SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DezeIt starts with a shiver, an itch, a slow boil
in de categorie 'dingen die je niet verwacht': crusty leeft nog!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:53 schreef CrustyClown het volgende:
Crusty is na een paar topic afwezig weer terug. Rondje oost europa heeft mijn hele lichaam gesloopt! Bartman heeft me gelukkig beetje mailtjes lopen sturen met dingen die ik moet horen, dus dat ga ik morgen onder werktijd eens doen.
Zany setje schijnt wel een aanrader te zijn lees ik!?
Fuckyeah, ziet er lekker uit, behalve HHZ vs. BH & TBY vs. Stephanie. Zeker het overwegen waard, want vorig jaar was inderdaad gewoon een vet feestje! En AVIO vs. J&W had ik het pasgeleden nog over gehad met iemand, dat moet gewoon een fijne combo zijn, alhoewel AVIO de andere 2 mannen wel zo inmaakt...quote:Op maandag 24 januari 2011 00:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Line up knock out bekend:
Headhunterz vs Brennan Heart
Bioweapon vs tonzeshifterz
technoboy vs stephanie
Deepack vs Psyko Punkz
Noisecontrollers vs The Pitcher
Digital Punk vs Waverider
B-front vs Frontlinr
AVIO vs Josh & Wesz
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:19 schreef haakon het volgende:
Geen hardstyle maar Apocalypse was GENIAAL
Heuj Heuj Heuj!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef Mind.Illusion het volgende:
@Krulliewullie e.a. ... 25 feb. weer Strangerz![]()
![]()
Ziet er heel goed uit! Zelfs BH vs HHZ ben ik benieuwd naar aangezien ik al heeeel lang niet bij HHZ geweest ben maar die tracklists me dan achteraf toch wel een beetje verassenin dit geval kan BH wel een heleboel verkloten.. maar we zullen zien. En TB vs. Stephanie ook, want Stephanie was goed te doen met Qlimax!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Welkom terug Crusty,
Line up knock out bekend:
Headhunterz vs Brennan Heart
Bioweapon vs tonzeshifterz
technoboy vs stephanie
Deepack vs Psyko Punkz
Noisecontrollers vs The Pitcher
Digital Punk vs Waverider
B-front vs Frontlinr
AVIO vs Josh & Wesz
Ik zeg niet verkeerd. Vorig jaar erg goed bevallen. Mede door de tracks die gemaakt waren om elkaar te 'dizzen'. Jammer dat het niet zoiets was als XQ Holland vs italy en dat het gewoon Back 2 back was.
Zeker een overweging waard
Staat aan.. t mooie is... ik kijk de TL niet eens meer, weet dat t toch wel goed zitquote:Op maandag 24 januari 2011 11:46 schreef Mind.Illusion het volgende:
De nieuwe Wake you from your boredom is er![]()
01. Headhunterz & Wildstylez Project One
02. The Hose Pressure
03. The Pitcher Release Me
04. Star Creatorz Killzone (Hunter Remix)
05. Luna & Thilo Existence (D-Block & S-Te-Fan 2008 Remix)
06. Hardstyle Masterz ft. Max Enforcer The Stage Is Our Home
07. Alphaverb ft. Bass Modulators Give It Up
08. D-Block & S-Te-Fan ft. MC Villain Evolutionz
09. Brennan Heart One Master Blade
10. Zatox Vintage
11. Alphaverb & Intractable One T.B.A.
12. Smashing Guys Pump & Loud (Zatox Remix)
13. Max Enforcer & Frontliner On The Go
14. Machinehead Headwave (Zatox Remix)
15. Project One Rate Reducer (Headhunterz Remix)
16. Solutio & The Is Bonkers (Botox Edit)
17. Chain Reaction Out With A Bang
18. Phrantic Become One (Merge Mix)
19. The R3bels Temptations
20. B-Front Neophobia
21. DJ Thera vs. Geck-O Ding Dong (Degos & Re-Done Remix)
Ik vind die Ding Dong remix het vetste van die hele releasequote:Op maandag 24 januari 2011 11:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
Staat aan.. t mooie is... ik kijk de TL niet eens meer, weet dat t toch wel goed zitAlleen jammer dat je Ding Dong ipv Do the Happy Face hebt gedaan, maar das persoonlijke smaak..
Volgens mij ben ik ook maar één van de weinige die z'n sets in 320 kbps online zet.... Verder ook niet echt een idee wat aanraders zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 11:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik ben op zoek naar meer setjes zonder gepraat en in goede kwaliteit, zoals die van M.I dusMagic Show setjes zijn maar 96 kbps met gepraat helaas, en livesets ook, maar wie heeft nog wat aanraders? AVIO Podcasts (ook een klein beetje gepraat maar is nog te doen), Hardtraxx Community Sessions... nog meer?
Ik hoop dat de Magic Show setjes ooit nog in HQ zullen komen... maar dat zal wel niet. Die vind ik altijd wel goed, zeker die jaarmix. Maar is niet fijn in de auto...quote:Op maandag 24 januari 2011 12:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook maar één van de weinige de enige die z'n sets in 320 kbps online zet....
was één van mijn eerste feestjes, Southstyling-Donkey-Tekquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef eQuaL het volgende:
En een gezellig afsluiter plaatje:
[ afbeelding ]
wat een plaatquote:
Jah lastig... Magic Show sets worden wel altijd 320 kbps opgenomen maar wordt vervolgens een 96 kbps podcast van gemaakt omdat het in die kwaliteit uitgezonden moet worden....quote:Op maandag 24 januari 2011 12:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Magic Show setjes ooit nog in HQ zullen komen... maar dat zal wel niet. Die vind ik altijd wel goed, zeker die jaarmix. Maar is niet fijn in de auto...
Die hangt nog groot op mijn kamer! 1 van de weinige posters van feestjes die ik nog heb.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef eQuaL het volgende:
En een gezellig afsluiter plaatje:
[ afbeelding ]
ik moet ook zorgen dat de home-cinema-set in m'n huis straks wel goed met hardstyle overweg kanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:37 schreef em-dee-em-aa het volgende:
EDIT: Vraagje tussendoor, nog aanraders voor een degelijk 2.1 setje voor +- 200/250 euro? Vooral voor Hardstyle / Hip-Hop en Films...
Een van de vetste platen ooit.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
The Hose - Pressure
nuff said!
Als ze die weer op een feest draaien sta ik niet meer voor mezelf in![]()
Z-2300 is top inderdaad! Ik heb zelf al jaren de Z-5300 staan, overigens ook al jaren alleen 2 front speakers + sub in gebruik. Had beter 2.1 kunnen kopen.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb de Logitech Z-2300maar volgens mij worden die niet echt meer verkocht, was toen wel de beste van die prijsklasse...
[ afbeelding ]
Z-5400 hier, zeer geschikt voor hardstyle.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
Z-2300 is top inderdaad! Ik heb zelf al jaren de Z-5300 staan, overigens ook al jaren alleen 2 front speakers + sub in gebruik. Had beter 2.1 kunnen kopen.
En zoals gewoonlijk is de download limit bij speedyshare alweer bereiktquote:Op maandag 24 januari 2011 11:46 schreef Mind.Illusion het volgende:
Die had ik vroegâh ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:59 schreef Koepert het volgende:
K heb al jaren een Creative Inspire 5.1 set,
[ afbeelding ]
Ik heb een zeer klassiek setje waar Koepert alles vanaf weetquote:Op maandag 24 januari 2011 12:59 schreef Koepert het volgende:
K heb al jaren een Creative Inspire 5.1 set,
[ afbeelding ]
en op mn studentenkamer een budget-set van de Mediamarkt, maar als k echt eigen woning heb; komt er een Harman/Kardon set te staan, hebben mn ouders ook; das toch wel prachtig spul...
Ja ach.. k kan mn ouders hier ook genoeg mee irriteren, en zoals Boy al zei; t meeste luister ik toch elders (auto ed) en daar ist beter voor elkaar. Plus dat ik meestal alleen weekenden bij dat setje zit.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:04 schreef mstx het volgende:
[..]
Die had ik vroegâh ook.Maar 50 watt RMS vond ik toch wat te weinig.
* ReMcOrE heeft nu een eigen woning en is onder de indruk van een Harman/Kardon setje met JBL speakersquote:Op maandag 24 januari 2011 12:59 schreef Koepert het volgende:
maar als k echt eigen woning heb; komt er een Harman/Kardon set te staan, hebben mn ouders ook; das toch wel prachtig spul...
wat een geluid geven die boxen 3 maten van ze hebben hem ook wordt er soms bang van van hoe hard die dingen kunnen.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb de Logitech Z-2300maar volgens mij worden die niet echt meer verkocht, was toen wel de beste van die prijsklasse...
[ afbeelding ]
Daar zal ik het bij mij maar niet over hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:10 schreef Koepert het volgende:
(auto ed) en daar ist beter voor elkaar.
is makkelijk wat aan te doen hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 13:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Daar zal ik het bij mij maar niet over hebben.Die standaardspeakers zijn niet bepaald je-van-het.
framepje onderop de hoedenplank schroeven heb je het dan over?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:23 schreef Koepert het volgende:
Waarom zou je ze niet in je hoedenplank willen? Geen zin in gaten? Hoef ook niet...
Gewoon dun metalen framepje schroeven: Bovenkant hoedenplank zie je niks; onder alleen paar kleine schroefgaatjes en geen trilling/resonantie door t frame danwel demping door de plank zelf..
Fear.FM setjes en natuurlijk de Theracords Radio shows zijn dan ook op zich wel een aanradertje!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik ben op zoek naar meer setjes zonder gepraat en in goede kwaliteit, zoals die van M.I dusMagic Show setjes zijn maar 96 kbps met gepraat helaas, en livesets ook, maar wie heeft nog wat aanraders? AVIO Podcasts (ook een klein beetje gepraat maar is nog te doen), Hardtraxx Community Sessions... nog meer?
Jep.. Dun metaal, goed vastschroeven, box daarop. Heb je geen gaten in je plank (behalve die kleine schroefgaatjes), dus van boven een cleane plank. en toch hangen je boxen eraan. Meestal zitten er wel van die verdikkingen/randen in de onderkant van de plank; kun je ze daarop schroeven. kan vast ook van hout, maar metaal kan dunner en ook vrij makkelijk te bewerken met een speciale schaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
framepje onderop de hoedenplank schroeven heb je het dan over?
Zou hem graag luisteren, maar mag hem pas vanaf half 9 downloaden...quote:Op maandag 24 januari 2011 11:46 schreef Mind.Illusion het volgende:
Is het geluid dan nog wel goed als er een hoedenplank boven hangt?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jep.. Dun metaal, goed vastschroeven, box daarop. Heb je geen gaten in je plank (behalve die kleine schroefgaatjes), dus van boven een cleane plank. en toch hangen je boxen eraan. Meestal zitten er wel van die verdikkingen/randen in de onderkant van de plank; kun je ze daarop schroeven. kan vast ook van hout, maar metaal kan dunner en ook vrij makkelijk te bewerken met een speciale schaar.
Dat ligt een beetje aan de hoedenplank, moet je ff testen. Ik heb n hoedenplank waar van die plastic 'gaas' cirkels inzitten voor n speaker, die heb ik eruit gehaald, maar aan de bovenkant de stof wel laten zitten; dan heb je alleen t dunne stofje erboven zitten, en dat klappert niet, dus geluid is prima. Ok dan heb ik dus wel 'gaten' in de hoedenplank, maar die zie je verder niet aan de bovenkant. Maar zoals gezegd; dat is ook ff afhankelijk van hoe je hoedenplank is.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Is het geluid dan nog wel goed als er een hoedenplank boven hangt?![]()
Verder staat dat nog wel op de planning, maarja dat kost ook weer aardig wat centen.
mijn plan was om een 'nieuwe' hoedenplank van hout te maken (in de vorm van de hoedenplank (laten) zagen), daar gaten in te maken, speakers er van de onderkant tegenaan schroeven en dan netjes bekleden met van die "audio-bekleding". zie je van de bovenkant niks, ziet er gewoon straks uit maar het geluid komt er wel prima uitquote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jep.. Dun metaal, goed vastschroeven, box daarop. Heb je geen gaten in je plank (behalve die kleine schroefgaatjes), dus van boven een cleane plank. en toch hangen je boxen eraan. Meestal zitten er wel van die verdikkingen/randen in de onderkant van de plank; kun je ze daarop schroeven. kan vast ook van hout, maar metaal kan dunner en ook vrij makkelijk te bewerken met een speciale schaar.
voor ¤ 100 heb je een aardig setje speakers hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 13:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Is het geluid dan nog wel goed als er een hoedenplank boven hangt?![]()
Verder staat dat nog wel op de planning, maarja dat kost ook weer aardig wat centen.
Op lsdb heeft iemand een megaupload mirror neergezetquote:Op maandag 24 januari 2011 13:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zou hem graag luisteren, maar mag hem pas vanaf half 9 downloaden...
Waarom zet je 'm zelf niet op Zippyshare o.i.d. als je weet dat deze site altijd minder is al meerdere mensen er tegelijk bij willen komen?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Op lsdb heeft iemand een megaupload mirror neergezet
goed he ben ikquote:Op maandag 24 januari 2011 14:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Op lsdb heeft iemand een megaupload mirror neergezet
Speedy heeft voor mij de meeste voordelen. Daarnaast ist alleen wat minder als ik hem net online zet, na paar uurtjes hebben volgens mij weinig mensen er nog problemen mee....quote:Op maandag 24 januari 2011 14:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waarom zet je 'm zelf niet op Zippyshare o.i.d. als je weet dat deze site altijd minder is al meerdere mensen er tegelijk bij willen komen?
Vetquote:Op maandag 24 januari 2011 14:16 schreef Koepert het volgende:
K heb n shirt besteld![]()
http://theracords.spreads(...)73/customize/color/2
Ik heb geen idee hoe hard ie kan, nog nooit boven 25% gehadquote:Op maandag 24 januari 2011 13:14 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
wat een geluid geven die boxen 3 maten van ze hebben hem ook wordt er soms bang van van hoe hard die dingen kunnen.
heb ze laatst hier voor 100 euro zien staan bij de mediamarkt
Mja btje dubieus... Ze zijn onder 'cyber-attack' (DDOS) en willen nu donaties om zich te beschermen...quote:Op maandag 24 januari 2011 14:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
0daymusic ligt er al een tijdje overigens, iemand enig idee wat daar aan de hand is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mja btje dubieus... Ze zijn onder 'cyber-attack' (DDOS) en willen nu donaties om zich te beschermen...
what the fuck?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig bestaat er nog 1gabba
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mja btje dubieus... Ze zijn onder 'cyber-attack' (DDOS) en willen nu donaties om zich te beschermen...
Hmm, lsdb heeft ook toevallig ineens last van een "cyber-attack".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom maar op met die centen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
als ik zo vrij mag zijn; hoe bekostig jij LSDB eigenlijk?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Hmm, lsdb heeft ook toevallig ineens last van een "cyber-attack".![]()
Kom maar op met die centen.
Google adsquote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik zo vrij mag zijn; hoe bekostig jij LSDB eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een schande dat ze 8 euro entree durven te vragen zeg hahaha zien jullie daar als dj's iets van terug?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef Mind.Illusion het volgende:
@Krulliewullie e.a. ... 25 feb. weer Strangerz![]()
![]()
Tuurlijk zien wij daar iets voor terugquote:Op maandag 24 januari 2011 15:57 schreef boybrabant het volgende:
[..]
Wat een schande dat ze 8 euro entree durven te vragen zeg hahaha zien jullie daar als dj's iets van terug?
Ik meer naar zoiets:quote:Op maandag 24 januari 2011 16:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ik neig voor m'n huis kamer naar zoiets als;
[foto]![]()
Leuk voor de thuisbioscoop, zo'n 8.8 surround-setje.quote:
true maar ideaal voor de hardstyle carnavalquote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beetje lastig voor op een slaapkamer of in een huiskamer
dat zekerquote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
true maar ideaal voor de hardstyle carnaval
Doen!!! Pa en ma hebben dus idd zoiets... briljant!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ik neig voor m'n huis naar zoiets als;
[ afbeelding ]![]()
dat wil wel voor wat hardstyle?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef Koepert het volgende:
[..]
Doen!!! Pa en ma hebben dus idd zoiets... briljant!
TL is mwa.. DBSTF trekt me laatste tijd niet zo dus ik heb m nog niet geluisterd, maar zal t tzt eens een kans geven..quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef Sethje het volgende:
Wat vinden we van de DBSTF verzamelaar?
TRACKLIST
NR. TRACKNAME TIME
01 d-block & s-te-fan - rockin ur mind 04:56
02 wildstylez - back 2 basics 04:08
03 d-block & s-te-fan featuring mc villain - evolutionz 03:51
04 waverider - be as one 04:09
05 tuneboy and stephanie - music is 02:41
06 d-block & s-te-fan - loopmachine 04:42
07 headhunterz - from within 03:28
08 marcel woods - the bottle (showtek rmx) 02:31
09 isaac and d-block & s-te-fan - speed of sound 04:36
10 blutonium boy - make it loud (headhunterz remix) 04:36
11 noisecontrollers and wildstylez - a different story & 03:28
12 tnt aka technoboy n tuneboy - pulsation 02:33
13 frontliner - i saw it 03:07
14 d-block & s-te-fan - underground tacticz 04:35
15 psyko punkz - bassboom 03:18
16 zany and brennan heart - bang the bass 03:03
17 d-block & s-te-fan - music made addict (headhunterz & 04:16
18 deepack and luna - party animal 02:21
19 zatox featuring d-block & s-te-fan - madhouse 04:59
Ik zou oppassen met wat je aan kasten met glazen/borden in dezelfde ruimte zet..quote:
dat komt dan wel goedquote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met wat je aan kasten met glazen/borden in dezelfde ruimte zet..
Haha, ik heb zequote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik meer naar zoiets:
[ afbeelding ]
Maarja, 500 euro (2 speakers, externe geluidskaar, kabels en "isolatie pads") vond ik toch iets te gek. Na even nadenken, toch maar besloten dat ik ze niet echt nodig heb. Daarnaast heb ik op dit moment nog een goede band met mijn buren en ik denk dat dat met deze monitoren wel gaat veranderen (kleine kinderen, slapen smiddags nog enzo)
[22-01-2011] X-Qlusive D-Block en & S-te-fan!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:57 schreef boybrabant het volgende
Zijn er nog mensen uit dit topic naar XQ geweest? Het was voor mij echt 1 van de beste indoor feesten die ik heb meegemaakt. Heel de avond werd er strak en gevarieerd gedraaid, het geluid was echt heerlijk zuiver en hard had dat nog nooit zo meegemaakt in de HMH. Sfeer was ook dik in orde en de avond kon voor mij eigenlijk al niet meer stuk toen achtereenvolgens Stronger, Guilty, Keep it coming en U Will be dancing werden gedraaid. Dat eerste uur DBSTF met alle oude hits was echt goud waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |