Ik vind hem ook vetquote:Op zondag 23 januari 2011 11:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:Ik ben volgens mij een van de weinigen die dit wel een mooi nummer vindt.Dat "oooh ooooh" is misschien wat minder maar wat daarna komt is ZO vetVanaf 2.33:
Ik vind het blije kutmuziek.quote:Op zondag 23 januari 2011 09:12 schreef slvrbld het volgende:
Officiële preview van Underground tacticz. Fijn nummertje al zeg ik het zelf
quote:
Dat is die van dat Euphoria filmpje laatstquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:31 schreef sveno1990 het volgende:
ran-d & adaro - gangsters dont dance
quote:
Ben er wel benieuwd naar .. lees goeie dingenquote:
Als er nog niemand 1 rar heeft, kan ik hem wel voor je maken. Ben nog steeds alle setjes aan het downloaden...quote:Op zondag 23 januari 2011 13:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
mijn pm staat open voor iemand die alle M.I - WYFYB setjes in 1 rar online heeft staan
Speedyshare FTW?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Heb ze inmiddels alGing sneller dan verwacht.
quote:00 TCM Eternity Has Past (Intro)
01 Speedy J Pull Over
02 Sadomasy & DJ One Bodymotion
03 Holy Noise Get Down Everybody
04 Phenomania Who Is Elvis?
05 Mainx 88 to Piano
06 Channel X Rave The Rhythm
07 The Prodigy Charly
08 D-Shake Yaaah
09 A Homeboy A Hippie & A Funki Dredd Total Confusion
10 L.A. Style Atomic Playboy
11 Egma Let the Bass Kick
12 U96 Das Boot
13 Quadrophonia Quadrophonia
14 Cappela Everybody
15 Praga Khan Rave Alarm
16 Cubic 22 Night In Motion
17 M.N.O. God of Abraham
18 Master Minds E.M.F. (Drama Mix)
19 Two Pieces Magic Bells (Final Mix)
20 Lil Louis French Kiss
21 DHS The House of God
22 Holy Noise James Brown is Still Alive
23 Egma Dont Have To Be Jesus
24 80 Aum Mindcontroller
25 Bassboy Let The Bass be Louder
26 Acen Close Your Eyes
27 Ultimate Seduction Nightmare Walking
28 Fire on High Float in A Dream of XTC
29 Meng Syndicate Sonar System
30 T99 Anasthasia
31 The Prodigy - Android
32 Human Resource Dominator
33 L.A. Style James Brown Is Dead
34 Overdog Fuck You Up
35 Crowd Control Tranzformer (Frankfurt Mix)
36 Moka DJ Poison Blood
37 Edge of Motion Set Up 707
38 Gateway Experience Twin Freaks
39 The Ultimate Seduction Housenation
40 Interactive Dildo
41 Immaginazione Musica Del Futuro
42 Vicios Delicious Hocus Pocus
43 Tragic Error The Exterminator (Schwarz-Mix)
44 Spokesman Acid Creak (DJ H.S. Mix)
45 Holy Noise The Nightmare (Power Mix)
46 The Prodigy Jericho (Genaside II Remix)
47 DJ P.M.C. Subplate
48 T. Vee U Are A Sucker
49 Kuadra La Onda
50 Defcon Situation 2 The Blob
51 Robert Armani Hit Hard
52 Rexanthony For You Marlene
53 The Horrorist Flesh is the Fever
54 DJ Hooligan B.O.T.T.R.O.P.
55 The Prodigy No Good (Start The Dance)
56 TCM Leasures Of The Highest Sense (Outro)
Je bent niet de enige hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 11:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij een van de weinigen die dit wel een mooi nummer vindt.
Dat "oooh ooooh" is misschien wat minder maar wat daarna komt is ZO vetVanaf 2.33:
Het blijheidsgehalte valt bij deze toch zwaar mee.. Gewoon donkere intro, niet een ubervrolijke melodie of wat dan ook... Voor een dbstf plaat valt dit me zwaar mee.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind het blije kutmuziek.
maar voor een hands up plaat is het niet slecht.
Mwa zo blij vind ik m idd ook niet... Maar heb wel t vermoeden dat ie Underground Tacticz heet... althans.. dat hoor ik regelmatig in de plaat...quote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind het blije kutmuziek.
maar voor een hands up plaat is het niet slecht.
Mehh.. Als ik die monitoren zo zie, wil ik ze nog steeds hebben! (maar heb ze voorlopig helemaal niet nodig)quote:Op zondag 23 januari 2011 14:08 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Het blijheidsgehalte valt bij deze toch zwaar mee.. Gewoon donkere intro, niet een ubervrolijke melodie of wat dan ook... Voor een dbstf plaat valt dit me zwaar mee.
Editje:
Voor de mensen die van hardcore houden..
Klinkt best goed al. Niet heel bijzonder verder, maar vind het wel een lekkere melodie. Heeft iig wel potentie!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:08 schreef Baronpilsener het volgende:
Editje:
quote:Everybody in the house
I can't hear you
Shut up
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:08 schreef Baronpilsener het volgende:
Editje:
Ik kan D&S melodieën gewoon niet uitstaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mwa zo blij vind ik m idd ook niet..
Klinkt voor geen meter, volgens mij zit er geeneens reverb over die clap of wat dan ookquote:Op zondag 23 januari 2011 14:08 schreef Baronpilsener het volgende:
Editje:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Underground Tacticz is gewoon een saaie plaat, met vervelende vocalen![]()
Haha, thanks! Mwa, leren kan ik je niet echt veel. T is meer ervaring dat er voor zorgt dat iets klinkt als je wat maakt. Dus kap met die kut posts van je, en duik je studio in! VERDOEMME!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef Levitas het volgende:
[..]
Mehh.. Als ik die monitoren zo zie, wil ik ze nog steeds hebben! (maar heb ze voorlopig helemaal niet nodig)
Maar tering, het klinkt wel lekker in mijn oortjes!!
* Levitas zou willen dat BaronPilsener hem leert produceren
Thnx m8!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:30 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Klinkt best goed al. Niet heel bijzonder verder, maar vind het wel een lekkere melodie. Heeft iig wel potentie!
Thnx!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:47 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
- make up your mind
![]()
Luister vandaag pas Smack - The Album
[..]
nice!
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:28 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klinkt voor geen meter, volgens mij zit er geeneens reverb over die clap of wat dan ook![]()
GrapjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thnx
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
Je moet ook geen reverb over een clap heen gooienquote:Op zondag 23 januari 2011 15:28 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klinkt voor geen meter, volgens mij zit er geeneens reverb over die clap of wat dan ook![]()
![]()
Ik heb al een flink aantal uren in Logic besteed, maar.. De échte basis ontbreekt me gewoon nog. Bijvoorbeeld, wat de draaiknopjes nou precies doen, hoe een plaat opgebouwd wordt en hoe die onderdelen weer opgebouwd worden. Gewoon de échte basis van muziek (in mijn geval hardstyle/hardcore) en het programma zelf.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha, thanks! Mwa, leren kan ik je niet echt veel. T is meer ervaring dat er voor zorgt dat iets klinkt als je wat maakt. Dus kap met die kut posts van je, en duik je studio in! VERDOEMME!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DezeIt starts with a shiver, an itch, a slow boil
in de categorie 'dingen die je niet verwacht': crusty leeft nog!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:53 schreef CrustyClown het volgende:
Crusty is na een paar topic afwezig weer terug. Rondje oost europa heeft mijn hele lichaam gesloopt! Bartman heeft me gelukkig beetje mailtjes lopen sturen met dingen die ik moet horen, dus dat ga ik morgen onder werktijd eens doen.
Zany setje schijnt wel een aanrader te zijn lees ik!?
Fuckyeah, ziet er lekker uit, behalve HHZ vs. BH & TBY vs. Stephanie. Zeker het overwegen waard, want vorig jaar was inderdaad gewoon een vet feestje! En AVIO vs. J&W had ik het pasgeleden nog over gehad met iemand, dat moet gewoon een fijne combo zijn, alhoewel AVIO de andere 2 mannen wel zo inmaakt...quote:Op maandag 24 januari 2011 00:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Line up knock out bekend:
Headhunterz vs Brennan Heart
Bioweapon vs tonzeshifterz
technoboy vs stephanie
Deepack vs Psyko Punkz
Noisecontrollers vs The Pitcher
Digital Punk vs Waverider
B-front vs Frontlinr
AVIO vs Josh & Wesz
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:19 schreef haakon het volgende:
Geen hardstyle maar Apocalypse was GENIAAL
Heuj Heuj Heuj!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef Mind.Illusion het volgende:
@Krulliewullie e.a. ... 25 feb. weer Strangerz![]()
![]()
Ziet er heel goed uit! Zelfs BH vs HHZ ben ik benieuwd naar aangezien ik al heeeel lang niet bij HHZ geweest ben maar die tracklists me dan achteraf toch wel een beetje verassenin dit geval kan BH wel een heleboel verkloten.. maar we zullen zien. En TB vs. Stephanie ook, want Stephanie was goed te doen met Qlimax!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Welkom terug Crusty,
Line up knock out bekend:
Headhunterz vs Brennan Heart
Bioweapon vs tonzeshifterz
technoboy vs stephanie
Deepack vs Psyko Punkz
Noisecontrollers vs The Pitcher
Digital Punk vs Waverider
B-front vs Frontlinr
AVIO vs Josh & Wesz
Ik zeg niet verkeerd. Vorig jaar erg goed bevallen. Mede door de tracks die gemaakt waren om elkaar te 'dizzen'. Jammer dat het niet zoiets was als XQ Holland vs italy en dat het gewoon Back 2 back was.
Zeker een overweging waard
Staat aan.. t mooie is... ik kijk de TL niet eens meer, weet dat t toch wel goed zitquote:Op maandag 24 januari 2011 11:46 schreef Mind.Illusion het volgende:
De nieuwe Wake you from your boredom is er![]()
01. Headhunterz & Wildstylez Project One
02. The Hose Pressure
03. The Pitcher Release Me
04. Star Creatorz Killzone (Hunter Remix)
05. Luna & Thilo Existence (D-Block & S-Te-Fan 2008 Remix)
06. Hardstyle Masterz ft. Max Enforcer The Stage Is Our Home
07. Alphaverb ft. Bass Modulators Give It Up
08. D-Block & S-Te-Fan ft. MC Villain Evolutionz
09. Brennan Heart One Master Blade
10. Zatox Vintage
11. Alphaverb & Intractable One T.B.A.
12. Smashing Guys Pump & Loud (Zatox Remix)
13. Max Enforcer & Frontliner On The Go
14. Machinehead Headwave (Zatox Remix)
15. Project One Rate Reducer (Headhunterz Remix)
16. Solutio & The Is Bonkers (Botox Edit)
17. Chain Reaction Out With A Bang
18. Phrantic Become One (Merge Mix)
19. The R3bels Temptations
20. B-Front Neophobia
21. DJ Thera vs. Geck-O Ding Dong (Degos & Re-Done Remix)
Ik vind die Ding Dong remix het vetste van die hele releasequote:Op maandag 24 januari 2011 11:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
Staat aan.. t mooie is... ik kijk de TL niet eens meer, weet dat t toch wel goed zitAlleen jammer dat je Ding Dong ipv Do the Happy Face hebt gedaan, maar das persoonlijke smaak..
Volgens mij ben ik ook maar één van de weinige die z'n sets in 320 kbps online zet.... Verder ook niet echt een idee wat aanraders zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 11:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik ben op zoek naar meer setjes zonder gepraat en in goede kwaliteit, zoals die van M.I dusMagic Show setjes zijn maar 96 kbps met gepraat helaas, en livesets ook, maar wie heeft nog wat aanraders? AVIO Podcasts (ook een klein beetje gepraat maar is nog te doen), Hardtraxx Community Sessions... nog meer?
Ik hoop dat de Magic Show setjes ooit nog in HQ zullen komen... maar dat zal wel niet. Die vind ik altijd wel goed, zeker die jaarmix. Maar is niet fijn in de auto...quote:Op maandag 24 januari 2011 12:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook maar één van de weinige de enige die z'n sets in 320 kbps online zet....
was één van mijn eerste feestjes, Southstyling-Donkey-Tekquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef eQuaL het volgende:
En een gezellig afsluiter plaatje:
[ afbeelding ]
wat een plaatquote:
Jah lastig... Magic Show sets worden wel altijd 320 kbps opgenomen maar wordt vervolgens een 96 kbps podcast van gemaakt omdat het in die kwaliteit uitgezonden moet worden....quote:Op maandag 24 januari 2011 12:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Magic Show setjes ooit nog in HQ zullen komen... maar dat zal wel niet. Die vind ik altijd wel goed, zeker die jaarmix. Maar is niet fijn in de auto...
Die hangt nog groot op mijn kamer! 1 van de weinige posters van feestjes die ik nog heb.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef eQuaL het volgende:
En een gezellig afsluiter plaatje:
[ afbeelding ]
ik moet ook zorgen dat de home-cinema-set in m'n huis straks wel goed met hardstyle overweg kanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:37 schreef em-dee-em-aa het volgende:
EDIT: Vraagje tussendoor, nog aanraders voor een degelijk 2.1 setje voor +- 200/250 euro? Vooral voor Hardstyle / Hip-Hop en Films...
Een van de vetste platen ooit.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
The Hose - Pressure
nuff said!
Als ze die weer op een feest draaien sta ik niet meer voor mezelf in![]()
Z-2300 is top inderdaad! Ik heb zelf al jaren de Z-5300 staan, overigens ook al jaren alleen 2 front speakers + sub in gebruik. Had beter 2.1 kunnen kopen.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb de Logitech Z-2300maar volgens mij worden die niet echt meer verkocht, was toen wel de beste van die prijsklasse...
[ afbeelding ]
Z-5400 hier, zeer geschikt voor hardstyle.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
Z-2300 is top inderdaad! Ik heb zelf al jaren de Z-5300 staan, overigens ook al jaren alleen 2 front speakers + sub in gebruik. Had beter 2.1 kunnen kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |