In welke wijk woon je, als ik vragen mag?
Ik was er ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:20 schreef 3rdRock het volgende:
applaus voor mezelf!
Jullie hadden kunnen mini-meetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik was er ook
Ben je ook door de Doelesteeg gelopen?
dat is waar cafebar de Doele zit? daar ben ik rond half 11, kwart voor 11 door gelopen ja....kortste weg naar huisquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik was er ook
Ben je ook door de Doelesteeg gelopen?
nja, jij zit ergens in de zorg oid en ik een callcenter.....dus bij jou komen ze min of meer met een reden denk ik? ik krijg gewoon een dwarsdoosnede van jong-leeuwarden eo.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat is soms om te janken. De jongens die hier binnenkomen (cliënten) lopen we vaak tegen hetzelfde aan. Van huis uit weinig meegekregen, moet je soms van de bodem af aan weer opbouwen...
Doelebar ja. En Sybs, Mamaloe, de Oude Stoep etcquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is waar cafebar de Doele zit? daar ben ik rond half 11, kwart voor 11 door gelopen ja....kortste weg naar huis
[..]
nja, jij zit ergens in de zorg oid en ik een callcenter.....dus bij jou komen ze min of meer met een reden denk ik? ik krijg gewoon een dwarsdoosnede van jong-leeuwarden eo.....
daar ben ik doorheen gelopenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doelebar ja. En Sybs, Mamaloe, de Oude Stoep etc
Nog niet doen hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:28 schreef 3rdRock het volgende:
een henkjansmitstattoo
nu heb ik alles gezien en kan ik sterven
godsamme wat een idioot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |