Wil ook nog wel een keer heenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:46 schreef T-Force het volgende:
Gratis bierrrrrrrrrrrrrr! Helaas niet zo op de kamasutra beurs![]()
Misschien zondag ff aapies kijken daar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:46 schreef T-Force het volgende:
Gratis bierrrrrrrrrrrrrr! Helaas niet zo op de kamasutra beursWas wel lachen, volledig offtopic voor degene die het niet gemerkt hadden
![]()
![]()
Op het moment ook geen Hardstyle, maar DJ Jurgen - Better Off Alone![]()
Fijne avond nog iedereen
Aan de geluiden te horen krijg ik het gevoel dat onze vincent een lesje sound design van psykopunkz heeft gehadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:57 schreef slvrbld het volgende:
Gewoon doen joh. Heb in het setje maar 2 storende overgangen gemerkt volgens mij. Tempo ligt wel erg hoog ja, dat is helemaal waar
Om weer ff wat muziek in het topic te krijgen... De nieuwe van The Vision:
Ik kende die hele Marco Cordi niet (Alias Acti?) maar dit klinkt inderdaad best tofquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:17 schreef slvrbld het volgende:
http://www.junodownload.com/products/just-do-it/1691506-02/
Nieuwe Marco Cordi. Die is dan wel weer heel vet, met name de original mix
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oftewel San Miquel @ Magic show 15![]()
Wie gaan er eigenlijk naar XQ DBSTF??Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Acti produced de plaatjes ja. Maar staat wel zo'n andere Italiaan op het podium volgens mij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik kende die hele Marco Cordi niet (Alias Acti?) maar dit klinkt inderdaad best tof
Had al eerder release op activa met Push The Button geloof ik. Moet je maar ff checkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik kende die hele Marco Cordi niet (Alias Acti?) maar dit klinkt inderdaad best tof
In een spoiler omdat het vrij offtopic isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:33 schreef 16meter het volgende:
Misschien zondag ff aapies kijken daar.
Vertel even uitgebreid hoe het was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind hem niet eens zo heel slecht eigenlijk. Klinkt in mijn ogen wel prima..quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
In een spoiler omdat het vrij offtopic isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het lijkt me vrij duidelijk waarom ik daar in ieder geval NIET ben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:59 schreef Krulliewullie het volgende:
Wie gaan er eigenlijk naar XQ DBSTF??
Die kleine zaal is prima te doen (Josh & Wesz, Deepack Alphaverb). Maar alleen daarvoor, zou ik ook geen 50 euro uitgeven. Was voor mij ook de reden om geen kaartje te kopen, maar begin deze week begon het toch behoorlijk te kriebelen. Waarschijnlijk meer omdat ik gewoon een drang heb om hardstyle op goed geluid te horen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
het lijkt me vrij duidelijk waarom ik daar in ieder geval NIET ben. :p
2x zelfsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:12 schreef T_Killer het volgende:
Hoe was Revelations nog? Hoorde dat haatmeneer werd gedraaid
aldus jody bernalquote:Vandaag naar de beste kapper van Heiloo geweest (Styles) en aan de overkant bij la locanda gegeten. En zo met @djheadhunterz helemaal los @x-clusive in de HMH
Ik heb me echt prima vermaaktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:12 schreef T_Killer het volgende:
Hoe was Revelations nog? Hoorde dat haatmeneer werd gedraaid
Lekker jaquote:Op zondag 23 januari 2011 09:12 schreef slvrbld het volgende:
Officiële preview van Underground tacticz. Fijn nummertje al zeg ik het zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |