quote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mja btje dubieus... Ze zijn onder 'cyber-attack' (DDOS) en willen nu donaties om zich te beschermen...
what the fuck?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig bestaat er nog 1gabba
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mja btje dubieus... Ze zijn onder 'cyber-attack' (DDOS) en willen nu donaties om zich te beschermen...
Hmm, lsdb heeft ook toevallig ineens last van een "cyber-attack".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom maar op met die centen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
als ik zo vrij mag zijn; hoe bekostig jij LSDB eigenlijk?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Hmm, lsdb heeft ook toevallig ineens last van een "cyber-attack".![]()
Kom maar op met die centen.
Google adsquote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik zo vrij mag zijn; hoe bekostig jij LSDB eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een schande dat ze 8 euro entree durven te vragen zeg hahaha zien jullie daar als dj's iets van terug?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef Mind.Illusion het volgende:
@Krulliewullie e.a. ... 25 feb. weer Strangerz![]()
![]()
Tuurlijk zien wij daar iets voor terugquote:Op maandag 24 januari 2011 15:57 schreef boybrabant het volgende:
[..]
Wat een schande dat ze 8 euro entree durven te vragen zeg hahaha zien jullie daar als dj's iets van terug?
Ik meer naar zoiets:quote:Op maandag 24 januari 2011 16:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ik neig voor m'n huis kamer naar zoiets als;
[foto]![]()
Leuk voor de thuisbioscoop, zo'n 8.8 surround-setje.quote:
true maar ideaal voor de hardstyle carnavalquote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beetje lastig voor op een slaapkamer of in een huiskamer
dat zekerquote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
true maar ideaal voor de hardstyle carnaval
Doen!!! Pa en ma hebben dus idd zoiets... briljant!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ik neig voor m'n huis naar zoiets als;
[ afbeelding ]![]()
dat wil wel voor wat hardstyle?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef Koepert het volgende:
[..]
Doen!!! Pa en ma hebben dus idd zoiets... briljant!
TL is mwa.. DBSTF trekt me laatste tijd niet zo dus ik heb m nog niet geluisterd, maar zal t tzt eens een kans geven..quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef Sethje het volgende:
Wat vinden we van de DBSTF verzamelaar?
TRACKLIST
NR. TRACKNAME TIME
01 d-block & s-te-fan - rockin ur mind 04:56
02 wildstylez - back 2 basics 04:08
03 d-block & s-te-fan featuring mc villain - evolutionz 03:51
04 waverider - be as one 04:09
05 tuneboy and stephanie - music is 02:41
06 d-block & s-te-fan - loopmachine 04:42
07 headhunterz - from within 03:28
08 marcel woods - the bottle (showtek rmx) 02:31
09 isaac and d-block & s-te-fan - speed of sound 04:36
10 blutonium boy - make it loud (headhunterz remix) 04:36
11 noisecontrollers and wildstylez - a different story & 03:28
12 tnt aka technoboy n tuneboy - pulsation 02:33
13 frontliner - i saw it 03:07
14 d-block & s-te-fan - underground tacticz 04:35
15 psyko punkz - bassboom 03:18
16 zany and brennan heart - bang the bass 03:03
17 d-block & s-te-fan - music made addict (headhunterz & 04:16
18 deepack and luna - party animal 02:21
19 zatox featuring d-block & s-te-fan - madhouse 04:59
Ik zou oppassen met wat je aan kasten met glazen/borden in dezelfde ruimte zet..quote:
dat komt dan wel goedquote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met wat je aan kasten met glazen/borden in dezelfde ruimte zet..
Haha, ik heb zequote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik meer naar zoiets:
[ afbeelding ]
Maarja, 500 euro (2 speakers, externe geluidskaar, kabels en "isolatie pads") vond ik toch iets te gek. Na even nadenken, toch maar besloten dat ik ze niet echt nodig heb. Daarnaast heb ik op dit moment nog een goede band met mijn buren en ik denk dat dat met deze monitoren wel gaat veranderen (kleine kinderen, slapen smiddags nog enzo)
[22-01-2011] X-Qlusive D-Block en & S-te-fan!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:57 schreef boybrabant het volgende
Zijn er nog mensen uit dit topic naar XQ geweest? Het was voor mij echt 1 van de beste indoor feesten die ik heb meegemaakt. Heel de avond werd er strak en gevarieerd gedraaid, het geluid was echt heerlijk zuiver en hard had dat nog nooit zo meegemaakt in de HMH. Sfeer was ook dik in orde en de avond kon voor mij eigenlijk al niet meer stuk toen achtereenvolgens Stronger, Guilty, Keep it coming en U Will be dancing werden gedraaid. Dat eerste uur DBSTF met alle oude hits was echt goud waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |