goede tekst hequote:Op maandag 24 januari 2011 19:55 schreef Baronpilsener het volgende:
En mocht je 't niet bevallen, sterf, krijg 'n hartaanval
Nein, dat was Alphaverb @ IQ '10quote:Op maandag 24 januari 2011 18:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Laatste keer dat ik 'm hoorde was volgens mij de eerste track van Deepack? @ IQ '10 (volgens mij met dat opblaasbare Greenhouse-ding) waarbij het geluid zo ongelooflijk bagger-laag stond afgesteld
Haha ja is het ook. Ben benieuwd wat ze dit jaar in elkaar gaan zettenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:01 schreef Baronpilsener het volgende:
Voor een DJ tooltje kan ik er toch wel om lachen
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:55 schreef Baronpilsener het volgende:
En mocht je 't niet bevallen, sterf, krijg 'n hartaanval
en nu hou ik opquote:Op maandag 24 januari 2011 20:16 schreef T-Force het volgende:
Look...this fucking thing ain't that complicated! You give us all the fucking money...you won't get shot in the head!WYFYB #1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hahaha, zo leuk vind ik dat terugvinden/zoeken van vocaldingesenquote:
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Tranen in mijn ogen van het lachenquote:
Ideetje voor Kuukse Kroegetocht?quote:
Oehquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ideetje voor Kuukse Kroegetocht?
quote:From this Sunday, Q-dance Radio presents a new radioshow: Luna presents Minus is More! More info here: http://bit.ly/far56q
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:45 schreef Levitas het volgende:
Wat ik me meer afvraag M.I.. Wanneer zien we je op een Q/B2S feest?Enige waar die grote organisaties naar kijken is producties producties en nog meer productiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast kan je nog wel veel producties hebben, maar als je dat alleen doet op kleine/ onbekende labels sta je der nog niet
Dat is meer toeval nuquote:Op maandag 24 januari 2011 19:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
M.I moet zijn connecties eerst wat upgraden denk ik![]()
Zijn connecties liggen allemaal in N.H. Tis eigenlijk allemaal daar linksboven waar hij staat, op Twisted en Strangerz naHeb overwegend meer bookingen in het zuiden des lands dan in het noorden.
![]()
Godver net theorie oefen tentamen gemaakt... 7 fout![]()
![]()
![]()
Ik kan dit bevestigenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef T-Force het volgende:
Ik was afgelopen carnaval dinsdags in Hilvarenbeek volgens mij. Psyko Punkz & Brennan Heart voor noppes, was goed vertoeven al stond het geluid daar wel heel erg lomp hard
Luna verdient gewoon weer wat aandacht!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Niet zo'n hoog? Het dichtste wat vorig jaar in de buurt van hardstyle kwam was Have You Ever Been MellowOok grappig, maar toch...
Enne
[..]
Vertel vertelquote:Op maandag 24 januari 2011 20:25 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
- kmoet erweer bij zijn. Helaas niet zo'n hoog HS-gehalte als Udenhout maar desalniettemin de plaats waar je moet zijn dinsdags
Dan staat dit topic vast en zeker in je bookmarks?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef Krulliewullie het volgende:
Weer een sample gevonden! Vind ik zó leuk he, voor degenen die dat nog niet wisten
Nee!! Maar dat zou wel moeten!! Duizendmaal dankquote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dan staat dit topic vast en zeker in je bookmarks?
de laatste dag van carnaval, 11:11 beginnen met je eerste biertje waarna je de 11 kroegen afloopt om je stempelkaart vol te krijgen. om 14:00 al drwohnkuh as f*#k en maar doorgaan. Drukte / ouwe bekende tegenkomen / lamlendigheid / vunzige-goedkope sl@jes uitlachen of gebruiken / gebruiken / hamburgers-kebab-döner-friet&pizza eten / ouwehoeren, ouwehoeren & nogmaals ouwehoerenquote:
kwordt oud ... kweet nog dat dàt nummer in de top-40 stond.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef Krulliewullie het volgende:
Weer een sample gevonden! Vind ik zó leuk he, voor degenen die dat nog niet wisten
SEX ON THE STREETS! @ 0.58
Waarom alleen de laatste dag? Das 3 dagen v carnaval hoor..quote:Op maandag 24 januari 2011 21:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
de laatste dag van carnaval, 11:11 beginnen met je eerste biertje waarna je de 11 kroegen afloopt om je stempelkaart vol te krijgen. om 14:00 al drwohnkuh as f*#k en maar doorgaan. Drukte / ouwe bekende tegenkomen / lamlendigheid / vunzige-goedkope sl@jes uitlachen of gebruiken / gebruiken / hamburgers-kebab-döner-friet&pizza eten / ouwehoeren, ouwehoeren & nogmaals ouwehoerennu al zin in
Same here..quote:[..]
kwordt oud ... kweet nog dat dàt nummer in de top-40 stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |