Jullie stellen me gerust, ik ken dat hele origineel niet dus ik ben nog jongquote:
Jij ook bedankt voor die 2005-2008 megamix, hij's lekker! Ik hoop dat m'n buurvrouw nog niet slaaptquote:Op maandag 24 januari 2011 21:53 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nee!! Maar dat zou wel moeten!! Duizendmaal dank
De nieuwe buren wonen er nog nietquote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
de laatste dag van carnaval, 11:11 beginnen met je eerste biertje waarna je de 11 kroegen afloopt om je stempelkaart vol te krijgen. om 14:00 al drwohnkuh as f*#k en maar doorgaan. Drukte / ouwe bekende tegenkomen / lamlendigheid / vunzige-goedkope sl@jes uitlachen of gebruiken / gebruiken / hamburgers-kebab-döner-friet&pizza eten / ouwehoeren, ouwehoeren & nogmaals ouwehoerennu al zin in
vandaag nogquote:
Ook weer op dumpert. Ben er nu ook wel weer een beetje klaar mee.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Net beelden van XQ DBSTF op Nederland 3 bij Pownews van de advocatenedit van Haatmeneer.
Dan kijk je niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:23 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ook weer op dumpert. Ben er nu ook wel weer een beetje klaar mee.
Top.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:27 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat was ook precies wat ik ging doen.
quote:
It's a dirty job but someone's got to do it!quote:
Aardig nummerquote:
Hmz.. klinkt ook wel aardigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nieuwe Zatox (die hij pas op facebook had gepost), maar dan nu full en in VLQ, mijn interesse is gewekt.
Nee, 4 days is zonder die verschrikkelijke vocals, derhalve vele malen beter.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:55 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Aardig nummer, maar heet deze niet eigenlijk Ti sento?
Als je zo bezig bent met sources van lyrics en andere tracks met dezelfde sources moet je eens een kijkje nemen op www.lololyrics.comquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:55 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Aardig nummer, maar heet deze niet eigenlijk Ti sento?
[..]
Hmz.. klinkt ook wel aardigMaar waaaar zijn die vocals ook alweer van?
* edit: gefunden
Maar deze lijkt wel héél verdacht veel op die nieuwe Zatox![]()
Die raadpleeg ik regelmatig jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Als je zo bezig bent met sources van lyrics en andere tracks met dezelfde sources moet je eens een kijkje nemen op www.lololyrics.com
Daar staat veel op en wat er niet op staat kan je zelf toevoegen.
sinds het project gestopt is, worden die tracks ook (haast) nooit meer gedraaid volgens mij...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Jezus waarom hoor je deze nooit op feestjes
hele strakke TBY-plaat die Guns 'n' Nosesquote:
Maak een account aan dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:06 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Die raadpleeg ik regelmatig jaMaar toch bedankt
Heb ik ook alquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maak een account aan dan.Ben je ook van die spam op die site af.
[/spam]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |