viel me ook op ja, maar misschien heeft ie het geluid van de radio stream er onder geplaktquote:Op maandag 24 januari 2011 17:39 schreef Baronpilsener het volgende:
Jezus dat ding heeft een opname kwaliteit
Pfoe, wat slecht gezongen zeg.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:32 schreef Sethje het volgende:
erg vet iddwas lang geleden dat er iets met de stage was gedaan in de hmh
Viel me ook al op bij 't Haatmeneer (+lachadvocaatquote:Op maandag 24 januari 2011 17:39 schreef Baronpilsener het volgende:
Laatste keer dat ik 'm hoorde was volgens mij de eerste track van Deepack? @ IQ '10 (volgens mij met dat opblaasbare Greenhouse-ding) waarbij het geluid zo ongelooflijk bagger-laag stond afgesteldquote:
Aah dat ding dat instortte na die aanvaring met dat dronken lorquote:
quote:
Dat mag ook wel, zijn camera kost ~¤1500. Zou hij de hele avond zo hebben opgenomen? Best vette beelden voor op de achtergrond op tvquote:Op maandag 24 januari 2011 17:39 schreef Baronpilsener het volgende:
Eens... vind haar niet veel aan, maar ze werkt toch wel regelmatig samen met HS&HC artiesten. Maar die abnormale toonhoogteverschillen, dat is toch niet om aan te horen?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:32 schreef Koepert het volgende:
[..]
![]()
K heb m een kans gegeven, en geprobeerd neutraal te luisteren... Back 2 Basics is ok.en... ja nee niks eigenlijk.. vind t echt niks bijzonders. t kabbelt een beetje door, en das geen goed iets voor een Hardstyle cd..sommige cds hebben dat, daar kan ik gewoon mn aandacht niet bij houden zeg maar.. weet niet waar t aan ligt, maar t is zo..
dat was de eerste plaat van alphaverb toen..quote:Op maandag 24 januari 2011 18:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Viel me ook al op bij 't Haatmeneer (+lachadvocaat)-filmpje
[..]
Laatste keer dat ik 'm hoorde was volgens mij de eerste track van Deepack? @ IQ '10 (volgens mij met dat opblaasbare Greenhouse-ding) waarbij het geluid zo ongelooflijk bagger-laag stond afgesteld
die heeft er schijnbaar de hele avond uitgelegen toch..?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:45 schreef Sethje het volgende:
[..]
viel me ook op ja, maar misschien heeft ie het geluid van de radio stream er onder geplakt
Het is wel allemaal opgenomen, alleen waren er problemen met het internet waardoor het niet uitgezonden kon worden (schijnt).quote:Op maandag 24 januari 2011 18:51 schreef Dalton_ het volgende:
die heeft er schijnbaar de hele avond uitgelegen toch..?
Ja maar er is wel opgenomen en ik denk dat hij daar wel toegang tot heeftquote:Op maandag 24 januari 2011 18:51 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
dat was de eerste plaat van alphaverb toen..
[..]
die heeft er schijnbaar de hele avond uitgelegen toch..?
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja maar er is wel opgenomen en ik denk dat hij daar wel toegang tot heeft
duidelijkquote:Op maandag 24 januari 2011 18:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Het is wel allemaal opgenomen, alleen waren er problemen met het internet waardoor het niet uitgezonden kon worden (schijnt).
Ik heb gevraagd voor wat prijsopgaven bij verschillende drukkers. Is nog ff afwachtenquote:
Idd dat was 'mquote:Op maandag 24 januari 2011 18:51 schreef Dalton_ het volgende:
dat was de eerste plaat van alphaverb toen..
kan kloppen, hij is toen de vervanger geweest van ................ iemand die er niet kon zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 19:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Idd dat was 'm, ik meen me ook dat kale hoofd te herinneren, maar zie 'm nergens op de TT staan
Van die kullekes uit maleisië, bass agents o.i.d was het toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:23 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
kan kloppen, hij is toen de vervanger geweest van ................ iemand die er niet kon zijn
klopt, en die stonden toendertijd al niet in de TT omdat ze geen account op pf hadden, in ieder geval niet als artiest, vandaar het gat tussen half 12 en half 1, wat alphaverb dus heeft opgevuldquote:Op maandag 24 januari 2011 19:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Van van die kullekes uit maleisië ofzo.. bass agents o.i.d was het toch?
Komt of op de mouw of de achterkantquote:Op maandag 24 januari 2011 19:21 schreef Beach het volgende:
Geen logo met equalizer?
Maar dit ziet er ook wel dik uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:45 schreef Levitas het volgende:
Wat ik me meer afvraag M.I.. Wanneer zien we je op een Q/B2S feest?M.I moet zijn connecties eerst wat upgraden denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn connecties liggen allemaal in N.H. Tis eigenlijk allemaal daar linksboven waar hij staat, op Twisted en Strangerz na
Wat je vindt, ...
goede tekst hequote:Op maandag 24 januari 2011 19:55 schreef Baronpilsener het volgende:
En mocht je 't niet bevallen, sterf, krijg 'n hartaanval
Nein, dat was Alphaverb @ IQ '10quote:Op maandag 24 januari 2011 18:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Laatste keer dat ik 'm hoorde was volgens mij de eerste track van Deepack? @ IQ '10 (volgens mij met dat opblaasbare Greenhouse-ding) waarbij het geluid zo ongelooflijk bagger-laag stond afgesteld
Haha ja is het ook. Ben benieuwd wat ze dit jaar in elkaar gaan zettenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:01 schreef Baronpilsener het volgende:
Voor een DJ tooltje kan ik er toch wel om lachen
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:55 schreef Baronpilsener het volgende:
En mocht je 't niet bevallen, sterf, krijg 'n hartaanval
en nu hou ik opquote:Op maandag 24 januari 2011 20:16 schreef T-Force het volgende:
Look...this fucking thing ain't that complicated! You give us all the fucking money...you won't get shot in the head!WYFYB #1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hahaha, zo leuk vind ik dat terugvinden/zoeken van vocaldingesenquote:
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Tranen in mijn ogen van het lachenquote:
Ideetje voor Kuukse Kroegetocht?quote:
Oehquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ideetje voor Kuukse Kroegetocht?
quote:From this Sunday, Q-dance Radio presents a new radioshow: Luna presents Minus is More! More info here: http://bit.ly/far56q
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:45 schreef Levitas het volgende:
Wat ik me meer afvraag M.I.. Wanneer zien we je op een Q/B2S feest?Enige waar die grote organisaties naar kijken is producties producties en nog meer productiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast kan je nog wel veel producties hebben, maar als je dat alleen doet op kleine/ onbekende labels sta je der nog niet
Dat is meer toeval nuquote:Op maandag 24 januari 2011 19:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
M.I moet zijn connecties eerst wat upgraden denk ik![]()
Zijn connecties liggen allemaal in N.H. Tis eigenlijk allemaal daar linksboven waar hij staat, op Twisted en Strangerz naHeb overwegend meer bookingen in het zuiden des lands dan in het noorden.
![]()
Godver net theorie oefen tentamen gemaakt... 7 fout![]()
![]()
![]()
Ik kan dit bevestigenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef T-Force het volgende:
Ik was afgelopen carnaval dinsdags in Hilvarenbeek volgens mij. Psyko Punkz & Brennan Heart voor noppes, was goed vertoeven al stond het geluid daar wel heel erg lomp hard
Luna verdient gewoon weer wat aandacht!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Niet zo'n hoog? Het dichtste wat vorig jaar in de buurt van hardstyle kwam was Have You Ever Been MellowOok grappig, maar toch...
Enne
[..]
Vertel vertelquote:Op maandag 24 januari 2011 20:25 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
- kmoet erweer bij zijn. Helaas niet zo'n hoog HS-gehalte als Udenhout maar desalniettemin de plaats waar je moet zijn dinsdags
Dan staat dit topic vast en zeker in je bookmarks?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef Krulliewullie het volgende:
Weer een sample gevonden! Vind ik zó leuk he, voor degenen die dat nog niet wisten
Nee!! Maar dat zou wel moeten!! Duizendmaal dankquote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dan staat dit topic vast en zeker in je bookmarks?
de laatste dag van carnaval, 11:11 beginnen met je eerste biertje waarna je de 11 kroegen afloopt om je stempelkaart vol te krijgen. om 14:00 al drwohnkuh as f*#k en maar doorgaan. Drukte / ouwe bekende tegenkomen / lamlendigheid / vunzige-goedkope sl@jes uitlachen of gebruiken / gebruiken / hamburgers-kebab-döner-friet&pizza eten / ouwehoeren, ouwehoeren & nogmaals ouwehoerenquote:
kwordt oud ... kweet nog dat dàt nummer in de top-40 stond.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef Krulliewullie het volgende:
Weer een sample gevonden! Vind ik zó leuk he, voor degenen die dat nog niet wisten
SEX ON THE STREETS! @ 0.58
Waarom alleen de laatste dag? Das 3 dagen v carnaval hoor..quote:Op maandag 24 januari 2011 21:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
de laatste dag van carnaval, 11:11 beginnen met je eerste biertje waarna je de 11 kroegen afloopt om je stempelkaart vol te krijgen. om 14:00 al drwohnkuh as f*#k en maar doorgaan. Drukte / ouwe bekende tegenkomen / lamlendigheid / vunzige-goedkope sl@jes uitlachen of gebruiken / gebruiken / hamburgers-kebab-döner-friet&pizza eten / ouwehoeren, ouwehoeren & nogmaals ouwehoerennu al zin in
Same here..quote:[..]
kwordt oud ... kweet nog dat dàt nummer in de top-40 stond.
Jullie stellen me gerust, ik ken dat hele origineel niet dus ik ben nog jongquote:
Jij ook bedankt voor die 2005-2008 megamix, hij's lekker! Ik hoop dat m'n buurvrouw nog niet slaaptquote:Op maandag 24 januari 2011 21:53 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nee!! Maar dat zou wel moeten!! Duizendmaal dank
De nieuwe buren wonen er nog nietquote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
de laatste dag van carnaval, 11:11 beginnen met je eerste biertje waarna je de 11 kroegen afloopt om je stempelkaart vol te krijgen. om 14:00 al drwohnkuh as f*#k en maar doorgaan. Drukte / ouwe bekende tegenkomen / lamlendigheid / vunzige-goedkope sl@jes uitlachen of gebruiken / gebruiken / hamburgers-kebab-döner-friet&pizza eten / ouwehoeren, ouwehoeren & nogmaals ouwehoerennu al zin in
vandaag nogquote:
Ook weer op dumpert. Ben er nu ook wel weer een beetje klaar mee.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Net beelden van XQ DBSTF op Nederland 3 bij Pownews van de advocatenedit van Haatmeneer.
Dan kijk je niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:23 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ook weer op dumpert. Ben er nu ook wel weer een beetje klaar mee.
Top.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:27 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat was ook precies wat ik ging doen.
quote:
It's a dirty job but someone's got to do it!quote:
Aardig nummerquote:
Hmz.. klinkt ook wel aardigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nieuwe Zatox (die hij pas op facebook had gepost), maar dan nu full en in VLQ, mijn interesse is gewekt.
Nee, 4 days is zonder die verschrikkelijke vocals, derhalve vele malen beter.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:55 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Aardig nummer, maar heet deze niet eigenlijk Ti sento?
Als je zo bezig bent met sources van lyrics en andere tracks met dezelfde sources moet je eens een kijkje nemen op www.lololyrics.comquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:55 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Aardig nummer, maar heet deze niet eigenlijk Ti sento?
[..]
Hmz.. klinkt ook wel aardigMaar waaaar zijn die vocals ook alweer van?
* edit: gefunden
Maar deze lijkt wel héél verdacht veel op die nieuwe Zatox![]()
Die raadpleeg ik regelmatig jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Als je zo bezig bent met sources van lyrics en andere tracks met dezelfde sources moet je eens een kijkje nemen op www.lololyrics.com
Daar staat veel op en wat er niet op staat kan je zelf toevoegen.
sinds het project gestopt is, worden die tracks ook (haast) nooit meer gedraaid volgens mij...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Jezus waarom hoor je deze nooit op feestjes
hele strakke TBY-plaat die Guns 'n' Nosesquote:
Maak een account aan dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:06 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Die raadpleeg ik regelmatig jaMaar toch bedankt
Heb ik ook alquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maak een account aan dan.Ben je ook van die spam op die site af.
[/spam]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |