abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91678918
Hallo allemaal.

Ik ben hier nieuw en heb me geregistreerd omdat ik zag dat dit een groot forum is en hier alles kwijt kan. Ik heb een heel groot probleem: ik ben verliefd op een Turks meisje. Ze is een vriendin van mijn zusje. Toen ik haar voor de 1e keer bij ons thuis zag, was ik helemaal verkocht. Ze is heel erg mooi, ze spreekt mij heel erg aan.

Nu is dit al bijna een jaar bezig. Ik wou zo graag in contact met haar komen dat ik haar telefoon nummer uit mijn zusje haar telefoon heb gepakt. Ik begon haar te smsen maar ik vermeldde mijn naam er niet bij, ik vermeldde er een Turkse groet onder (allemaal opgezocht op google), ze reageerde met de vraag wie ik was etc. Toen zei ik dat ik het was, ze heeft toen gesmst dat ze geen contact wilt. Ik snap niet waarom. Ik ben toen doorgegaan met smsen, voor mij is ze namelijk echt perfect. Ze smste steeds dat ik echt op moest houden enzovoort. Ik kwam haar tegen in de stad op Koninginnendag en heb haar toen aangesproken, ze reageerde heel boos, dat ik op moest houden met ''stalken''. Toen ben ik weggegaan, ik voelde mij erg rot, eenmaal thuis ben ik weer gaan smsen. Ik wist dat ik moest stoppen, maar ik KON niet stoppen. Ik vind haar echt geweldig. Ik had me verdiept in de Islam en ik zei dat ik voor haar wel moslim wil worden, en als we gaan trouwen dat onze kinderen dan ook zo opgevoed mogen worden. Ik heb haar de ergste smsjes gestuurd, met liefdesverklaringen enzovoort. Ze kwam niet meer bij ons thuis, om mij te ontwijken. Ze heeft haar nummer veranderd door mij en ook haar hyves heeft ze verwijderd omdat ik haar daar berichten stuurde en ik al haar krabbels checkte. Ik reed altijd langs haar huis, weet hoelaat ze vrij is van school, soms sta ik dan te wachten, om haar te bekijken.

Op een dag werd ik echt gek, ik wist vanuit krabbels dat ze op fitness zit en dat ze daar altijd op dinsdagavond te vinden is. Ik ben daarheen gegaan en heb gewacht tot ze naar buiten ging; ik heb haar aangesproken, heb gezegd dat ik haar echt niet zomaar laat gaan, hoe kan ik zon meid laten gaan? Ik zag dat ze bang was en ze zei dat ze geen interesse heeft. Ze smeekte mij zowat of ik haar met rust kon laten en dat ze bang werd van mij. Ik beloofde haar met rust te laten. Ik pakte vervolgens haar hand en kuste erop (waarom ik dat deed weet ik ook niet). Toen heb ik haar laten gaan.

Ik heb vriendinnen van haar gevraagd of ze mij in contact met haar willen brengen, via hyves en 1 kwam ik tegen in de stad. Zij hebben gezegd dat ik haar met rust moet laten want ze denkt erover na om naar de politie te gaan. Ze heeft nu ook een vriend, een ''mooiboy'', hij is Iraans en naar mijn idee heel agressief tegenover vrouwen.

Het klinkt heel erg stalkerig en ik weet dat ik fout bezig ben, maar ik KAN haar niet vergeten. Ik heb het echt geprobeerd, maar er gaat geen uur voorbij dat ik niet aan haar denk. Ze is echt perfect, lief, zorgzaam, rustig, slim, grappig, rustig maar wel spontaan, een perfect figuur, kleed zich mooi, echt een vrouw. Ik snap niet waarom ze me niet wilt leren kennen? Wat vinden jullie dat ik moet doen? Volgens mijn moeder en zusje moet ik praten met een psycholoog, dat vind ik te overdreven. Ik wil haar vergeten, maar het kan niet, ik word ECHT gek bij de gedachte dat ik haar niet meer kan spreken. Word ook gek dat ze weer een vriend heeft! Iemand tips om haar te veroveren? Wat waardeert ze wel, want ik ben zeker niet van plan om haar op te geven. Al moet ik mijn hele leven lang achter haar aan. Ik begrijp niet waarom ze me niet wilt als ze me niet kent!

Ps: We zijn allebei 20.

Dit is liefde op het eerste gezicht!
Je laat zien dat je geen schijn van kans hebt en je weet niet hoe je een dame kan veroveren!
Je moet naar een LOVEGURE gaan die kan je advies geven hoe je een dame kan veroveren!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 21:29:29 #2
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91678973
_O_
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91679032
Op de een of andere manier komt me dit bekend voor..
pi_91679078
Dat Turkse meisje heeft gewoon gelijk. En jezelf bekeren om de ander te plezieren gaat echt niet werken op de lange duur. :')
pi_91679090
Wat een geweldig topic! Hier moet ik gepost hebben.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_91679133
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef Loveguru het volgende:
Hallo allemaal.

Ik ben hier nieuw en heb me geregistreerd omdat ik zag dat dit een groot forum is en hier alles kwijt kan. Ik heb een heel groot probleem: ik ben verliefd op een Turks meisje. Ze is een vriendin van mijn zusje. Toen ik haar voor de 1e keer bij ons thuis zag, was ik helemaal verkocht. Ze is heel erg mooi, ze spreekt mij heel erg aan.

Nu is dit al bijna een jaar bezig. Ik wou zo graag in contact met haar komen dat ik haar telefoon nummer uit mijn zusje haar telefoon heb gepakt. Ik begon haar te smsen maar ik vermeldde mijn naam er niet bij, ik vermeldde er een Turkse groet onder (allemaal opgezocht op google), ze reageerde met de vraag wie ik was etc. Toen zei ik dat ik het was, ze heeft toen gesmst dat ze geen contact wilt. Ik snap niet waarom. Ik ben toen doorgegaan met smsen, voor mij is ze namelijk echt perfect. Ze smste steeds dat ik echt op moest houden enzovoort. Ik kwam haar tegen in de stad op Koninginnendag en heb haar toen aangesproken, ze reageerde heel boos, dat ik op moest houden met ''stalken''. Toen ben ik weggegaan, ik voelde mij erg rot, eenmaal thuis ben ik weer gaan smsen. Ik wist dat ik moest stoppen, maar ik KON niet stoppen. Ik vind haar echt geweldig. Ik had me verdiept in de Islam en ik zei dat ik voor haar wel moslim wil worden, en als we gaan trouwen dat onze kinderen dan ook zo opgevoed mogen worden. Ik heb haar de ergste smsjes gestuurd, met liefdesverklaringen enzovoort. Ze kwam niet meer bij ons thuis, om mij te ontwijken. Ze heeft haar nummer veranderd door mij en ook haar hyves heeft ze verwijderd omdat ik haar daar berichten stuurde en ik al haar krabbels checkte. Ik reed altijd langs haar huis, weet hoelaat ze vrij is van school, soms sta ik dan te wachten, om haar te bekijken.

Op een dag werd ik echt gek, ik wist vanuit krabbels dat ze op fitness zit en dat ze daar altijd op dinsdagavond te vinden is. Ik ben daarheen gegaan en heb gewacht tot ze naar buiten ging; ik heb haar aangesproken, heb gezegd dat ik haar echt niet zomaar laat gaan, hoe kan ik zon meid laten gaan? Ik zag dat ze bang was en ze zei dat ze geen interesse heeft. Ze smeekte mij zowat of ik haar met rust kon laten en dat ze bang werd van mij. Ik beloofde haar met rust te laten. Ik pakte vervolgens haar hand en kuste erop (waarom ik dat deed weet ik ook niet). Toen heb ik haar laten gaan.

Ik heb vriendinnen van haar gevraagd of ze mij in contact met haar willen brengen, via hyves en 1 kwam ik tegen in de stad. Zij hebben gezegd dat ik haar met rust moet laten want ze denkt erover na om naar de politie te gaan. Ze heeft nu ook een vriend, een ''mooiboy'', hij is Iraans en naar mijn idee heel agressief tegenover vrouwen.

Het klinkt heel erg stalkerig en ik weet dat ik fout bezig ben, maar ik KAN haar niet vergeten. Ik heb het echt geprobeerd, maar er gaat geen uur voorbij dat ik niet aan haar denk. Ze is echt perfect, lief, zorgzaam, rustig, slim, grappig, rustig maar wel spontaan, een perfect figuur, kleed zich mooi, echt een vrouw. Ik snap niet waarom ze me niet wilt leren kennen? Wat vinden jullie dat ik moet doen? Volgens mijn moeder en zusje moet ik praten met een psycholoog, dat vind ik te overdreven. Ik wil haar vergeten, maar het kan niet, ik word ECHT gek bij de gedachte dat ik haar niet meer kan spreken. Word ook gek dat ze weer een vriend heeft! Iemand tips om haar te veroveren? Wat waardeert ze wel, want ik ben zeker niet van plan om haar op te geven. Al moet ik mijn hele leven lang achter haar aan. Ik begrijp niet waarom ze me niet wilt als ze me niet kent!

Je laat zien dat je geen schijn van kans hebt en je weet niet hoe je een dame kan veroveren!
Je moet naar een LOVEGURE gaan die kan je advies geven hoe je een dame kan veroveren!
10/10
pi_91679164
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 21:33:08 #8
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_91679231
quote:

Ik begrijp niet wat dit te maken heeft met het voorgaande verknipte relaas.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_91679251
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ja, mij ook. Even zoeken.
pi_91679252
Dat zit wel snor. :7
pi_91679290
ah, ts is die creep waarvan ik de username even ben vergeten :')
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  vrijdag 21 januari 2011 @ 21:34:12 #12
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91679303
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

iwannabehigh
  vrijdag 21 januari 2011 @ 21:34:22 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_91679319
Lovegure?
Beetje jammer om deze oude koe weer uit de sloot te trekken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 21:34:43 #14
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91679348
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:34 schreef 9611Niels het volgende:
iwannabehigh
pi_91679352
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:34 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

iwannabehigh
oh ja :')
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stalking
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_91679378
Eigenlijk zelfs een beetje jammer dat het een troll is :')
  Forum Admin vrijdag 21 januari 2011 @ 21:35:18 #17
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_91679382
Déjà vu. (kan alleen niets vinden. ;( )
pi_91679393
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Onbereikbare Liefde :')
  vrijdag 21 januari 2011 @ 21:35:28 #19
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_91679397
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:34 schreef 9611Niels het volgende:
Iwannebehigh oid toch? :')
be nice or go away
  vrijdag 21 januari 2011 @ 21:35:39 #20
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_91679412
Kloon van Iwannabehigh.
pi_91679429
Wat heeft het ermee te maken at ze Turks is? Ze ziet je gewoon niet zitten.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 21 januari 2011 @ 21:36:00 #23
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_91679441
Doorgaan en je opdringen aan haar! Laat weten hoe het is afgelopen.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_91679654
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

10/10
Afgezaagde kuttroll bedoel je. 4/10, en dan ben ik nog coulant....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 21 januari 2011 @ 21:47:32 #25
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_91680267
Gewoon volhouden, alles komt goed.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_91680403
Troll, komt bekend voor.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_91680471
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:35 schreef kdrietjeh het volgende:
Verliefd op Turks meisje
Precies dezelfde OP
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_91681894
Niet weer..
pi_91682147
Doir blijven gaat tot ze naar de politue gaat
  vrijdag 21 januari 2011 @ 22:14:11 #30
262 Re
Kiss & Swallow
pi_91682148
Yeah right :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties